Jak rozwiązać konflikt zawodowy?
Problemy i spory są naturalnym procesem, który ma miejsce w większych grupach społecznych. Przeciwny pogląd na świat, różnorodne doświadczenia i wykształcenie sprawiają, że pracownicy mają różne zdanie na branżowe sprawy. Aczkolwiek na straży spokoju wspólnego musi stać kierownik, który natychmiast zapanuje nad sytuacją. Jak troszczyć się o sprawy zatrudnionych?
Na wstępie warto zbadać podłoże kłótni. Jeśli dotyczy spraw służbowych, wówczas interweniować powinien pracodawca. Natomiast w przypadku niesnasek osobistych sytuacja powinna zostać rozwiązana poza miejscem zatrudnienia lub załatwiona tak, aby nie wpływała na atmosferę w przedsiębiorstwie.
Dobry kierownik powinien dbać o szybkie i rzetelne rozwiązywanie kłótni oraz możliwie częste zapobieganie. Skutecznym wyjściem jest planowanie spotkań integracyjnych, wspólnych szkoleń, kursów oraz delegacji.
Reasumując, każdy problem może zostać rozwiązany skutecznie i bez szkody dla jednostki. Warto, aby przełożony do końca umie zachować się sprawiedliwie i nie brać żadnej strony. Neutralna pozycja wzbudzi respekt i nie wpłynie na stosunki z konkretnymi pracownikami.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Jak rozwiązać konflikt w pracy?
Konflikty w relacjach pracowników z przełożonym to niezwykle delikatna kwestia, której wyjaśnienie wymaga rzetelności i obiektywności. Trzeba pamiętać, że dobra atmosfera w pracy to jeden z najcenniejszych atutów pracodawcy. Dbałość
Stacjonarny, mobilny, samoobsługowy – jaki terminal płatniczy wybrać?
Większość z nas posiada karty wystawione przez banki. Zarówno kartami kredytowymi, jak i płatniczymi (debetowymi) możemy wygodnie płacić w sklepach. W tym celu musimy skorzystać z terminali płatniczych. Sprzedawcy mają
Kiedy możliwe stosowanie kompensaty zobowiązań
Kiedy przedsiębiorca jest jednocześnie wierzycielem i dłużnikiem swojego kontrahenta, a ten nie reguluje swojego zobowiązania w terminie, można skorzystać z możliwości kompensacji. Kompensata pozwala na umniejszenie własnego zobowiązania wobec nieterminowego
Stare płytki, terakota… Czy da się i czy warto je odświeżać?
Każdy, kto posiada na ścianach i podłogach płytki, wie, że po czasie one tracą swój blask, nawet jeżeli regularnie są czyszczone. Jedni się temu poddają i wymieniają je po jakimś
Skuteczne sposoby windykacji zaległych należności
Praktycznie każdy przedsiębiorca, przynajmniej raz w historii spotkał się z nierzetelnym kontrahentem. Zalegający z płatnościami klient to zmora naszych czasów. Niezależnie jednak od przyczyn niewywiązania się z umowy, zawsze warto
Wszystko o działalności regulowanej
Zgodnie z przepisami każdy jest w stanie otworzyć własną firmę, wybrać branżę oraz zakres oferowanych usług. Trzeba jednak pamiętać, że w polskim prawie występują pewne ograniczenia, które określają warunki funkcjonowania
1 Comment
Tomasz
08 września, 17:58