Z jakimi klientami spotykają się przedsiębiorcy?

Z jakimi klientami spotykają się przedsiębiorcy?

Fundamentem działania przedsiębiorstw handlowych lub usługowych są klienci, którzy chcą skorzystać z oferty. Bywa jednak tak, że współpraca nie zawsze kończy się sukcesem i daje obiecane efekty. Jakich klientów przeważnie przyjmują przedsiębiorcy? Czy w każdym przypadku wszystko odbywa się bezproblemowo?

Na początku warto powiedzieć, że każdy klient jest inny. Od osobowości i przyzwyczajeń zależy czy kontakt będzie udany. Tak naprawdę trudno przewidzieć reakcje klienta oraz zgodność usługi lub produktu z zaleceniami.

Można jednak dokonać analizy zachowania oraz indywidualnych przypadków i podzielić klientów na 4 kompletnie różne kategorie:

– nieznajomi – osoby, które jednorazowo kuszą się na coś z oferty przedsiębiorstwa i więcej nie powracają,

– motyle – osoby, które wykonują jednorazowe zakupy, ale przynoszą poważny przychód,

– prawdziwi przyjaciele – osoby, które nieustannie korzystają z usług firmy, robią obszerne zakupy oraz cyklicznie wracają,

– pąkle – osoby, które robią nieduże transakcje, aczkolwiek wciąż powracają.

Najbardziej pożądane są dwie ostatnie grupy, gdyż zapewniają stałą współpracę, nieustanny kontakt i spodziewany zysk.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Jak zbudowany jest Wspólny Słownik Zamówień?
Next Czy kobieta może pracować na wysokim stanowisku?

Może to Ci się spodoba

Mała firma 0 Comments

Czym są dodatnie lub ujemne różnice kursowe?

Firmy, których zobowiązania lub wynagrodzenie wyrażone są w walutach obcych w rozrachunkach podatkowych muszą przeliczyć je na walutę rodzimą. Występujące wówczas różnice podatkowe oddziałują na wartość podstawy podatku. Państwowe normy

Mała firma 0 Comments

Czy pracodawca chce palącego pracownika?

Pracodawca, który szuka sumiennego pracownika zwraca uwagę na różne rzeczy. Oprócz CV i listu motywacyjnego liczą się także inne kwestie. Zwykle są to zainteresowania, metody spędzania wolnego czasu oraz uzależnienia.

Mała firma 0 Comments

Jak dobrze pisać wiadomości służbowe?

Korzystanie z poczty elektronicznej to obecnie podstawa prowadzenia działalności gospodarczej. Wiele spraw omawia się za pośrednictwem wiadomości e-mail, żeby zaoszczędzić czas na dzwonienie czy spotkania. Jak porozumiewać się z kontrahentami,

Mała firma 0 Comments

Spółka komandytowa-dobre rozwiązanie dla rodzinnej firmy?

Najlepszą drogą, aby pozyskać środki na rozwój rodzinnego biznesu jest stworzenie spółki komandytowej. W Polsce funkcjonuje wiele działalności o charakterze firmy rodzinnej. Nierzadkim problemem tych firm jest jednak niedostatek kapitału

Mała firma 0 Comments

Jakie obowiązki ma wirtualny asystent?

Wielu Polaków pracuje we własnym domu czy mieszkaniu. Taka forma zatrudnienia generuje korzyści zarówno pracownikowi jak i pracodawcy, który unika wydatków utrzymania odrębnego biura. Do aktywności chałupniczych zaliczamy asystenta online.

Mała firma 0 Comments

Wydatki na wyjazd służbowy w koszty firmowe

Wyjazd pracownika w celach służbowych zwykło nazywać się delegacją. Efektem zorganizowania takiej podróży jest rozliczenie opłat transportowych i posiłków oraz zakwalifikowanie wszystkich wydatków jako kosztów uzyskania przychodu. Czy każda delegacja

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź