Jak powinny się ubezpieczać biura rachunkowe?

Jak powinny się ubezpieczać biura rachunkowe?

Dowolne biuro rachunkowe, które pragnie oferować własne usługi, powinno zawrzeć umowę ubezpieczeniową. Będzie stanowiła ochronę i wsparcie na wypadek szkód i krzywd wyrządzonych w ramach prowadzonej działalności. Dodatkowo okaże się zapewnieniem dla klientów, że w razie problemów mogą spodziewać się rekompensaty. Czym wyróżnia się takie ubezpieczenie?

Na wstępie trzeba powiedzieć, że biuro rachunkowe trudni się prowadzeniem księgowości i rachunkowości przedsiębiorstw z każdej branży, organizowaniem i przeprowadzaniem inwentaryzacji, przygotowywaniem sprawozdań i raportów finansowych oraz magazynowaniem całej dokumentacji.

Gdy któryś z powyższych obowiązków zostanie niewłaściwie przeprowadzony lub na szkodę klienta, wówczas może żądać odszkodowania lub zadośćuczynienia finansowego. Wielkość rekompensaty uzależniona jest od rodzaju sprawy oraz wybranego ubezpieczenia.

Standardowe ubezpieczenie dla niewielkiego biura rachunkowego to 10 tys. euro. i musi zostać wykupione w momencie otwarcia. Z pewnością właściciel ma prawo podnieść kwotę i poszerzyć zakres ubezpieczenia, jednak to sprawa indywidualna.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Ciężarna pracownica a problemy zdrowotne
Next Czy atmosfera działa na podwładnych?

Może to Ci się spodoba

Jednolity Plik Kontrolny – dlaczego warto zabezpieczyć się już dziś?

Elektroniczne kontrole urzędu skarbowego stały się już faktem – z dniem 1 lipca zaczęła obowiązywać ustawa, wprowadzająca w życie termin Jednolitego Pliku Kontrolnego, czyli JPK. Ta decyzja Ministerstwa Finansów ma

Biuro rachunkowe 0 Comments

Jak zawiązać współpracę z biurem rachunkowym?

Biznesmeni bardzo często korzystają z usług biur rachunkowych w kwestiach rozliczeń swojej aktywności biznesowej. Jaką formę porozumienia najlepiej podpisać z owymi jednostkami finansowymi? Biura rachunkowe oferują formularze takich porozumień dla

Biuro rachunkowe 0 Comments

JPK w 2018 roku

Już za chwilę przywitamy hucznie rok 2018. Czeka nas kolejny etap wprowadzania zmian w zakresie podatkowym. Cały czas trwa przecież szeroka reforma systemu administracji podatkowej oraz walki z nieuczciwymi działaniami

Elektroniczny obieg dokumentów – poznaj korzyści dla różnych działów w Twojej firmie

Dzięki elektronicznemu obiegowi dokumentów możemy znacznie lepiej zorganizować pracę naszej firmy. W szczególności dotyczy to kilku aspektów jej działalności, takich jak handel, zarządzanie kadrami i księgowość. Zobacz, w jaki sposób

Biuro rachunkowe 1Comments

Na co zwrócić uwagę, wybierając biuro rachunkowe?

Każda firma, niezależnie od wielkości i branży, musi pilnować rozliczeń, terminów, kontaktować się z fiskusem czy ZUSem. I tu pałeczkę przejmuje księgowy. Jak wybrać odpowiedniego, kiedy w każdym mieście funkcjonuje

KRUS – kiedy można opłacać składki w rolniczej kasie?

Prowadzenie działalności gospodarczej to niełatwy kawałek chleba. Zwłaszcza mikro przedsiębiorcy, których przychody są dużo niższe niż pozostałych biznesmenów, szczególnie mocno odczuwają utratę każdej złotówki, bowiem udział kosztów prowadzenia firmy przychodach

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź