Czy atmosfera działa na podwładnych?

Czy atmosfera działa na podwładnych?

Analizy organizowane od dawna wskazują, że dla podwładnych pierwszorzędne znaczenie ma dobra atmosfera. Nawet wynagrodzenie nie ma dla personelu tak dużego znaczenia jak zdrowe relacje ze współpracownikami i pracodawcą. Dlaczego domowa aura tak mocno wpływa na samopoczucie ogółu?

Nikogo nie dziwi, że dobrze zintegrowana grupa funkcjonuje lepiej niż skłócony zespół. Innymi słowy atmosfera ma wpływ na efekty pracy. Jednocześnie niweluje stres, kłopoty ze skupieniem uwagi, ogranicza mobbing i niezdrową rywalizację.

Niebagatelny wpływ na udane stosunki między współpracownikami ma tradycja przedsiębiorstwa. Jeśli wszyscy są dla siebie kolegami łatwiej nawiązać przyjacielskie więzi. Jednak korporacje, które nadal mają stare przekonania i bardzo oficjalną komunikację obserwują więcej sporów wewnętrznych.

Reasumując, nie można zapominać, że przełożony musi być traktowany z odpowiednim szacunkiem. Warto jednak, aby wykazywał ludzkie oblicze, ponieważ z pewnością ułatwia pracę podwładnym oraz nie wytwarza spiętej i toksycznej atmosfery.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Jak powinny się ubezpieczać biura rachunkowe?
Next Jakich klientów muszą obsługiwać sprzedawcy?

Może to Ci się spodoba

Personel 0 Comments

W jakim celu korzysta się z development center?

Często firmy rekrutujące specjalistów posiadają cały plik ćwiczeń, badań, przykładowych pytań oraz zadań, które sprawdzą najważniejsze umiejętności oraz szanse zajęcia wyznaczonego stanowiska. Wśród nich dużym zainteresowaniem cieszy się development center.

Zarządzanie 2 komentarze

Flota jak zgrana drużyna

Powodzenie w prowadzeniu każdej firmy opierającej swoją działalność na przewozie towarów i ludzi, czy to oferującej usługi transportowe na długich dystansach, rozwożącej przesyłki i dostawy do sklepów na terenie kilku

Kodeksy 1Comments

Kiedy pracownikowi należy się odprawa?

Budowanie pozycji w firmie trwa bardzo długo, zdobywanie zaufania szefa jeszcze dłużej. Jednak wykwalifikowany i wykształcony pracownik, z dużym doświadczeniem, na pewno jest niezbędny w każdej firmie. Nie zawsze przedsiębiorcę

1 Comment

  1. mariusz
    08 stycznia, 14:48 Reply
    Oczywiście, że atmosfera działa na podwładnych. Wiem po swojej pracy, gdzie niestety atmosfera jest tragiczna.

Zostaw odpowiedź