Czy atmosfera działa na podwładnych?

Czy atmosfera działa na podwładnych?

Analizy organizowane od dawna wskazują, że dla podwładnych pierwszorzędne znaczenie ma dobra atmosfera. Nawet wynagrodzenie nie ma dla personelu tak dużego znaczenia jak zdrowe relacje ze współpracownikami i pracodawcą. Dlaczego domowa aura tak mocno wpływa na samopoczucie ogółu?

Nikogo nie dziwi, że dobrze zintegrowana grupa funkcjonuje lepiej niż skłócony zespół. Innymi słowy atmosfera ma wpływ na efekty pracy. Jednocześnie niweluje stres, kłopoty ze skupieniem uwagi, ogranicza mobbing i niezdrową rywalizację.

Niebagatelny wpływ na udane stosunki między współpracownikami ma tradycja przedsiębiorstwa. Jeśli wszyscy są dla siebie kolegami łatwiej nawiązać przyjacielskie więzi. Jednak korporacje, które nadal mają stare przekonania i bardzo oficjalną komunikację obserwują więcej sporów wewnętrznych.

Reasumując, nie można zapominać, że przełożony musi być traktowany z odpowiednim szacunkiem. Warto jednak, aby wykazywał ludzkie oblicze, ponieważ z pewnością ułatwia pracę podwładnym oraz nie wytwarza spiętej i toksycznej atmosfery.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Jak powinny się ubezpieczać biura rachunkowe?
Next Jakich klientów muszą obsługiwać sprzedawcy?

Może to Ci się spodoba

Zarządzanie 0 Comments

Restauratorzy szukają szans na odbicie po wielomiesięcznym zamknięciu. Rosnąca inflacja i zadłużenie wywołały wzrost cen w gastronomii

Ceny w restauracjach w ostatnich miesiącach wzrosły. To głównie efekt wyższych kosztów i droższych produktów oraz sezonu wakacyjnego. – Przedsiębiorcy muszą teraz podnieść ceny, żeby jak najszybciej spłacić zadłużenie, które powstało w czasie pandemii. To jest

Personel 1Comments

Kiedy warto zorganizować wyjazd integracyjny?

Nie od dziś wiadomo, że zdrowe relacje między współpracownikami to fundament przyjaznej atmosfery w firmie. W związku z tym każdy przełożony powinien zabiegać o nawiązanie więzi zawodowych lub ich poprawienie.

Zarządzanie 0 Comments

Powiaty borykają się z konsekwencjami reformy oświaty i problemami szpitali

Zbyt niskie dochody, problemy finansowe szpitali powiatowych i koszty reformy edukacji – to dziś największe bolączki powiatów – ocenia prezes Związku Powiatów Polskich Andrzej Płonka. Jak podkreśla, planowane przez Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii

Personel 0 Comments

Za co odpowiedzialny jest pracodawca?

Osoba zatrudniająca jest odpowiedzialna za kierowanie działalnością gospodarczą, jednak zdarzają się sytuacje, gdy za szkody odpowiada pracownik. Jak ustalić, kiedy wina jest zatrudnionego a kiedy pracodawcy? Istotnie każdy dopuszcza się

Zarządzanie 2 komentarze

Flota jak zgrana drużyna

Powodzenie w prowadzeniu każdej firmy opierającej swoją działalność na przewozie towarów i ludzi, czy to oferującej usługi transportowe na długich dystansach, rozwożącej przesyłki i dostawy do sklepów na terenie kilku

Etykieta w biznesie 0 Comments

Konferencja prasowa- potrzeba czy nie?

Spotkania, eventy, konferencje, prelekcje i prezentacje – coraz liczniejsze grono przedstawicieli mediów traktuje dziś obecność na tego typu wydarzeniach przede wszystkim jako przykry obowiązek i stratę cennego czasu. Czy jest

1 Comment

  1. mariusz
    08 stycznia, 14:48 Reply
    Oczywiście, że atmosfera działa na podwładnych. Wiem po swojej pracy, gdzie niestety atmosfera jest tragiczna.

Zostaw odpowiedź