Praktyczny Poradnik Najemcy Biura – wiedza specjalistów w zasięgu ręki

Praktyczny Poradnik Najemcy Biura – wiedza specjalistów w zasięgu ręki

JLL, międzynarodowa firma świadcząca kompleksowe usługi w zakresie wynajmu nieruchomości, wydała właśnie pierwszą część swojego Praktycznego Poradnika Najemcy Biura. Lekki i przystępny, pozbawiony deweloperskiego żargonu poruszać ma wszystkie najistotniejsze dla najemców powierzchni biurowych kwestie. Tych niedoświadczonych i doświadczonych także – stworzony bowiem przez specjalistów, przed którymi rynek nieruchomości nie ma tajemnic.

Porady naprawdę praktyczne

Pierwszy odcinek Praktycznego Poradnika Najemcy Biura, który do sieci trafił 12 maja br., to początek serii artykułów i krótkich video dedykowanych osobom, które nie są na co dzień związane z rynkiem nieruchomości, a bardziej precyzyjnie – rynkiem nowoczesnych powierzchni biurowych. To poradnik dla najemców, którzy chcą wynająć nową przestrzeń, przeprowadzić ekspansję lub po prostu zwiększyć funkcjonalność wynajmowanego przez siebie biura. Za treść, która pojawi się w Poradniku odpowiedzialni będą specjaliści z JLL – doradcy w zakresie najmu, negocjatorzy, zarządcy i architekci mający sporo do powiedzenia na temat mechanizmów wpływających na rynek i ceny, aktualnych trendów, prawnych kwestii związanych z umowami najmu czy chociażby aranżacji wynajmowanej przestrzeni.

Do Praktycznego Poradnika Najemcy Biura trafią informacje przydatne zarówno dla tych, którzy są w procesie zmiany wynajmowanej powierzchni biurowej, jaki i dla tych, którzy użytkują ją na bieżąco, ale chcą podnieść jej efektywność. Stąd więc nie tylko tematyka negocjacji i renegocjacji, ale także i kwestie dotyczące aranżacji biura lub zielonych budynków.

Pierwszy odcinek o tym, co uwiera najemców

Pierwszy odcinek PPNB porusza temat bardzo niewygodny dla wielu najemców. Niewygodny o tyle, że dotyczy biura, które uwiera i staje się powierzchnią niewystarczającą lub mało funkcjonalną. Specjaliści JLL proponują dwa rozwiązania – poprawę efektywności i ewentualną ekspansję lub relokację firmy do innego obiektu. Brzmi poważnie? Autorzy na szczęście uniknęli deweloperskiego żargonu i krok po kroku analizują obydwie ścieżki omawiając przy tym także kwestie prawne i możliwości wynikające z obydwu. Lekko i przystępnie.

Ten odcinek, a w przyszłości kolejne, odnaleźć można na portalu www.bazabiur.pl – największej wyszukiwarce powierzchni biurowych w kraju, na której poza bogatą ofertą dostępne są także porady, wypowiedzi ekspertów, aktualności rynkowe i raporty.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Biznes na obcasach
Next Obligacje korporacyjne - Gdy biznes się zacina

Może to Ci się spodoba

Pracujący w Polsce Ukraińcy chcą wyższych zarobków. Oczekiwania płacowe wzrosły o 1/3

W ciągu miesiąca obowiązywania zliberalizowania przepisów wizowych dotyczących wjazdu obywateli Ukrainy do Unii Europejskiej oczekiwania zarobkowe Ukraińców wzrosły dwucyfrowo, nawet o jedną trzecią. Na podwyżki liczą przede wszystkim tynkarze, murarze, kucharze

Mała firma 0 Comments

Wszystko o stratach podatkowych

Każdy przedsiębiorca zakłada dwój interes, aby samodzielnie decydować o liście obowiązków oraz pozyskiwać przyzwoite pieniądze, które umożliwią życie na średnim poziomie. Czasami jednak prognozy finansowe spadają poniżej oczekiwanego poziomu i

Polskie firmy podbijają zagraniczne rynki

Polski eksport, który szacuje się obecnie na ok. 200 mld dol., rośnie w tempie ok. 6 proc. rocznie, a jego dynamika w kolejnych będzie rosła. Rodzime firmy coraz częściej wchodzą na zagraniczne

Mała firma 0 Comments

Czy wypada przyjaźnić się z przełożonym?

Według przeprowadzonych niedawno badań pracownicy najbardziej cenią w firmie dobrą i rodzinna atmosferę oraz poprawne relacje ze współpracownikami i pracodawcą. Dodatkowo za podstawę skutecznej pracy uważają koleżeńskie relacje z przełożonym.

Problemy z nieterminowymi płatnościami codziennością dla firm

Ponad 70 proc. małych i średnich przedsiębiorstw ma problem z nieterminowymi płatnościami. Blisko połowa przyznaje, że opóźnione lub niezapłacone zobowiązania wpływają na ich działalność. Choć skraca się czas oczekiwania na zapłatę, to

Polacy coraz częściej korzystają z usług assistance

Z usług assistance skorzystało w ubiegłym roku ok. 2,5 mln Polaków – wynika z najnowszej edycji badania Mondial Assistance, zrealizowanego przez Ipsos. Świadomość dotycząca przydatności i zakresu takich usług jest coraz większa, a Polacy

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź