Praktyczny Poradnik Najemcy Biura – wiedza specjalistów w zasięgu ręki

Praktyczny Poradnik Najemcy Biura – wiedza specjalistów w zasięgu ręki

JLL, międzynarodowa firma świadcząca kompleksowe usługi w zakresie wynajmu nieruchomości, wydała właśnie pierwszą część swojego Praktycznego Poradnika Najemcy Biura. Lekki i przystępny, pozbawiony deweloperskiego żargonu poruszać ma wszystkie najistotniejsze dla najemców powierzchni biurowych kwestie. Tych niedoświadczonych i doświadczonych także – stworzony bowiem przez specjalistów, przed którymi rynek nieruchomości nie ma tajemnic.

Porady naprawdę praktyczne

Pierwszy odcinek Praktycznego Poradnika Najemcy Biura, który do sieci trafił 12 maja br., to początek serii artykułów i krótkich video dedykowanych osobom, które nie są na co dzień związane z rynkiem nieruchomości, a bardziej precyzyjnie – rynkiem nowoczesnych powierzchni biurowych. To poradnik dla najemców, którzy chcą wynająć nową przestrzeń, przeprowadzić ekspansję lub po prostu zwiększyć funkcjonalność wynajmowanego przez siebie biura. Za treść, która pojawi się w Poradniku odpowiedzialni będą specjaliści z JLL – doradcy w zakresie najmu, negocjatorzy, zarządcy i architekci mający sporo do powiedzenia na temat mechanizmów wpływających na rynek i ceny, aktualnych trendów, prawnych kwestii związanych z umowami najmu czy chociażby aranżacji wynajmowanej przestrzeni.

Do Praktycznego Poradnika Najemcy Biura trafią informacje przydatne zarówno dla tych, którzy są w procesie zmiany wynajmowanej powierzchni biurowej, jaki i dla tych, którzy użytkują ją na bieżąco, ale chcą podnieść jej efektywność. Stąd więc nie tylko tematyka negocjacji i renegocjacji, ale także i kwestie dotyczące aranżacji biura lub zielonych budynków.

Pierwszy odcinek o tym, co uwiera najemców

Pierwszy odcinek PPNB porusza temat bardzo niewygodny dla wielu najemców. Niewygodny o tyle, że dotyczy biura, które uwiera i staje się powierzchnią niewystarczającą lub mało funkcjonalną. Specjaliści JLL proponują dwa rozwiązania – poprawę efektywności i ewentualną ekspansję lub relokację firmy do innego obiektu. Brzmi poważnie? Autorzy na szczęście uniknęli deweloperskiego żargonu i krok po kroku analizują obydwie ścieżki omawiając przy tym także kwestie prawne i możliwości wynikające z obydwu. Lekko i przystępnie.

Ten odcinek, a w przyszłości kolejne, odnaleźć można na portalu www.bazabiur.pl – największej wyszukiwarce powierzchni biurowych w kraju, na której poza bogatą ofertą dostępne są także porady, wypowiedzi ekspertów, aktualności rynkowe i raporty.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Biznes na obcasach
Next Obligacje korporacyjne - Gdy biznes się zacina

Może to Ci się spodoba

Wynagrodzenie 0 Comments

Ile zarabia samodzielny fryzjer?

Własny salon fryzjerski to bardzo kosztowny biznes. Na początek trzeba wydać minimum 100 tys. zł, aby zaopatrzyć salon w podstawowy sprzęt. Nie można zapominać o wykwalifikowanym personelu, który dla wielu

Mała firma 0 Comments

Co sprawdza inspektor pracy?

Najważniejszym obowiązkiem inspektora pracy jest kontrolowanie przedsiębiorstwa pod kątem respektowania zasad BHP oraz przestrzegania prawa pracy. Kontrola prowadzona jest wyrywkowo lub na podstawie zgłoszenia. Jakie mandaty grożą niepokornym właścicielom firm?

Co zyskasz, wdrażając system ERP w swojej firmie

W każdym przedsiębiorstwie, którego efektywność rynkowa zależy od sprawnego przepływu danych pomiędzy poszczególnymi działami, wdrożenie dopasowanego systemu ERP jest najprostszym i jednocześnie najskuteczniejszym rozwiązaniem, podnoszącym sprawność działania. System ERP, zbierając

Dobre wynagrodzenie i benefity najlepiej motywują menadżerów do pracy

Zdecydowana większość menadżerów uznaje benefity pozapłacowe za istotny czynnik wpływający na zadowolenie z pracy. Największą popularnością wśród nich cieszą się dodatkowa opieka medyczna, służbowy samochód oraz szkolenia. Coraz bardziej doceniają oni atrakcyjność

Mała firma 0 Comments

Czy rodzinna firma się opłaca?

Rodzinny biznes to duże przedsięwzięcie, ale także ogromna wygoda. Współpraca ze sprawdzonymi osobami daje przekonanie, że każdy pracownik będzie działał na korzyść interesów i przyjmie spokojnie ewentualne problemy finansowe lub

Czy i dlaczego warto wdrożyć w firmie system rejestracji czasu pracy?

Wiele firm nadal stosuje tradycyjne metody rejestracji czasu pracy, takie jak ręczne zapisywanie godzin lub prowadzenie dziennika pracy. Warto jednak zauważyć, że ze względu na trudności związane z tego typu

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź