Budka telefoniczna do biura – idealna do open space

Budka telefoniczna do biura – idealna do open space

Nowoczesna, minimalistyczna aranżacja i możliwie maksymalne wykorzystanie dostępnej powierzchni to cechy charakterystyczne zdecydowanej większości współczesnych biur typu open space. Otwarta przestrzeń, chociaż funkcjonalna, nie zapewnia jednak pracownikom pożądanego komfortu. Przeczytaj i zobacz, jaki wpływ na poprawę efektywności zespołu może mieć budka akustyczna do biura.

Jak wygląda budka telefoniczna do biura?

Budka telefoniczna do biura niemal zawsze charakteryzuje się prostą, wręcz minimalistyczną konstrukcją. Dzięki zastosowaniu takiego designu jest uniwersalna i może być zaaranżowana w wielu nowoczesnych przestrzeniach. Zdarza się, że budka akustyczna jest personalizowana, np. poprzez umieszczenie na drzwiach logo firmy.

Kabina najczęściej ma kształt prostopadłościanu o niewielkich wymiarach (standardowo 110 x 110 x 220 cm) i w całości jest przeszklona. Nie oznacza to jednak, że korzystanie z niej jest w jakiś sposób niekomfortowe. Przeciwnie – pracownik nie czuje się izolowany, jednocześnie może cieszyć się swobodą prowadzenia rozmów z klientem.

Kiedy budka akustyczna jest niezbędna?

Biura typu open space stanowią bardzo popularne rozwiązanie aranżacyjne, mimo to często spotykają się z negatywnym odbiorem. W dużej, otwartej przestrzeni jest głośno, co uniemożliwia prowadzenie wideo rozmów i rozmów telefonicznych. Rozwiązaniem problemu powodowanego głównie brakiem prywatności coraz częściej są budki akustyczne do biura, zwane także budkami telefonicznymi. Przemyślana konstrukcja zapewnia komfortową przestrzeń dla jednej osoby i pozwala się skupić. Co więcej, rozmowa prowadzona z klientem w warunkach, jakie zapewnia budka, ma ogromne znaczenie dla wizerunku firmy.

Czy budka akustyczna do biura zapewnia prywatność?

Nowoczesna budka akustyczna do biura zapewnia komfortową przestrzeń do realizacji obowiązków zawodowych, które wymagają skupienia. Jest wyciszona (najczęściej do poziomu 32-35 dB), a dzięki zastosowaniu przemyślanych rozwiązań – możliwie funkcjonalna. Budki telefoniczne do biura, w które zdecydowanie warto inwestować zostały wyposażone m.in. w aktywną wentylację, multiport (tj. gniazdo 230V + port USB), oświetlenie górne LED, funkcjonalną podstawkę i regulowane nóżki.

Dlaczego jeszcze budka telefoniczna powinna pojawić się w nowoczesnym biurze?

Budka telefoniczna w biurze może służyć nie tylko prowadzeniu wideo rozmów i rozmów telefonicznych. W takim miejscu pracownik ma szansę uczestniczyć w konferencji online lub w komfortowych warunkach odbyć spotkanie z klientem, również osobiście. Niewielką przestrzeń można bowiem wyposażyć w wygodne i funkcjonalne meble, np. stolik i krzesło lub krzesła.

Montaż budki akustycznej w biurze typu open space ma także znaczenie wizerunkowe. Wyposażona w nią przestrzeń zyskuje nowoczesny charakter, klient zaś ma świadomość bycia traktowanym w sposób szczególny. Kabina zwiększa także efektywność pracy zespołu i wyraźnie poprawia komfort realizacji określonych obowiązków zawodowych.

Previous Sprawozdanie BDO - kto powinien je składać?
Next Wózek widłowy akumulatorowy – do jakich prac warto go wynająć?

Może to Ci się spodoba

Co trzecia firma rozpocznie inwestycje w ciągu 6 miesięcy

Polskie firmy dość ostrożnie planują swoje inwestycje. Z raportu Deutsche Bank wynika, że na najbliższe pół roku zamiar rozpoczęcia jakiejś formy inwestycji deklaruje jedna trzecia przedsiębiorstw. Z tej grupy ponad

W jakie fundusze inwestycyjne warto inwestować?

Polski rynek funduszy inwestycyjnych oferuje blisko 1000 produktów TFI różniących się poziomem ryzyka, potencjałem zysku czy stosowaną polityką inwestycyjną. Sprawdź zatem, jak odnaleźć się w tym gąszczu ofert i wybrać

Firmy pożyczkowe mogą całkowicie zniknąć z rynku

Nowelizacja ustawy o kredycie konsumenckim narzuci restrykcyjne limity prowizji i opłat pobieranych od klientów firm pożyczkowych. Propozycja, którą przedstawił resort sprawiedliwości, zakłada, że koszty pozaodsetkowe mają spaść z obecnych 55 proc. do maksymalnego

Ponad 70 proc. produkcji Drutexu idzie na eksport

Już co piąte okno sprzedawane w Europie jest produkowane w Polsce. Rośnie nie tylko produkcja, lecz także eksport. Firma Drutex zanotowała w ubiegłym roku 19-proc. wzrost, a na przychody w wysokości 620 mln zł największy

Samochód 0 Comments

Bezpieczna giełda – poszukiwany priorytet

Wśród giełd transportowych, jakie możemy spotkać na polskim rynku panuje trend przyciągania coraz większej liczby użytkowników. I niestety bardzo często odbija się to negatywnie na jakości zawieranych na niej transakcji.

Z kolegi w szefa – jak zbudować autorytet bez utraty relacji?

To wyzwanie, które wymaga nie tylko zmiany roli, ale i budowania autorytetu bez utraty zaufania zespołu. Kluczem są kompetencje menedżerskie, jasna komunikacja i umiejętne wyznaczanie granic, które pozwalają zachować relacje

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź