Budka telefoniczna do biura – idealna do open space
Nowoczesna, minimalistyczna aranżacja i możliwie maksymalne wykorzystanie dostępnej powierzchni to cechy charakterystyczne zdecydowanej większości współczesnych biur typu open space. Otwarta przestrzeń, chociaż funkcjonalna, nie zapewnia jednak pracownikom pożądanego komfortu. Przeczytaj i zobacz, jaki wpływ na poprawę efektywności zespołu może mieć budka akustyczna do biura.
Jak wygląda budka telefoniczna do biura?
Budka telefoniczna do biura niemal zawsze charakteryzuje się prostą, wręcz minimalistyczną konstrukcją. Dzięki zastosowaniu takiego designu jest uniwersalna i może być zaaranżowana w wielu nowoczesnych przestrzeniach. Zdarza się, że budka akustyczna jest personalizowana, np. poprzez umieszczenie na drzwiach logo firmy.
Kabina najczęściej ma kształt prostopadłościanu o niewielkich wymiarach (standardowo 110 x 110 x 220 cm) i w całości jest przeszklona. Nie oznacza to jednak, że korzystanie z niej jest w jakiś sposób niekomfortowe. Przeciwnie – pracownik nie czuje się izolowany, jednocześnie może cieszyć się swobodą prowadzenia rozmów z klientem.
Kiedy budka akustyczna jest niezbędna?
Biura typu open space stanowią bardzo popularne rozwiązanie aranżacyjne, mimo to często spotykają się z negatywnym odbiorem. W dużej, otwartej przestrzeni jest głośno, co uniemożliwia prowadzenie wideo rozmów i rozmów telefonicznych. Rozwiązaniem problemu powodowanego głównie brakiem prywatności coraz częściej są budki akustyczne do biura, zwane także budkami telefonicznymi. Przemyślana konstrukcja zapewnia komfortową przestrzeń dla jednej osoby i pozwala się skupić. Co więcej, rozmowa prowadzona z klientem w warunkach, jakie zapewnia budka, ma ogromne znaczenie dla wizerunku firmy.
Czy budka akustyczna do biura zapewnia prywatność?
Nowoczesna budka akustyczna do biura zapewnia komfortową przestrzeń do realizacji obowiązków zawodowych, które wymagają skupienia. Jest wyciszona (najczęściej do poziomu 32-35 dB), a dzięki zastosowaniu przemyślanych rozwiązań – możliwie funkcjonalna. Budki telefoniczne do biura, w które zdecydowanie warto inwestować zostały wyposażone m.in. w aktywną wentylację, multiport (tj. gniazdo 230V + port USB), oświetlenie górne LED, funkcjonalną podstawkę i regulowane nóżki.
Dlaczego jeszcze budka telefoniczna powinna pojawić się w nowoczesnym biurze?
Budka telefoniczna w biurze może służyć nie tylko prowadzeniu wideo rozmów i rozmów telefonicznych. W takim miejscu pracownik ma szansę uczestniczyć w konferencji online lub w komfortowych warunkach odbyć spotkanie z klientem, również osobiście. Niewielką przestrzeń można bowiem wyposażyć w wygodne i funkcjonalne meble, np. stolik i krzesło lub krzesła.
Montaż budki akustycznej w biurze typu open space ma także znaczenie wizerunkowe. Wyposażona w nią przestrzeń zyskuje nowoczesny charakter, klient zaś ma świadomość bycia traktowanym w sposób szczególny. Kabina zwiększa także efektywność pracy zespołu i wyraźnie poprawia komfort realizacji określonych obowiązków zawodowych.
Może to Ci się spodoba
Firmy coraz mocniej stawiają na ekologię
Nowoczesne przedsiębiorstwa nie mogą dziś funkcjonować w oderwaniu od ekologii. Wynika to zarówno z prawnych wymogów i regulacji wprowadzanych na poziomie Unii Europejskiej, jak i oczekiwań samych konsumentów. Dlatego firmy – obok rządów czy organizacji
Ochrona danych kluczowa z punktu widzenia rozwoju kolejnych technologii
Prawie 100 proc. firm w Polsce gromadzi dane, a 2/3 wykorzystuje je w analityce biznesowej – wynika z badań Intela i OVH. Ekspert Urzędu Ochrony Danych Osobowych Piotr Drobek podkreśla, że ochrona danych osobowych
Coraz bliżej rewolucji w systemie emerytalnym
Planowana w najbliższych miesiącach reforma emerytalna może spowodować, że wielu pracodawców zdecyduje się utworzyć pracownicze programy emerytalne na starych zasadach. Na zarejestrowanie PPE w Komisji Nadzoru Finansowego zostało tylko kilka miesięcy. Najprawdopodobniej
Polska piątym największym rynkiem handlu internetowego w Unii Europejskiej
Wartość rynku e-handlu w Polsce może przekroczyć w 2017 roku 40 mld zł – szacuje Grupa Integer.pl. Udział sprzedaży przez internet w handlu detalicznym w ciągu 10 lat może sięgnąć nawet 50 proc. Już dziś
2/3 firm obawia się cyberzagrożeń
Liczba ataków hakerskich na firmy w ciągu ostatnich pięciu lat podwoiła się. Do 2022 roku będą one kosztować biznes w sumie ponad 8 bln dol. – prognozują eksperci Marsh w tegorocznym raporcie Global
Kultura organizacyjna firmy
Polityka compliance, czyli zgodnego nie tylko z prawem, ale i etyką biznesową kierowania działaniami w firmie jest procesem kosztownym, ale na dłuższą metę opłacalnym. Na razie dobre praktyki to głównie domena banków i ubezpieczycieli, dużych

0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post