Certyfikat zamiast reklamy

Certyfikat zamiast reklamy

Wiele firm wydaje majątek na dobry PR i kreowanie pozytywnego wizerunku w mediach i wśród potencjalnych konsumentów. Tymczasem wcale nie trzeba mieć wielu funduszy na reklamę, by móc dobrze wyróżnić się na tle konkurencji. Taką możliwość oferuje RzetelnaFirma.pl – portal dla firm, które cenią sobie uczciwość, solidność i brak długów.

Dobra opinia wśród klientów i partnerów biznesowych może zdziałać więcej niż największe środki wydane na reklamę. Wiele jest przykładów firm, które doskonale radzą sobie nawet na rynku europejskim i światowym, choć o ich działalności w mediach niewiele słychać. Sekret ich sukcesu tkwi w uczciwości, solidności i stawianiu na najwyższą jakość produkowanych towarów. Dzięki wyznawaniu innych wartości niż kult pieniądza, paradoksalnie na swojej działalności doskonale wychodzą finansowo.

Rzetelnie i uczciwie – prosty przepis na sukces

Jednym ze znaków rozpoznawczych dobrych firm jest logo Rzetelna Firma, przyznawane na portalu rzetelna firma.pl. można tam znale xc firmy, które nie mają długów, doskonale radzą sobie finansowo, a jednocześnie prowadzą biznes w sposób uczciwy, nie mają nic do ukrycia i zarówno swoich klientów, jak i pracowników traktują z największym szacunkiem. Rzetelna firma.pl to miejsce, do którego puka coraz więcej firm. Nie ma się co dziwić – to już uznana marka, która od samego początku działa we współpracy z Krajowym Rejestrem Długów. Przyznawane przez nią Certyfikaty Rzetelności to miarodajny wyznacznik tego, co w dzisiejszym biznesie jest tak bardzo pożądane, a jednak nadal rzadko spotykane. Sposobu prowadzenia biznesu mogłoby się od rzetelnych firm uczyć niejedno polskie i nie tylko przedsiębiorstwo. RzetelnaFirma.pl nagradza najlepszych, promuje dobre przykłady i zachęca polskich przedsiębiorców do poszerzenia horyzontów i zadbania o swoją markę w inny sposób niż tylko pompowanie pieniędzy w różne formy nie zawsze skutecznej reklamy. Warto zatem zainteresować się zdobyciem certyfikatu Rzetelna Firma aby móc lepiej konkurować z innymi przedsiębiorstwami o klienta.

 

Autor zewnętrzny

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Crowdsourcing – nowy nurt marketingu
Next Co zrobić z pracownikiem, u którego wykryto chorobę zawodową?

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 2 komentarze

Nierzetelny klient to stały klient

Zaledwie 13% nierzetelnych płatników to wyłącznie klienci incydentalni. 87% polskich przedsiębiorców przyznaje, że z zapłatą opóźniają się najczęściej stali klienci. Nie jest to powodem do zerwania współpracy, jednak połowa z

Wiadomości 0 Comments

EAGLE liderem innowacji w dziedzinie wycinarek laserowych w Polsce

EAGLE to marka wycinarek laserowych, które produkowane są przez firmę Power – Tech. Po dekadzie działalności, badań, rozwoju i testów nowych technologi marka jest liderem na rynku pod względem innowacyjności.

Wiadomości 0 Comments

Handel samochodami a BDO – najważniejsze informacje

BDO to baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarowaniu odpadami. Wdrożony projekt Ministerstwa Środowiska powstał z intencją przeciwdziałania wszelkim nieprawidłowościom, wynikającym z dotychczasowym gospodarowaniem odpadami. Zgodnie z rozporządzeniem

Wiadomości 0 Comments

Debata na temat stanu mieszkalnictwa w Polsce

W Warszawie odbyła się debata poprzedzająca III Kongres Mieszkaniowy, który zostanie zorganizowany 6 października w Centrum Kongresowym przy Hali Stulecia we Wrocławiu. O najważniejszych kwestiach dotyczących rynku nieruchomości debatowali: Grzegorz

Wiadomości 0 Comments

Reklama w internecie wzmacnia świadomość marki

Jak wynika z danych opublikowanych przez Dom Mediowy Mecglobal, równoczesne prowadzenie kampanii reklamowej w telewizji i internecie jest o 13% skuteczniejsze, jeśli chodzi o budowanie świadomości marki, w porównaniu z

Wiadomości 0 Comments

W ciągu dwóch lat międzynarodowy koncern ABB zatrudni w Polsce blisko tysiąc pracowników

W związku z dalszym rozwojem kompetencji w obszarach takich jak IT, sprzedaż, rozwój produktu, funkcja wsparcia i R&D ABB szacuje, że w okresie 2015–2018 zwiększy zatrudnienie o około tysiąc osób, do ponad 5 tys. pracowników.

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź