Certyfikat zamiast reklamy

Certyfikat zamiast reklamy

Wiele firm wydaje majątek na dobry PR i kreowanie pozytywnego wizerunku w mediach i wśród potencjalnych konsumentów. Tymczasem wcale nie trzeba mieć wielu funduszy na reklamę, by móc dobrze wyróżnić się na tle konkurencji. Taką możliwość oferuje RzetelnaFirma.pl – portal dla firm, które cenią sobie uczciwość, solidność i brak długów.

Dobra opinia wśród klientów i partnerów biznesowych może zdziałać więcej niż największe środki wydane na reklamę. Wiele jest przykładów firm, które doskonale radzą sobie nawet na rynku europejskim i światowym, choć o ich działalności w mediach niewiele słychać. Sekret ich sukcesu tkwi w uczciwości, solidności i stawianiu na najwyższą jakość produkowanych towarów. Dzięki wyznawaniu innych wartości niż kult pieniądza, paradoksalnie na swojej działalności doskonale wychodzą finansowo.

Rzetelnie i uczciwie – prosty przepis na sukces

Jednym ze znaków rozpoznawczych dobrych firm jest logo Rzetelna Firma, przyznawane na portalu rzetelna firma.pl. można tam znale xc firmy, które nie mają długów, doskonale radzą sobie finansowo, a jednocześnie prowadzą biznes w sposób uczciwy, nie mają nic do ukrycia i zarówno swoich klientów, jak i pracowników traktują z największym szacunkiem. Rzetelna firma.pl to miejsce, do którego puka coraz więcej firm. Nie ma się co dziwić – to już uznana marka, która od samego początku działa we współpracy z Krajowym Rejestrem Długów. Przyznawane przez nią Certyfikaty Rzetelności to miarodajny wyznacznik tego, co w dzisiejszym biznesie jest tak bardzo pożądane, a jednak nadal rzadko spotykane. Sposobu prowadzenia biznesu mogłoby się od rzetelnych firm uczyć niejedno polskie i nie tylko przedsiębiorstwo. RzetelnaFirma.pl nagradza najlepszych, promuje dobre przykłady i zachęca polskich przedsiębiorców do poszerzenia horyzontów i zadbania o swoją markę w inny sposób niż tylko pompowanie pieniędzy w różne formy nie zawsze skutecznej reklamy. Warto zatem zainteresować się zdobyciem certyfikatu Rzetelna Firma aby móc lepiej konkurować z innymi przedsiębiorstwami o klienta.

 

Autor zewnętrzny

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Crowdsourcing – nowy nurt marketingu
Next Co zrobić z pracownikiem, u którego wykryto chorobę zawodową?

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 1Comments

Gdy szef każe pracować dłużej, czyli kiedy powiedzieć „nie” nadgodzinom

Zdarzają się sytuacje, kiedy musimy zostać w pracy dłużej. Niektórzy pracownicy traktują to jako możliwość wykazania się, dodatkowego zarobku, inni woleliby poświęcić ten czas na życie prywatne. I choć w

Wiadomości 0 Comments

Wydatki na reklamę internecie wzrosną w tym roku o 15 proc

Rosną wydatki na reklamę. W tym i w 2017 roku wzrosty mogą sięgać 4,5 proc. – wynika z prognoz firmy Carat. Choć liderem jest telewizja, to dynamicznie rozwija się segment cyfrowy. Rozwój

Wiadomości 0 Comments

Tanie smartfony

Smartfony to niestety dość drogie urządzenia. Z roku na rok rośnie pułap cenowy, z którego startują nowe produkty pojawiające się na rynku w celu przesuwania granicy tego, co potrafi przenośny

Wiadomości 0 Comments

Na co zwrócić uwagę, kupując laptopa do pracy?

W ogromnej części firm z różnych branż komputer lub laptop jest aktualnie podstawowym narzędziem pracy. Jak wybrać odpowiednie urządzenie, które zapewni na co dzień komfort działania oraz wydajność? Oto najważniejsze

Wiadomości 0 Comments

Czy można wziąć pożyczkę nie mając stabilnego dochodu?

Dla wielu osób wzięcie pożyczki nie jest kwestią wyboru, a koniecznością, wynikającą z problemów finansowych. Problemy związane z zatrudnieniem, niespodziewane wydatki, konieczność spłaty innych zobowiązań to sytuacje, które niejako mogą

Wiadomości 0 Comments

Start-upy mogą liczyć na coraz większe wsparcie finansowe

W Polsce działa ok. 2,7 tys. start-upów. Zdecydowana większość z nich, bo aż 73 proc., znajduje się na jednym z dwóch środkowych etapów rozwoju. Tylko 15 proc. jest na etapie ekspansji rynkowej. Liczba

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź