Certyfikat zamiast reklamy

Certyfikat zamiast reklamy

Wiele firm wydaje majątek na dobry PR i kreowanie pozytywnego wizerunku w mediach i wśród potencjalnych konsumentów. Tymczasem wcale nie trzeba mieć wielu funduszy na reklamę, by móc dobrze wyróżnić się na tle konkurencji. Taką możliwość oferuje RzetelnaFirma.pl – portal dla firm, które cenią sobie uczciwość, solidność i brak długów.

Dobra opinia wśród klientów i partnerów biznesowych może zdziałać więcej niż największe środki wydane na reklamę. Wiele jest przykładów firm, które doskonale radzą sobie nawet na rynku europejskim i światowym, choć o ich działalności w mediach niewiele słychać. Sekret ich sukcesu tkwi w uczciwości, solidności i stawianiu na najwyższą jakość produkowanych towarów. Dzięki wyznawaniu innych wartości niż kult pieniądza, paradoksalnie na swojej działalności doskonale wychodzą finansowo.

Rzetelnie i uczciwie – prosty przepis na sukces

Jednym ze znaków rozpoznawczych dobrych firm jest logo Rzetelna Firma, przyznawane na portalu rzetelna firma.pl. można tam znale xc firmy, które nie mają długów, doskonale radzą sobie finansowo, a jednocześnie prowadzą biznes w sposób uczciwy, nie mają nic do ukrycia i zarówno swoich klientów, jak i pracowników traktują z największym szacunkiem. Rzetelna firma.pl to miejsce, do którego puka coraz więcej firm. Nie ma się co dziwić – to już uznana marka, która od samego początku działa we współpracy z Krajowym Rejestrem Długów. Przyznawane przez nią Certyfikaty Rzetelności to miarodajny wyznacznik tego, co w dzisiejszym biznesie jest tak bardzo pożądane, a jednak nadal rzadko spotykane. Sposobu prowadzenia biznesu mogłoby się od rzetelnych firm uczyć niejedno polskie i nie tylko przedsiębiorstwo. RzetelnaFirma.pl nagradza najlepszych, promuje dobre przykłady i zachęca polskich przedsiębiorców do poszerzenia horyzontów i zadbania o swoją markę w inny sposób niż tylko pompowanie pieniędzy w różne formy nie zawsze skutecznej reklamy. Warto zatem zainteresować się zdobyciem certyfikatu Rzetelna Firma aby móc lepiej konkurować z innymi przedsiębiorstwami o klienta.

 

Autor zewnętrzny

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Crowdsourcing – nowy nurt marketingu
Next Co zrobić z pracownikiem, u którego wykryto chorobę zawodową?

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Większe zainteresowanie najmem napędza rynek nieruchomości

Ponad połowa Polaków, którzy inwestują, decyduje się na nieruchomości. Rok 2018 może być pod tym względem rekordowy. Do takich inwestycji przekonuje ich coraz większe zainteresowanie najmem zarówno krótko-, jak i długoterminowym.

Wiadomości 0 Comments

Cała prawda o cashbacku

Czy promocje cashback się opłacają? Dlaczego nie otrzymałeś obiecanego zwrotu pieniędzy? Sprawdź, czym jest jedna z najbardziej popularnych form promocji w sieci i jak nie dać się oszukać. Co to

Wiadomości 1Comments

Co motywuje pracowników?

Motywacja to niezwykle istotny aspekt zarządzania personelem. Służy on jednak nie tylko do zwiększania efektywności zatrudnionych, co z kolei przekłada się na lepsze zaspokajanie potrzeb klientów, wyższą jakość usług i

Wiadomości 0 Comments

Skuteczne antykradzieżowe zabezpieczenie auta – tylko z systemem radiowym

Czy wiesz już, że monitoring GPS nie jest dobrą metodą na zabezpieczenie samochodu przed kradzieżą? Dla złodziei obejście tego systemu nie stanowi najmniejszego problemu. To samo dotyczy mechanicznych blokad. Jak

Wiadomości 0 Comments

Podstawowe informacje o profesjonalnych rusztowaniach aluminiowych

Stabilne rusztowania należą do podstawowego wyposażenia w wielu branżach. Praca na wysokości wymaga profesjonalnych i bezpiecznych rozwiązań, dlatego warto rozejrzeć się za dobrym rusztowaniem aluminiowym. Materiał ten jest nowoczesny i

Wiadomości 0 Comments

Co to jest CFD

Kontrakt na różnicę kursową lub potocznie CFD jest umową pomiędzy dwoma stronami, zwykle nazywanymi „Kupującym” i „Sprzedającym”, aby zapłacić sobie nawzajem różnicę pomiędzy ceną otwarcia i zamknięcia pozycji na instrumencie

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź