Czy przedsiębiorcy powinni stosować multisourcing?

Czy przedsiębiorcy powinni stosować multisourcing?

Kłopoty ekonomiczne sprawiają, że przedsiębiorcy poszukują nowych sposobów na generowanie zysków. Okazuje się bowiem, że utrzymywanie nieprzerwanych kontaktów tylko z jednym kontrahentem przestaje być opłacalne. Czy w związku z tym pomocny okaże się multisourcing? Kiedy trzeba skorzystać z takiego rozwiązania?

Na wstępie należy powiedzieć, że właściciele firm Zwykle trzymają się klasycznej metody nawiązywania współpracy. Odnajdują rzetelnego klienta, hurtownię czy wspólnika i zamykają się na nowe znajomości. Prowadzą interesy w bardzo ograniczonym środowisku. Niestety praktyka ta nie przynosi planowanych rezultatów.

Przydatny może być tak zwany multisourcing. Innymi słowy przedsiębiorca znajduje wielu kontrahentów, poznaje nowych dostawców i odbiorców. Jest to świetne wyjście, które w czasach załamania może pomóc w trudniejszym okresie.

Biorąc pod uwagę czarny scenariusz, jeśli jedyny współpracownik zlikwiduje interes, wtedy i sam przedsiębiorca może stracić wszystko. Warto zatem zabezpieczyć działalność i współpracować z profesjonalnymi, kreatywnymi korporacjami lub klientami.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Wszystko o ugodzie administracyjnej
Next Na ile dni wolnego mogą liczyć pracownicy w 2014?

Może to Ci się spodoba

Mała firma 0 Comments

UE uprości przepisy dla małych firm

Aktualnie przedsiębiorstwa prowadzące swoją działalność muszą respektować prawa i przepisy państwowe oraz wytyczne i ustalenia Unii Europejskiej. Niestety ilość ustaw jest tak dużo, że w zasadzie niemożliwe jest poznanie wszystkich

Mała firma 0 Comments

Strategie aromarketingu

Dużą popularnością wśród specjalistów od reklamy cieszy się od jakiegoś czasu aromarketing, czyli działanie na zmysły klientów i nakłanianie ich do dodatkowych lub nieplanowanych zakupów. Strategia ta pochodzi z zachodniej

Mała firma 4 komentarze

Zagraniczna podróż służbowa – jak ją rozliczyć?

Delegacje zagraniczne, podobnie jak te krajowe, rządzą się własnymi prawami. Pracownikowi oddelegowanemu w podróż służbową należy się zwrot kosztów poniesionych w związku z jej odbyciem oraz diety za każdy dzień,

Mała firma 0 Comments

Jak dobrze pisać wiadomości służbowe?

Korzystanie z poczty elektronicznej to obecnie podstawa prowadzenia działalności gospodarczej. Wiele spraw omawia się za pośrednictwem wiadomości e-mail, żeby zaoszczędzić czas na dzwonienie czy spotkania. Jak porozumiewać się z kontrahentami,

Mała firma 0 Comments

Czy faktury elektroniczne mają przyszłość w Polsce?

Podany do wiadomości publicznej jakiś czas temu projekt resortu finansów dotyczy dostarczania faktur elektronicznych, zasad ich katalogowania oraz dostępu do nich przez podmioty kontroli skarbowej i organy podatkowe. Celem tego

Mała firma 0 Comments

Czym są dodatnie lub ujemne różnice kursowe?

Firmy, których zobowiązania lub wynagrodzenie wyrażone są w walutach obcych w rozrachunkach podatkowych muszą przeliczyć je na walutę rodzimą. Występujące wówczas różnice podatkowe oddziałują na wartość podstawy podatku. Państwowe normy

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź