Czy przedsiębiorcy powinni stosować multisourcing?

Czy przedsiębiorcy powinni stosować multisourcing?

Kłopoty ekonomiczne sprawiają, że przedsiębiorcy poszukują nowych sposobów na generowanie zysków. Okazuje się bowiem, że utrzymywanie nieprzerwanych kontaktów tylko z jednym kontrahentem przestaje być opłacalne. Czy w związku z tym pomocny okaże się multisourcing? Kiedy trzeba skorzystać z takiego rozwiązania?

Na wstępie należy powiedzieć, że właściciele firm Zwykle trzymają się klasycznej metody nawiązywania współpracy. Odnajdują rzetelnego klienta, hurtownię czy wspólnika i zamykają się na nowe znajomości. Prowadzą interesy w bardzo ograniczonym środowisku. Niestety praktyka ta nie przynosi planowanych rezultatów.

Przydatny może być tak zwany multisourcing. Innymi słowy przedsiębiorca znajduje wielu kontrahentów, poznaje nowych dostawców i odbiorców. Jest to świetne wyjście, które w czasach załamania może pomóc w trudniejszym okresie.

Biorąc pod uwagę czarny scenariusz, jeśli jedyny współpracownik zlikwiduje interes, wtedy i sam przedsiębiorca może stracić wszystko. Warto zatem zabezpieczyć działalność i współpracować z profesjonalnymi, kreatywnymi korporacjami lub klientami.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Wszystko o ugodzie administracyjnej
Next Na ile dni wolnego mogą liczyć pracownicy w 2014?

Może to Ci się spodoba

Mała firma 0 Comments

Zmiana przeznaczenia budynku a odliczenie w ramach ulgi odsetkowej

Nabywca w ramach ulgi odsetkowej zakupił lokal mieszkalny, będącego w budynku, w którym deweloper dokonał zmiany jego użytkowania z koszarowego na mieszkalny wielorodzinny. Deweloper zrealizował rozbiórkę budynku zostawiając tylko fundamenty

Mała firma 0 Comments

Które czynności nie są objęte podatkiem VAT?

Podatek VAT, inaczej mówiąc podatek od towarów i usług, jest najbardziej popularny wśród polskich właścicieli firm. Przepisy opisują sytuacje, w których trzeba przyjąć opodatkowanie oraz kiedy można uniknąć dodatkowych płatności.

Mała firma 0 Comments

Inwentaryzacja środków trwałych – kluczowe pojęcia

Efektywne zarządzenie majątkiem to nie tylko obowiązek przedsiębiorcy, ale i też warunek sukcesu. Bez odpowiedniego śledzenie tego, co gdzie się znajduje i jak przebiegają w firmie kluczowe procesy „obiegu” elementów

Mała firma 0 Comments

Jaki jest zakres kontroli inspektorów pracy?

Wypłata zarobków jest nadzorowana przez inspektorów pracy. Ich zadaniem jest zbadanie dokumentów związanych z wynagrodzeniem oraz kontrolowanie czy jest ono prawidłowo naliczane. Przedmiotem kontroli jest również weryfikacja czy pracownik miał

Mała firma 0 Comments

Czy wiara może wspomagać w prowadzeniu biznesu?

Biznes polega na radzeniu sobie z sukcesami i porażkami. W biznesie niejednokrotnie człowiek jest sam i jeśli ma kogoś, kogo może o coś poprosić, łatwiej jest mu pozbyć się trudności.

Mała firma 0 Comments

Jak redukować wypłaty w małej firmie?

Aktualny kryzys skłania przedsiębiorców do ciągłego oszczędzania i liczenia się z każdym groszem. Wiele zakupów ogranicza się do minimum. Zwykle cierpią na tym bezbronni pracownicy. Jak skutecznie oszczędzać posiadając firmę?

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź