Czy warto być aktywnym na portalach poświęconych karierze?
Poszukując pracy w Internecie warto zadbać o swój wizerunek i być widocznym na portalach społecznościowych poświęconych karierze i doświadczeniu zawodowemu. Szczegółowe uzupełnienie profilu oraz uczestnictwo w dyskusjach może umożliwić nam znalezienie atrakcyjnego zatrudnienia.
Obecnie pracodawcy w wielu przypadkach znalezienie odpowiedniego pracownika zlecają osobom zajmującym się doradztwem personalnym. Rekruterzy, oprócz selekcjonowania idealnych kandydatów na podstawie otrzymanych CV, znajdują ich w Internecie. Często wykorzystują przy tym portale społecznościowe, które dedykowane są zdobywaniu kontaktów biznesowych oraz karierze. Profil utworzony na takim serwisie może pełnić rolę odpowiednika CV, dlatego warto napisać w nim informacje dotyczące naszego wykształcenia, doświadczenia zawodowego, znajomości języków obcych czy dodatkowych kompetencji, a także dołączyć profesjonalne zdjęcie. Nie bez znaczenia jest również aktywność i udział w rozmowach na różnych forach tematycznych związanych z naszymi dążeniami zawodowymi. Uczestnictwo w dyskusjach da nam szansę na poznanie osób z branży oraz zdobycia istotnych kontaktów.
Tworząc profil na portalach społecznościowych i uczestnicząc w rozmowach powinniśmy zadbać o swój profesjonalizm i pokazać się z jak najlepszej strony, ponieważ nasze wypowiedzi mogą zobaczyć znajomi, kontrahenci, obecny czy przyszły pracodawca i osoby szukające kandydatów do pracy.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Wszystko o działalności regulowanej
Każdy przedsiębiorca musi działać według ustalonych zasad i trzymać się przepisów prawa. Dodatkowo nie może pozwolić sobie na wiele rzeczy ze względu na różne ograniczenia i przeszkody ustawowe. Zdarzają się
Drukarki Konica Minolta kontra HP
Obie wymienione marki cieszą się bardzo dobra opinią na rynku, są to najbardziej rozpoznawalne (lub jedne z) firmy branżowe na rynku. Nie tylko są one najbardziej popularne, ale i należą
Mikroprzedsiębiorcy chętnie wynajmują wspólną przestrzeń biurową. W Polsce jest 145 takich miejsc
W Polsce działa 145 biur coworkingowych. Ze wspólnych nowoczesnych przestrzeni biurowych, które oferują nie tylko dostęp do biurek, lecz także m.in. do sal konferencyjnych czy internetu, coraz chętniej korzystają start-upy i freelancerzy.
Małe i średnie firmy w najlepszej kondycji od lat. Konieczne jednak inwestycje w innowacje i eksport
Mikro-, małe i średnie firmy są w najlepszej kondycji od lat – oceniają przedstawiciele Banku Zachodniego WBK na podstawie portfela kredytowego. Sektor ten jest siłą napędową gospodarki – 1,7 mln tego typu
Z jakimi klientami spotykają się przedsiębiorcy?
Fundamentem działania przedsiębiorstw handlowych lub usługowych są klienci, którzy chcą skorzystać z oferty. Bywa jednak tak, że współpraca nie zawsze kończy się sukcesem i daje obiecane efekty. Jakich klientów przeważnie
Innowacyjne polskie start-upy na celowniku inwestorów zagranicznych. Zaangażowanie polskich koncernów wciąż niewielkie
Polska na czele krajów Europy Środkowo-Wschodniej pod względem liczby start-upów. Z coraz większą uwagą przyglądają im się zagraniczni inwestorzy. Dotyczy to szczególnie najbardziej innowacyjnych firm. W ich rozwoju mogłoby pomóc
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post