Jak oszczędzić na biurze?

Jak oszczędzić na biurze?

Prowadzenie własnej firmy jest związane z wieloma kosztami, które, zwłaszcza dla początkujących przedsiębiorców, bywają zbyt obciążające. Są sposoby pozwalające zredukować wydatki związane z prowadzeniem własnej działalności – dzięki temu firma może szybciej się rozwijać przynosząc zyski. Trzeba jednak zastanowić się, czy dane rozwiązanie rzeczywiście przyniesie korzyści w przypadku naszej działalności.

Outsourcing różnych usług jest powszechny w dzisiejszym świecie, również w Polsce od kilku dobrych lat jest czymś, z czego korzysta wiele firm. Ostatnio popularny staje się też outsourcing profesjonalnej i pełnej obsługi biurowej. Nie musimy już posiadać siedziby, w której urządzimy swoje biuro. Korzystając z możliwości, jakie oferują między innymi wirtualne biura Warszawa, można zarejestrować swoją działalność pod adresem wspólnym dla wielu firm. Adresy oferowane przez wirtualne nie są adresami fikcyjnymi, można przeprowadzać w tych miejscach spotkania z klientami, choć za wynajęcie wolnej sali trzeba będzie zapłacić. Takie rozwiązanie to także możliwość korzystania z tego, że ktoś obsłuży naszą skrzynkę mailową, będziemy mieli też gdzie przechowywać dokumenty, ktoś oprócz tego zajmie się zarządzaniem naszą korespondencją i odbieraniem telefonów.

Jeśli nie zamierza się spędzać w biurze wiele czasu, a bezpośrednie kontakty z klientami są rzadkie, to wirtualne biuro wydaje się pomysłem pozwalającym zaoszczędzić pieniądze. A te na pewno są niezbędne każdemu, kto chce utrzymać swoją firmę. Jednak w sytuacji, gdy liczy się częsty i bezpośredni kontakt z partnerem biznesowym, takie rozwiązanie nie zdaje egzaminu. Również, gdy korespondencja z partnerami i klientami wymaga szybkiej reakcji z naszej strony i jest ważna dla rozwoju firmy, to wirtualne biuro nie jest dla nas najlepszą opcją. Dla wielu nieznanych jeszcze firm posiadanie adresu w ekskluzywnej dzielnicy to możliwość stworzenia sobie pozytywnego wizerunku. Wybierając na przykład adres w centrum Warszawy, zyskuje się zaufanie klientów i prestiż.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Zawieranie transakcji na rynku Forex
Next Pracownik nie ma obowiązku odbierania służbowych SMS-ów i e-maili podczas urlopu

Może to Ci się spodoba

Facebook wprowadza nowe narzędzie do zakupów online

Facebook staje się internetową fabryką nowych produktów i usług – mówi Joanna Jałowiec, redaktor naczelna Proto.pl. Największy serwis społecznościowy wprowadził w październiku trzy nowe aplikacje, zarówno dla użytkowników indywidualnych, jak i dla biznesu. W

Sprzedaż fotobudek – czy to biznes dla Ciebie?

Jeśli kiedykolwiek myślałeś o prowadzeniu własnego biznesu, sprzedaż fotobudek może okazać się pomysłem na biznes dla Ciebie! Popularność fotobudek od lat nie słabnie, a na imprezy takie jak wesela czy

Kantory internetowe notują co miesiąc 20-proc. wzrosty liczby nowych rejestracji

Blisko jedna trzecia Polaków wymienia waluty przez internet. Klienci potrzebują ich już nie tylko na wakacyjne wyjazdy, lecz także na co dzień – przy prowadzeniu firmy lub spłacie kredytu walutowego. Do kantorów

Coraz więcej małych i średnich firm inwestuje w opiekę medyczną dla pracowników

Statystyczny pracownik przebywa na zwolnieniu chorobowym kilkanaście dni w roku. Koszty z tym związane, ponoszone zarówno przez ZUS, jak i samych pracodawców, są liczone w miliardach złotych. Inwestycja w opiekę zdrowotną wysokiej jakości jest więc dla pracodawców

Cyfryzacja pozwala firmom rosnąć o blisko 30 proc. szybciej i zwiększać zatrudnienie

Cyfryzacja pozwala usprawnić procesy wewnętrzne w firmie i ułatwia dostęp do danych. W Polsce digitalizują się jednak tylko największe przedsiębiorstwa w branżach o dużej konkurencyjności. Według badań Boston Consulting Group firmy, które aktywnie biorą

GDDKiA szuka nowego operatora systemu poboru opłat na autostradach

Jak informuje resort infrastruktury, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad weryfikuje obecnie zgłoszenia do postępowania, w którym ma zostać wyłoniony nowy operator elektronicznego systemu poboru opłat od kierowców. viaTOLL w przyszłym roku zmieni zarządcę,

1 Comment

  1. Tomek
    20 sierpnia, 15:56 Reply
    Bardzo przydatny artykuł, nie korzystałem co prawda z takich udogodnień, ale wiem, że dla wielu może być to sposób na konkretną oszczędność.

Zostaw odpowiedź