Jak oszczędzić na biurze?

Jak oszczędzić na biurze?

Prowadzenie własnej firmy jest związane z wieloma kosztami, które, zwłaszcza dla początkujących przedsiębiorców, bywają zbyt obciążające. Są sposoby pozwalające zredukować wydatki związane z prowadzeniem własnej działalności – dzięki temu firma może szybciej się rozwijać przynosząc zyski. Trzeba jednak zastanowić się, czy dane rozwiązanie rzeczywiście przyniesie korzyści w przypadku naszej działalności.

Outsourcing różnych usług jest powszechny w dzisiejszym świecie, również w Polsce od kilku dobrych lat jest czymś, z czego korzysta wiele firm. Ostatnio popularny staje się też outsourcing profesjonalnej i pełnej obsługi biurowej. Nie musimy już posiadać siedziby, w której urządzimy swoje biuro. Korzystając z możliwości, jakie oferują między innymi wirtualne biura Warszawa, można zarejestrować swoją działalność pod adresem wspólnym dla wielu firm. Adresy oferowane przez wirtualne nie są adresami fikcyjnymi, można przeprowadzać w tych miejscach spotkania z klientami, choć za wynajęcie wolnej sali trzeba będzie zapłacić. Takie rozwiązanie to także możliwość korzystania z tego, że ktoś obsłuży naszą skrzynkę mailową, będziemy mieli też gdzie przechowywać dokumenty, ktoś oprócz tego zajmie się zarządzaniem naszą korespondencją i odbieraniem telefonów.

Jeśli nie zamierza się spędzać w biurze wiele czasu, a bezpośrednie kontakty z klientami są rzadkie, to wirtualne biuro wydaje się pomysłem pozwalającym zaoszczędzić pieniądze. A te na pewno są niezbędne każdemu, kto chce utrzymać swoją firmę. Jednak w sytuacji, gdy liczy się częsty i bezpośredni kontakt z partnerem biznesowym, takie rozwiązanie nie zdaje egzaminu. Również, gdy korespondencja z partnerami i klientami wymaga szybkiej reakcji z naszej strony i jest ważna dla rozwoju firmy, to wirtualne biuro nie jest dla nas najlepszą opcją. Dla wielu nieznanych jeszcze firm posiadanie adresu w ekskluzywnej dzielnicy to możliwość stworzenia sobie pozytywnego wizerunku. Wybierając na przykład adres w centrum Warszawy, zyskuje się zaufanie klientów i prestiż.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Zawieranie transakcji na rynku Forex
Next Pracownik nie ma obowiązku odbierania służbowych SMS-ów i e-maili podczas urlopu

Może to Ci się spodoba

Mała firma 0 Comments

Czym jest ryczałtowe opodatkowanie?

Ryczałtowe opodatkowanie oznacza, że przychodów nie łączy się z różnymi dochodami objętymi podatkiem na ogólnych wytycznych. Płatnik musi odjąć sumę słusznego podatku z wykonanej transakcji, a otrzymany podatek przetransferować na

Mała firma 0 Comments

Awaria kasy fiskalnej

Dla każdego podatnika obowiązkiem jest rejestrowanie podatku za pomocą urządzeń rejestrujących. W chwili, w której zaistnieje brak możliwości technicznych używania kasy właściwej powinno się prowadzić rejestr za pomocą zastępczej sprzętu

Mała firma 1Comments

Pożyczka pod zastaw samochodu

Wiele osób prowadzących własną działalność gospodarczą jako jedną z jej największych wad wskazuje brak zdolności kredytowej. Przedsiębiorcy spotykający się z odmową udzielenie kredytu ze strony banku decydują się na tzw.

Mała firma 0 Comments

Czy wypada przyjaźnić się z przełożonym?

Według przeprowadzonych niedawno badań pracownicy najbardziej cenią w firmie dobrą i rodzinna atmosferę oraz poprawne relacje ze współpracownikami i pracodawcą. Dodatkowo za podstawę skutecznej pracy uważają koleżeńskie relacje z przełożonym.

Komercyjne wykorzystanie dronów może przynieść gospodarce nawet 913 mld zł.

Budownictwo, rolnictwo, energetyka czy ubezpieczenia – to tylko niektóre z branż, w których wykorzystanie dronów może przynieść duże korzyści. Urządzenia te mogą się sprawdzić także przy zabezpieczaniu imprez masowych, dostarczaniu listów lub

Kompleksowe usługi call center – dlaczego warto?

Call center kojarzone jest najczęściej z telefoniczną obsługą klienta. I rzeczywiście tak jest. Działania call center obejmują m.in. infolinię informacyjną, obsługę reklamacji, helpdesk, back office czy badania konsumenckie. Przeniesienie procesów

1 Comment

  1. Tomek
    20 sierpnia, 15:56 Reply
    Bardzo przydatny artykuł, nie korzystałem co prawda z takich udogodnień, ale wiem, że dla wielu może być to sposób na konkretną oszczędność.

Zostaw odpowiedź