Jak osiągnąć sukces w prowadzeniu biura rachunkowego?

Jak osiągnąć sukces w prowadzeniu biura rachunkowego?

Większość przedsiębiorców próbuje uporać się z papierkową robotą i kwestiami formalnymi. W gruncie rzeczy prawie nikt nie zna się na przepisach, które ciągle są zmieniane. Dlatego ciekawym wyjściem jest przekazanie firmowych finansów i dokumentów do biura rachunkowego, bowiem od dawno cieszy się dużym zainteresowaniem i proponuje szeroką pomoc firmom. Czy naprawdę warto założyć własne biuro rachunkowe? Jak to uczynić?

Na wstępie trzeba powiedzieć, że otwarcie własnego biura rachunkowego to poważne przedsięwzięcie, które wymaga spełnienia całej listy warunków. Oprócz tego cały proces zakładania firmy reguluje ustawa, w związku z tym wszystkie czynności muszą być wykonane zgodnie z prawem.

Początkowo zakładanie biuro łudząco przypomina otwieranie normalnej działalności gospodarczej. Trzeba zarejestrować firmę w gminie, wyrobić NIP i REGON oraz założyć rachunek bankowy. Później warto zainteresować się siedzibą firmy}, poszukać najlepszej powierzchni biurowej w korzystnym miejscu.

W następnej kolejności trzeba sprecyzować listę oferowanych usług, ustalić cennik i grupę docelową klientów. Wybór specjalizacji biura rachunkowego jest korzystnym rozwiązaniem, bowiem pozwoli na rzetelne i profesjonalne obsługiwanie przedsiębiorstw z zakresu rachunkowości, finansów czy administracji. Aby jednak zachęcić zainteresowanych trzeba odłożyć na kampanię reklamową, założyć stronę internetową, wydrukować ulotki promocyjne czy powiesić plakaty.

Jednak najbardziej istotne jest zatrudnienie pracowników, którzy mają doświadczenie, odpowiednie wykształcenie oraz zdali egzamin umożliwiający pracę w biurze rachunkowym. Ogromnym plusem jest fakt, że właściciel nie musi posiadać żadnych kompetencji w branży.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Czy warto używać faksu internetowego?
Next Instrukcja BHP – własność zatrudnionego czy przełożonego?

Może to Ci się spodoba

Pieczątka księgowej – najpopularniejsze wzory, które ułatwiają pracę

W każdym przedsiębiorstwie przygotowywane są dokumenty, które muszą być sprawdzone, podpisane i odpowiednio zarchiwizowane. Dobrym sposobem na przyspieszenie prac prowadzonych w dziale księgowości jest wykorzystanie pieczątki. Na stemplu można umieścić

Księgowość online – proste i wygodne rozliczanie firmy

Według danych ze stycznia 2018 roku prawie 3 miliony osób w Polsce prowadzą działalność gospodarczą. Każda z nich jest zobowiązana do płacenia podatków oraz składek na ubezpieczenie, a od tego

Biuro rachunkowe 0 Comments

Jak zdobyć certyfikat księgowego?

Decyzja Ministra Finansów opisuje, jakie wymagania należy spełnić by wziąć udział w teście z księgowości i jak przebiega proces nadawania certyfikatu umożliwiającego pracę w biurze rachunkowym. W treści dokumentu odnajdziemy

Biuro rachunkowe 0 Comments

Kiedy możemy wpisać ulgę w amortyzacji?

Stopień amortyzacji to wartość procentowa obrazująca eksploatacje konkretnego środka trwałego w znanym czasie. Mnożąc sumę procentową i wartość początkową ustalamy fragment kosztów podatkowych. Ponadto indywidualne stawki amortyzacyjne są ustalane przez

Biuro rachunkowe 0 Comments

„Puste faktury” – co grozi za wystawienie?

Zgodnie z art. 62. § 2 Kodeksu karnego skarbowego „Kto fakturę lub rachunek, określone w § 1 (za wykonanie świadczenia), wystawia w sposób nierzetelny albo takim dokumentem posługuje się, podlega

Internetowa księgowość dla biznesu

Księgowość internetowa to dość nowoczesne i praktyczne, chociażby pod względem rozwoju technologicznego, rozwiązanie dla biznesu. Pojawienie się oferty jak również rosnącego zainteresowania tego typu usługami w sieci  podyktowane jest przede

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź