Jak powinny się ubezpieczać biura rachunkowe?
Dowolne biuro rachunkowe, które pragnie oferować własne usługi, powinno zawrzeć umowę ubezpieczeniową. Będzie stanowiła ochronę i wsparcie na wypadek szkód i krzywd wyrządzonych w ramach prowadzonej działalności. Dodatkowo okaże się zapewnieniem dla klientów, że w razie problemów mogą spodziewać się rekompensaty. Czym wyróżnia się takie ubezpieczenie?
Na wstępie trzeba powiedzieć, że biuro rachunkowe trudni się prowadzeniem księgowości i rachunkowości przedsiębiorstw z każdej branży, organizowaniem i przeprowadzaniem inwentaryzacji, przygotowywaniem sprawozdań i raportów finansowych oraz magazynowaniem całej dokumentacji.
Gdy któryś z powyższych obowiązków zostanie niewłaściwie przeprowadzony lub na szkodę klienta, wówczas może żądać odszkodowania lub zadośćuczynienia finansowego. Wielkość rekompensaty uzależniona jest od rodzaju sprawy oraz wybranego ubezpieczenia.
Standardowe ubezpieczenie dla niewielkiego biura rachunkowego to 10 tys. euro. i musi zostać wykupione w momencie otwarcia. Z pewnością właściciel ma prawo podnieść kwotę i poszerzyć zakres ubezpieczenia, jednak to sprawa indywidualna.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Kiedy biuro rachunkowe może być zwolnione z podatku VAT?
Ze zniesienia podatku VAT mogą korzystać przedsiębiorstwa, u których wysokość sprzedaży opodatkowanej nie przekroczyła limitu określonego w przepisach ordynacji podatkowej. W przypadku, gdy biuro rachunkowe świadczy usługi polegające na doradztwie
Na co należy zwrócić uwagę, rozliczając podatek z Niemiec?
Przed złożeniem deklaracji podatkowej w niemieckim urzędzie skarbowym, należy zwrócić uwagę na kilka kwestii, które mogą okazać się niezbędne do prawidłowego rozliczenia podatku. Z artykułu dowiesz się, jakie koszty można
Jak osiągnąć sukces w prowadzeniu biura rachunkowego?
Większość przedsiębiorców próbuje uporać się z papierkową robotą i kwestiami formalnymi. W gruncie rzeczy prawie nikt nie zna się na przepisach, które ciągle są zmieniane. Dlatego ciekawym wyjściem jest przekazanie
Biuro rachunkowe Poznań. Bilans zysków i strat.
Biuro rachunkowe Poznań, jest miejscem świadczącym usługi z zakresu księgowości, doradztwa podatkowego, przygotowywania umów, rozliczania płac i podatków oraz prowadzenia szkoleń z zakresu księgowości. Wszystkie te wymienione przed państwem usługi,
Kiedy możemy wpisać ulgę w amortyzacji?
Stopień amortyzacji to wartość procentowa obrazująca eksploatacje konkretnego środka trwałego w znanym czasie. Mnożąc sumę procentową i wartość początkową ustalamy fragment kosztów podatkowych. Ponadto indywidualne stawki amortyzacyjne są ustalane przez
Jak wybrać biuro rachunkowe?
Co zrobić, by koszty obsługi księgowej zmienić w udaną inwestycję? Sprecyzuj swoje oczekiwania i wybierz tych, którzy oferują Ci jeszcze więcej. Gwarancja jakości i bezpieczeństwa Od 10 sierpnia 2014r. biura
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post