Jak powinny się ubezpieczać biura rachunkowe?

Jak powinny się ubezpieczać biura rachunkowe?

Dowolne biuro rachunkowe, które pragnie oferować własne usługi, powinno zawrzeć umowę ubezpieczeniową. Będzie stanowiła ochronę i wsparcie na wypadek szkód i krzywd wyrządzonych w ramach prowadzonej działalności. Dodatkowo okaże się zapewnieniem dla klientów, że w razie problemów mogą spodziewać się rekompensaty. Czym wyróżnia się takie ubezpieczenie?

Na wstępie trzeba powiedzieć, że biuro rachunkowe trudni się prowadzeniem księgowości i rachunkowości przedsiębiorstw z każdej branży, organizowaniem i przeprowadzaniem inwentaryzacji, przygotowywaniem sprawozdań i raportów finansowych oraz magazynowaniem całej dokumentacji.

Gdy któryś z powyższych obowiązków zostanie niewłaściwie przeprowadzony lub na szkodę klienta, wówczas może żądać odszkodowania lub zadośćuczynienia finansowego. Wielkość rekompensaty uzależniona jest od rodzaju sprawy oraz wybranego ubezpieczenia.

Standardowe ubezpieczenie dla niewielkiego biura rachunkowego to 10 tys. euro. i musi zostać wykupione w momencie otwarcia. Z pewnością właściciel ma prawo podnieść kwotę i poszerzyć zakres ubezpieczenia, jednak to sprawa indywidualna.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Ciężarna pracownica a problemy zdrowotne
Next Czy atmosfera działa na podwładnych?

Może to Ci się spodoba

Biuro rachunkowe 0 Comments

Płatniku, bądź zawsze na bieżąco z przepisami i skorzystaj z programu e-pity Płatnik

Polskie prawo podatkowe charakteryzuje dość duża dynamika zmian. Najświeższa z nich, zacznie obowiązywać wraz z początkiem 2016 roku, a skierowana będzie do przedsiębiorców. Nie do wszystkich jednak, a do tych,

Kiedy i jak zmienić biuro rachunkowe

Odkrycie nieścisłości w dokumentach lub długotrwałe niezadowolenie z poziomu świadczonych usług – powodów decyzji o zmianie biura rachunkowego na inne może być wiele. Bez względu jednak na przyczyny powierzenia księgowości

Dlaczego warto mieć księgową?

Prowadzenie firmy w Polsce nie jest łatwym zadaniem, głównie przez wzgląd na zmienne i często wykluczające się nawzajem prawo. Z pomocą księgowej przyjdzie nam to jednak zdecydowanie prościej. Dlaczego warto

Biuro rachunkowe 0 Comments

Jak osiągnąć sukces w prowadzeniu biura rachunkowego?

Większość przedsiębiorców próbuje uporać się z papierkową robotą i kwestiami formalnymi. W gruncie rzeczy prawie nikt nie zna się na przepisach, które ciągle są zmieniane. Dlatego ciekawym wyjściem jest przekazanie

Biuro rachunkowe 0 Comments

Czym charakteryzują się faktury pro-forma?

Praktycznie każdy właściciel przedsiębiorstwa wie, że dowodem zakończonej transakcji będzie faktura. Zazwyczaj zawiera cenę zakupu, metodę przekazania należności oraz przedmioty zamówienia. Od jakiegoś czasu spotyka się tzw. faktury pro-forma, zbliżone

Biuro rachunkowe 0 Comments

Jak stworzyć umowę?

Zasadniczo każda firma ma własne wizje współpracy z innymi zakładami czy osobami fizycznymi i wzory umowy. Także biura rachunkowe. Niemniej nie ma obowiązku podpisania jej. Jest możliwość taką umowę napisać

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź