Jak wygląda rozmowa telefoniczna z kontrahentem?
Dobre kontakty z wspólnikami są bardzo istotne, ponieważ budują więzi biznesowe i są dodatkową zaletą całej współpracy. Niejednokrotnie jednak rozmowa w cztery oczy nie jest możliwa z wielu względów. Jak odbywać profesjonalne rozmowy telefoniczne, żeby zachować udane stosunki z kontrahentem?
Zwykle komunikacją ze wspólnikami zajmuje się sekretarka lub pracownik biurowy. Powinni posiadać cały zbiór predyspozycji i cech, które uproszczą porozumienie. Chodzi głównie o otwartość, pewność siebie, optymizm, poczucie humoru, elokwencję i profesjonalizm.
Jednak charakter to nie wszystko. Trzeba pamiętać, że rozmowa telefoniczna pozbawia możliwości śledzenia reakcji i gestów. Zatem konieczne jest obrazowe i krótkie przedstawienie ważniejszych faktów, bez monotonnego opisywania i rozwlekania monologu. Klient musi uzyskać konkretną informację, odpowiedź na ewentualne pytania i dodatkowe potwierdzenie drogą mejlową lub pocztową.
Warto również pielęgnować dobre stosunki z kontrahentem nawet wtedy, gdy nie prowadzi się z nim w obecnej chwili interesów. To bardzo praktyczne, ponieważ przynosi duże prawdopodobieństwo na odnowienie współpracy.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Faktury korygujące in plus – kiedy odliczyć naliczony podatek?
Zgodnie z przepisami podatkowymi prawo do obniżenia kwoty należnego podatku powstaje w rozliczeniu, w którym podatnik dostał fakturę lub w ciągu dwóch następnych okresów rozliczeniowych. W przypadku, gdy nabywca towaru
Jak chronić się przed mobbingiem?
Nie zawsze relacje na poziomie pracownik-przełożony są idealne. Bywa tak, że obie strony nie mogą się porozumieć i poszukać drogi do ugody. Jednak nie należy zapominać, że w pracy najważniejszy
Konferencja prasowa- potrzeba czy nie?
Spotkania, eventy, konferencje, prelekcje i prezentacje – coraz liczniejsze grono przedstawicieli mediów traktuje dziś obecność na tego typu wydarzeniach przede wszystkim jako przykry obowiązek i stratę cennego czasu. Czy jest
Czy pracodawca chce palącego pracownika?
Pracodawca, który szuka sumiennego pracownika zwraca uwagę na różne rzeczy. Oprócz CV i listu motywacyjnego liczą się także inne kwestie. Zwykle są to zainteresowania, metody spędzania wolnego czasu oraz uzależnienia.
Jakich klientów muszą obsługiwać sprzedawcy?
Fundamentem działania firm handlowych lub usługowych są konsumenci, którzy chcą skorzystać z promocji. Okazuje się jednak, że współpraca nie zawsze kończy się zadowoleniem i przynosi oczekiwane efekty. Jakich klientów często
Firma w mieszkaniu – zwiększenie zysku przez amortyzację
Spora grupa przedsiębiorców decyduje się na prowadzenie działalności gospodarczej we własnym mieszkaniu. Takie rozwiązanie ma swoje liczne plusy, m.in. brak konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z wynajmowaniem lokalu, możliwość prowadzenia
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post