Jakie możliwości dają reklamy na Facebooku?

Jakie możliwości dają reklamy na Facebooku?

Nie ulega wątpliwości, że kilka lat temu wkroczyliśmy w erę social media i choć początki adaptowania się mediów społecznościowych nie należały w Polsce to najłatwiejszych, to teraz z pewnością możemy powiedzieć, że nie wyobrażamy sobie codziennego funkcjonowania bez Facebooka, Twittera lub innych serwisów dzięki którym możemy przesyłać i udostępniać między sobą informacje.

141710194725774500

Reklama w mediach społecznościowych.

Trzeba przyznać, że social media szybko przestały być wykorzystywane jedynie w celach prywatnych do komunikowania się o rożnych rzeczach, a zaczęły stanowić niepowtarzalną okazję dla małych, dużych i ogromnych przedsiębiorstw by pokazać się większemu gronu klientów.

Nie dziwi więc, że zaczęło przybywać coraz więcej oficjalnych profili, że Facebook szybko zapełnił się kampaniami reklamowymi. Wraz z rozwojem Facebooka i wraz z rozwojem kampanii reklamowych zaczęły powstawać agencje, które specjalizowały się w branży social media – a dokładniej mówiąc bardzo dobrze wiedziały jak przeprowadzić kampanię reklamową na Facebooku. Trzeba od razu dodać, że przeprowadzenie dobrej kampanii reklamowej to gwarancja późniejszych zysków.

Jakie możliwości dają reklamy na Facebooku?

„Kampania reklamowa na Facebooku potrafi uczynić firmę bardziej rozpoznawalną i zyskowną. Jednak musi ona być wykonana w pełni profesjonalnie aby zmaksymalizować profit z funduszy zainwestowanych w reklamę.”mówi Kamil Jankowski z agencji Think Things

Reklama na Facebooku od dawna już nikogo nie dziwiła. A skoro tylko okazało się, że może ona przynosić profity i dla serwisu i dla firmy, która się na reklamę zdecydowała, zaczęto dbać o to, by możliwości reklamowania się za pośrednictwem Facebooka stawały się coraz większe.

Dzięki ciągle wprowadzanym zmianom możliwe jest teraz stworzenie niemalże każdej reklamy. Na początku 2013 roku zwiększono wybór możliwych formatów reklamy, jak się jednak okazało, była to tylko jedna z wielu zmian, które w zakresie reklamowania się na portalu do tej pory wprowadził Facebook. Wprowadzono również pixel konwersji, który pozwala oszacować, ile osób „klika” w daną reklamę, a także ograniczono ilość tekstu na reklamie do 20%. Kolejnymi zmianami było zwiększenie grafiki oraz dostosowanie reklam do konkretnych systemów operacyjnych w momencie korzystania z mobilnej aplikacji Facebooka.

Zmiany, zmiany…

Wszystkie zmiany wprowadzone w przeciągu ostatnich dwóch lat w kwestii reklamowania się na portalu powinny przekonać nawet najgorszych niedowiarków, że marketing społecznościowy rzeczywiście może przynosić bardzo duże profity. Przewiduje się jednak, że to nie koniec niespodzianek i udogodnień, jakie zespół Facebooka przygotował dla tych, którzy chcą się reklamować za pośrednictwem tego najsłynniejszego w świecie portalu.

Zobacz jak się reklamować na facebooku – agencja social media Think Things.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Ubezpieczenie NNW
Next Co warto wiedzieć na temat umowy zlecenia?

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Nie we wszystkich krajach wystarczy polska polisa OC

Polscy kierowcy spowodowali w 2015 roku blisko 52 tysiące wypadków. To o 11 proc. więcej niż w 2011 roku – wynika z danych Polskiego Biura Ubezpieczeń Komunikacyjnych (PBUK). Pozytywne jest to, że coraz mniej

Wiadomości 0 Comments

Jakie okna są najlepsze dla Twojego domu?

Okna wpuszczają do wnętrza światło i chronią przed chłodem. Są niezbędnym elementem architektonicznym zarówno w domach, jak i mieszkaniach. To one są pierwszymi elementami, na które patrzymy przed zakupem nieruchomości.

Wiadomości 0 Comments

Crowdsourcing – czym są usługi crowdsourcingowe?

Poszukiwanie nowych, alternatywnych rozwiązań jest konieczne do rozwoju każdej firmy. W wielu przedsiębiorstwach opiera się to na „burzy mózgów” – dzięki temu każdy pracownik może mieć istotny wpływ na wydarzenia

Wiadomości 0 Comments

Skuteczne antykradzieżowe zabezpieczenie auta – tylko z systemem radiowym

Czy wiesz już, że monitoring GPS nie jest dobrą metodą na zabezpieczenie samochodu przed kradzieżą? Dla złodziei obejście tego systemu nie stanowi najmniejszego problemu. To samo dotyczy mechanicznych blokad. Jak

Wiadomości 0 Comments

Dlaczego warto inwestować w gadżety dla firm?

Logowane akcesoria ozdobione w elegancki sposób nazwą Twojej firmy to taktowny i dobrze odbierany upominek, który jest chętnie stosowany w marketingu przez przedsiębiorstwa na całym świecie. Wpływa korzystnie zarówno na

Wiadomości 0 Comments

Skandynawskie firmy coraz częściej inwestują w Polsce

Szwecja jest drugim po Szwajcarii najbardziej innowacyjnym państwem na świecie. Dania i Finlandia także znalazły się w pierwszej dziesiątce rankingu, a Norwegia na 22. miejscu. O wysokiej pozycji Skandynawów decydują wysokie nakłady

4 komentarze

  1. Małgorzata
    11 sierpnia, 19:46 Reply
    Kiedyś z ciekawości przetestowałam reklamy na facebooku i w sumie szału nie było. Może dlatego, że wybrałam najtańszy pakiet. Nie miałam zbyt wielkich nadziei, mimo wszystko troszeczkę zawiodłam się. Chyba lepiej nic nie inwestować i spamować :D
  2. gienek
    07 stycznia, 14:29 Reply
    Reklamy na facebooku to bardzo dobry pomysł, chociażby dlatego, że bardzo wiele osób korzysta z tego portalu.
  3. mania
    16 stycznia, 12:33 Reply
    Reklamy na facebooku są bardzo przydatne, z tego względu, że na facebooku oglądnie je najwięcej osób.
  4. Tadeusz Korach
    04 kwietnia, 10:59 Reply
    W tekście jest napisane cytuję: „Kampania reklamowa na Facebooku potrafi uczynić firmę bardziej rozpoznawalną i zyskowną. Jednak musi ona być wykonana w pełni profesjonalnie aby zmaksymalizować profit z funduszy zainwestowanych w reklamę.” To oznacza, że trzeba posiadać wiedzę jak to dokładnie zrobić. Trzeba zdefiniować odbiorcę i skierować ofertę tylko do tych, którzy mogą być rzeczywiście zainteresowani. "Profesjonalnie" jest słowem kluczem. Można samemu, ale wtedy ryzykujemy większym kosztem, albo mniejszą skutecznością.

Zostaw odpowiedź