Jakie są korzyści zawodu wirtualnego asystenta?
Wirtualny asystent to forma zatrudnienia polegająca na pracy chałupniczej. Dla kogo praca wirtualnego asystenta może być idealnym zajęciem?
Do zadań osoby pracującej na tym stanowisku należą: sprawna przesyłka dokumentów pomiędzy departamentami firmy, przekazywanie lisów oraz połączeń telefonicznych do osób odpowiadających za realizację konkretnej transakcji oraz prowadzenie terminarza szefa i umawianie spotkań biznesowych.
To, co wyróżnia zawód wirtualnego asystenta to możliwość wykonywania obowiązków służbowych we własnym domu, porozumiewając się z pracodawcą telefonicznie oraz przez Internet. Jedną z zalet, jaka wynika z zatrudnienia kompetentnego sekretarza jest obniżenie kosztów funkcjonowania przedsiębiorstwa, ponieważ zatrudniający nie musi ponosić wydatków na utrzymanie biura. Dodatkowo zgodnie z przepisami prawa pracy i prawa podatkowego, pracodawca nie ma obowiązku odprowadzania składek za wirtualnego asystenta, a szczególność tego zawodu pozwala na zamieszczeniu w umowie ustaleniu o zapłacie od wykonanej pracy. W efekcie pracownik otrzymuje zapłatę za zrealizowane zadania, a nie za przepracowany czas i to sprawia, że jest on tańszy niż pracownik zatrudniony na etacie.
Z kolei dogodnością dla wirtualnego asystenta jest możliwość wykonywania obowiązków zawodowych z jakiegokolwiek miejsca. Zezwala to na dużą mobilność i samodzielne określanie godzin pracy. Takie ułatwienia dają sposobność podjęcia jednocześnie innego zatrudnienia czy efektywne rozplanowanie własnego czasu. Z tego wynika, że jest to odpowiednie zajęcie dla osób zainteresowanych dodatkowym zarobkiem oraz pomysłowych i samodzielnych, które lubią nowe wyzwania i są zmęczone standardowymi relacjami pracownik – pracodawca.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Czy faktury elektroniczne mają przyszłość w Polsce?
Podany do wiadomości publicznej jakiś czas temu projekt resortu finansów dotyczy dostarczania faktur elektronicznych, zasad ich katalogowania oraz dostępu do nich przez podmioty kontroli skarbowej i organy podatkowe. Celem tego
Czy obniżenie stawek za nadgodziny wpłynie korzystnie na bezrobocie?
Według niektórych pracodawców obniżenie stawek za przepracowane nadgodziny spowoduje zwiększenie liczby nowo powstałych miejsc pracy oraz zmniejszy koszty pracy. Projekt poselski dotyczący nowelizacji w przepisach z zakresu czasu pracy ma
Kiedy należy zastosować controlling operacyjny?
Marzeniem każdego właściciela jest prowadzenie własnym biznesem z dużym powodzeniem. Nie w każdym przypadku wszystko przebiega pomyślnie i należy szukać przyczyn. Samodzielne wskazanie źródła może okazać się zbyt trudne. Czy
Rośnie ryzyko cyberataków na małe i średnie firmy
Już ponad 5 mln osób w Polsce korzysta z bankowości mobilnej. Rosnąca popularność tego typu usług powoduje, że coraz częściej stają się one celem cyberprzestępców. Na ich celowniku znajdują się najczęściej transakcje
Jak biuro może oszczędzać?
Nieustający kryzys powoduje, że większość przedsiębiorstw potrzebuje oszczędności i próbuje racjonalnie gospodarować posiadanymi środkami. W rzeczywistości przedsiębiorca może wdrożyć podstawowe zmiany, które wpłyną na zmniejszenie wielu kosztów. Jak oszczędzać w
Jak określić wartość używanych środków?
Przy posiadaniu działalności gospodarczej osoby mają obowiązek umieścić środki trwałe w ewidencji, która się do nich odnosi. Odpisy z tych środków są kosztami uzyskania przychodów. W takim przypadku obowiązkowe jest

0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post