Jakie ubezpieczenie dla biura rachunkowego?
Każde biuro rachunkowe, które chce reklamować swoje usługi, musi podpisać umowę o ubezpieczenie. Będzie stanowiła ochronę i wsparcie w przypadku szkód i krzywd wyrządzonych w ramach prowadzonej działalności. Dodatkowo stanie się zapewnieniem dla klientów, że na wypadek problemów mogą żądać rekompensaty. Czym charakteryzuje się takie ubezpieczenie?
Na początku warto wyjaśnić, że biuro rachunkowe zajmuje się uzupełnianiem księgowości i rachunkowości przedsiębiorstw z różnej branży, organizowaniem i prowadzeniem inwentaryzacji, przygotowywaniem sprawozdań i raportów finansowych oraz archiwizowaniem pism.
Jeśli któryś z powyższych obowiązków zostanie źle zrealizowany lub na niekorzyść kontrahenta, wówczas może domagać się odszkodowania lub zadośćuczynienia pieniężnego. Wielkość rekompensaty zależy od skali problemu oraz typu polisy.
Standardowe ubezpieczenie dla małego biura rachunkowego wynosi 10 tys. euro. i powinno zostać wykupione w chwili otwarcia. Oczywiście właściciel może wybrać inną kwotę i rozbudować zakres ubezpieczenia, jednak to sprawa indywidualna.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Kiedy możemy wpisać ulgę w amortyzacji?
Stopień amortyzacji to wartość procentowa obrazująca eksploatacje konkretnego środka trwałego w znanym czasie. Mnożąc sumę procentową i wartość początkową ustalamy fragment kosztów podatkowych. Ponadto indywidualne stawki amortyzacyjne są ustalane przez
Likwidacja nielegalnych działań w Polsce
Do stowarzyszenia podmiotów hamujących obrotem nie legalnej gotówki należą placówki rachunkowe. Definiuje to, iż są zobowiązane monitorować i sprawdzać legalny transfer plików pomiędzy firmami, a oddziałami państwowymi. W praktyce to
Jednolity Plik Kontrolny – dlaczego warto zabezpieczyć się już dziś?
Elektroniczne kontrole urzędu skarbowego stały się już faktem – z dniem 1 lipca zaczęła obowiązywać ustawa, wprowadzająca w życie termin Jednolitego Pliku Kontrolnego, czyli JPK. Ta decyzja Ministerstwa Finansów ma
Pieczątka księgowej – najpopularniejsze wzory, które ułatwiają pracę
W każdym przedsiębiorstwie przygotowywane są dokumenty, które muszą być sprawdzone, podpisane i odpowiednio zarchiwizowane. Dobrym sposobem na przyspieszenie prac prowadzonych w dziale księgowości jest wykorzystanie pieczątki. Na stemplu można umieścić
Warunki uzyskania certyfikatu księgowego
Założenie biura rachunkowego wymaga wykonania wielu wymagań i formalności. Aby móc prawnie zajmować się usługowym prowadzeniem ksiąg rachunkowych należy otrzymać stosowne pozwolenie. Dokumentem, który pozwala na prowadzenie księgowości innych osób
Jakie są podstawowe zasady etyczne dla biur rachunkowych?
Zasady etyczne odnoszące się do podmiotów wykonujących usługi w zakresie rachunkowości zawarte są w Kodeksie Zawodowej Etyki w Rachunkowości. Jednakże zakres jego wykorzystania jest ograniczony. Jednym z celów Kodeksu jest

0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post