Nowoczesna telefonia również dla mikrofirm
W dzisiejszym świecie w każdej firmie liczy się zaawansowana technologia i rozwiązania pozwalające zaoszczędzić firmowe pieniądze. Jest to związane z potrzebą wydajniejszej pracy osób na rozmaitych stanowiskach. Współczesna komunikacja umożliwia korzystanie z szeregu usług usprawniających działanie nie tylko dużych firm i korporacji – są to usługi stworzone także dla bardzo małych przedsiębiorstw.
Każdy przedsiębiorca powinien zapoznać się z możliwościami, jakie daje telefonia VoIP. Dzięki temu, że aparat typu VoIP nie jest podłączony do linii telefonicznej, możemy zaoszczędzić sporo pieniędzy, bowiem rozmowy prowadzi się w tym przypadku wykorzystując Internet. Aby zastosować w swojej firmie takie urządzenie można wykorzystać opcje, które oferuje swoim klientom FCN. Marka proponuje hostowane rozwiązania telekomunikacyjne dedykowane mikroprzedsiębiorstwom, a także klientom indywidualnym. To, co ma być szczególnie atrakcyjne dla przyszłych klientów marki należącej do spółki Aiton Caldwell SA, wiąże się z tym, że nie będą oni musieli inwestować pieniędzy w kosztowny sprzęt.
Decydując się na VoIP mamy zyskać tanie krajowe i międzynarodowe połączenia, co kusi tym, że procesy związane ze sprzedażą przez telefon, czy z obsługą klienta w szerokim tego słowa znaczeniu, mają być bardziej efektywne. Wybierając wspomnianą wcześniej markę możemy też liczyć na bezpłatne połączenia w obrębie sieci. Jednak dobrze jest zapoznać się dokładnie z warunkami, jakie wiążą się z wyborem konkretnych pakietów abonamentowych. Decydując się na jeden z wariantów otrzymujemy gratis wirtualny faks, obowiązuje nas jednak umowa na określoną ilość miesięcy, podobnie zresztą jak w tańszej wersji abonamentu. Na pewno warto wziąć pod rozwagę zastosowania w swojej firmie Wirtualnej Centrali telefonicznej, która nie wymaga od nas nakładu środków na nową infrastrukturę telekomunikacyjną. Taka centralka działa pod postacią usługi w chmurze i sprawia, że firma zyskuje nowoczesny wizerunek.
Wybierając telefonie nowej generacji możemy liczyć na oszczędność i wygodę, na pewno jednak nie pozbędziemy się opłat za świadczone dla nas usługi, a także umowy na określony czas.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
85 proc. firm widzi wpływ jakości obsługi na wyniki finansowe
Ponad dwie trzecie konsumentów może się stać lojalnymi klientami dzięki pozytywnym doświadczeniom z zespołem obsługi. Podobny odsetek stwierdza, że zła obsługa może być przyczyną rezygnacji z usług czy produktów danej firmy. Żółte
Debiut Play umocni pozycję GPW i przyciągnie na warszawski parkiet nowych inwestorów
Spółka Play Communications zadebiutowała w czwartek na warszawskim parkiecie. To jeden z największych debiutów ostatnich lat. Oferta publiczna Play ma dla GPW kolosalne znaczenie, bo umacnia pozycję polskiego rynku w Europie i może przyciągnąć nowych
Nowe trendy w polskim faktoringu
Polscy faktorzy odchodzą od najprostszych rozwiązań rynkowych. Firmy faktoringowe stawiają na rozwój technologii IT oraz produkty hybrydowe, które łączą faktoring z innymi narzędziami finansowania handlu. Branża planuje również wdrożenie działań
Na danych można zarobić. Uczą się tego kolejne branże, m.in. telekomy i banki
Przetwarzanie danych pozyskiwanych od użytkowników i zarabianie na nich przestało być domeną zastrzeżoną tylko dla firm internetowych. Dołączyły do nich firmy z innych branż, na przykład bankowości, telekomunikacji czy handlu detalicznego. Dzięki wykorzystaniu
Sklepy internetowe – to wciąż eldorado dla młodych przedsiębiorców
Prowadzenie własnej firmy to dziś marzenie wielu młodych ludzi. Według badań, co czwarty absolwent wyższej uczelni myśli o założeniu jakiegoś biznesu. Szereg z nich już podczas nauki szuka pomysłu na
Media społecznościowe rozwijają ofertę dla reklamodawców
Reklamodawcy mają coraz więcej narzędzi w media społecznościowych. Snapchat wprowadził we wrześniu nowy format, który bazuje na technologii rozszerzonej rzeczywistości. Nowy typ reklamy – kanwa – pojawił się także w Instagram Stories.
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post