Oprogramowanie Call Center z AI. Voicebot, który zmienia wszystko

Oprogramowanie Call Center z AI. Voicebot, który zmienia wszystko

Profesjonalne oprogramowanie Call Center może wznieść każdą firmę na zupełnie nowy poziom. Wynika to z faktu wielofunkcyjności i uniwersalności nowoczesnych rozwiązań, jakie oferują voiceboty. Dysponują nie tylko rozpoznawaniem mowy, ale też szeregiem innych funkcji, niezbędnych przy obsłudze klienta i pomocnych w marketingu. Dzięki temu wykorzystać je można do automatyzacji obsługi infolinii, np. usprawniając działanie systemów Call Center. To wygoda i ogromna oszczędność dla przedsiębiorcy, a zarazem zwiększenie komfortu użytkownika bądź potencjalnego klienta kontaktującego się z przedsiębiorstwem.

Profesjonalne oprogramowanie Call Center to najlepsze rozwiązanie dla biznesu

Zatrudnianie konsultantów i obsługa infolinii przez ponad 8 godzin na dobę to znaczny wydatek dla firmy. Często Call Center bywa też przeciążone przez klientów z powtarzającymi się pytaniami i problemami. Przez to ruch się nasila, koszty zatrudniania pracowników rośną, a finalne zyski maleją. Na szczęście istnieje sposób, by cały proces komunikacyjny skutecznie usprawnić. 

Rozwiązaniem tej trudnej sytuacji, prowadzącym do optymalizacji obsługi klienta i zwiększenia przychodów, jest zaawansowane technologicznie oprogramowanie Call Center. Doskonale sprawdzi się tu AI Voicebot od InteliWISE. Jego zadaniem jest odciążenie konsultantów oraz zautomatyzowanie obsługi głosowej klientów. Jest w stanie wielokrotnie zwiększyć potencjał połączeń na minutę, jednocześnie obniżając wycenę pojedynczego telefonu. 

Dlaczego warto wybrać AI Voicebot od InteliWISE?

Zaletą Voicebota od InteliWISE jest jego uniwersalność i funkcjonalność. Sprawdzi się nie tylko na infoliniach, ale również w branży sprzedażowej czy nawet sklepach online. Dzięki zaawansowanej technologii AI jest w stanie nawet samodzielnie prowadzić kampanie wychodzące oraz realizować komunikację z potencjalnymi odbiorcami czy klientami. Wyposażony został w technologię ASR, odpowiedzialną m.in. za rozpoznawanie mowy i poleceń, a następnie zamienianie ich na tekst. 

Systemy Call Center wyposażone w nowoczesnego voicebota mogą nawet w 100% samodzielnie odbierać połączenia, analizować pytania i udzielać na nie satysfakcjonujących odpowiedzi. NLU pozwala im też na rozpoznawanie intencji rozmówcy. To rewolucja w świecie komunikacji, dzięki której konsultanci nie muszą być angażowani do każdej rozmowy, działając na korzyść firmy w innym zakresie. Zaawansowany moduł konwersacyjny sprawia, że voiceboty same rozwiązują stawiane przed nimi problemy lub proszą o wyjaśnienia. 

Dzięki rozpoznawaniu mowy Voicebotod InteliWISE nie tylko odciąża IVR, ale także znacząco zmniejsza czas oczekiwania na połączenie. Jego komunikacja z odbiorcami jest sprawna i szybka, a programowalny dialog flow sam decyduje, kiedy rozmowa powinna być przełączona do agenta. Voiceboty nie potrzebują też przerw w pracy, co sprawia, że kontakt z firmą możliwy jest przez cały rok o każdej porze dnia i nocy.  

Nowoczesne systemy Call Center i inne rozwiązania przyjazne dla firm i klientów

Nowoczesna technologia AI od InteliWISE, usprawnia pracę firm i znacznie redukuje ich koszty. Zaawansowane technologicznie voiceboty mogą pełnić rolę samodzielnego konsultanta, jak i stanowić dopełnienie istniejącego już teamu. Współgrają także z innymi, najnowocześniejszymi rozwiązaniami od InteliWISE, np. Live Chatem czy AI Chatbotem. Wszystkie opierają się na wdrożeniach AI, dzięki którym rozwój i nowoczesność przedsiębiorstwa wznieść się mogą na zupełnie nowy poziom. 

Są to gotowe rozwiązania do inteligentnej sprzedaży oraz obsługi klienta. Za sprawą automatyzacji wspierają komunikację marketingową, a jednocześnie pomagają użytkownikom, błyskawicznie odpowiadając na ich problemy. Są łatwe do wdrożenia i przynoszą znaczne oszczędności. Biorąc to wszystko pod uwagę, trudno się dziwić, że zdecydowały się na nie dziesiątki uznanych firm w Polsce i na świecie. 

Previous Etykiety na rolce - ile kosztuje druk etykiet?
Next Ubezpieczenie należności a ryzyko polityczne

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Bezrobocie będzie dalej spadać. W wakacje może paść kolejny rekord

Według Głównego Urzędu Statystycznego maj był kolejnym miesiącem spadków bezrobocia. Poziom 7,4 proc. jest najniższy od ćwierćwiecza. Według prognoz w wakacje bezrobocie może spaść nawet do 7 proc., co będzie efektem

Wiadomości 0 Comments

Księga identyfikacji wizualnej a księga znaku – podstawowe różnice

Księga identyfikacji wizualnej i księga znaku to dokumenty, które w długim okresie wspierają agencję brandingową i innych podwykonawców w realizowaniu projektów związanych z komunikacją firmy z otoczeniem zewnętrznym. Wiele osób

Wiadomości 0 Comments

Od 2017 roku wszystkie jednostki publiczne z obowiązkiem sporządzania planu postępowań o udzielenie zamówień

Zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, każdy zamawiający podmiot ma obowiązek przygotować całoroczny plan postępowań przetargowych. Plan taki musi zostać przedstawiony najpóźniej po 30 dniach od dnia przyjęcia budżetu. Rok

Wiadomości 1Comments

Jak zabezpieczyć przyszłość ubezpieczeniem emerytalnym?

Zarówno analitycy oraz specjaliści w zakresie prognoz długoterminowych w gospodarce rynkowej prognozują, że dzisiejsze pokolenie osób po 30 roku życia, będzie w przyszłości otrzymywało emeryturę w wysokości jedynie 30 %

Wiadomości 0 Comments

Niska inflacja to dobra wiadomość dla gospodarki i konsumentów

W marcu inflacja wyniosła jedynie 1,3 proc. w ujęciu rocznym i było to najwolniejsze tempo od grudnia 2016 roku – pierwszego miesiąca ze wzrostem cen po 2,5 roku deflacji. Według Piotra Kuczyńskiego,

Wiadomości 2 komentarze

Czy warto inwestować w waluty?

Inwestowanie mimo, że wiąże się z pewnym ryzykiem to stale zyskuje na popularności. Już nawet dość młode osoby chcąc zabezpieczyć swoją przyszłość, zastanawiają się nad tym w co najlepiej zainwestować.

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź