Oprogramowanie Call Center z AI. Voicebot, który zmienia wszystko

Oprogramowanie Call Center z AI. Voicebot, który zmienia wszystko

Profesjonalne oprogramowanie Call Center może wznieść każdą firmę na zupełnie nowy poziom. Wynika to z faktu wielofunkcyjności i uniwersalności nowoczesnych rozwiązań, jakie oferują voiceboty. Dysponują nie tylko rozpoznawaniem mowy, ale też szeregiem innych funkcji, niezbędnych przy obsłudze klienta i pomocnych w marketingu. Dzięki temu wykorzystać je można do automatyzacji obsługi infolinii, np. usprawniając działanie systemów Call Center. To wygoda i ogromna oszczędność dla przedsiębiorcy, a zarazem zwiększenie komfortu użytkownika bądź potencjalnego klienta kontaktującego się z przedsiębiorstwem.

Profesjonalne oprogramowanie Call Center to najlepsze rozwiązanie dla biznesu

Zatrudnianie konsultantów i obsługa infolinii przez ponad 8 godzin na dobę to znaczny wydatek dla firmy. Często Call Center bywa też przeciążone przez klientów z powtarzającymi się pytaniami i problemami. Przez to ruch się nasila, koszty zatrudniania pracowników rośną, a finalne zyski maleją. Na szczęście istnieje sposób, by cały proces komunikacyjny skutecznie usprawnić. 

Rozwiązaniem tej trudnej sytuacji, prowadzącym do optymalizacji obsługi klienta i zwiększenia przychodów, jest zaawansowane technologicznie oprogramowanie Call Center. Doskonale sprawdzi się tu AI Voicebot od InteliWISE. Jego zadaniem jest odciążenie konsultantów oraz zautomatyzowanie obsługi głosowej klientów. Jest w stanie wielokrotnie zwiększyć potencjał połączeń na minutę, jednocześnie obniżając wycenę pojedynczego telefonu. 

Dlaczego warto wybrać AI Voicebot od InteliWISE?

Zaletą Voicebota od InteliWISE jest jego uniwersalność i funkcjonalność. Sprawdzi się nie tylko na infoliniach, ale również w branży sprzedażowej czy nawet sklepach online. Dzięki zaawansowanej technologii AI jest w stanie nawet samodzielnie prowadzić kampanie wychodzące oraz realizować komunikację z potencjalnymi odbiorcami czy klientami. Wyposażony został w technologię ASR, odpowiedzialną m.in. za rozpoznawanie mowy i poleceń, a następnie zamienianie ich na tekst. 

Systemy Call Center wyposażone w nowoczesnego voicebota mogą nawet w 100% samodzielnie odbierać połączenia, analizować pytania i udzielać na nie satysfakcjonujących odpowiedzi. NLU pozwala im też na rozpoznawanie intencji rozmówcy. To rewolucja w świecie komunikacji, dzięki której konsultanci nie muszą być angażowani do każdej rozmowy, działając na korzyść firmy w innym zakresie. Zaawansowany moduł konwersacyjny sprawia, że voiceboty same rozwiązują stawiane przed nimi problemy lub proszą o wyjaśnienia. 

Dzięki rozpoznawaniu mowy Voicebotod InteliWISE nie tylko odciąża IVR, ale także znacząco zmniejsza czas oczekiwania na połączenie. Jego komunikacja z odbiorcami jest sprawna i szybka, a programowalny dialog flow sam decyduje, kiedy rozmowa powinna być przełączona do agenta. Voiceboty nie potrzebują też przerw w pracy, co sprawia, że kontakt z firmą możliwy jest przez cały rok o każdej porze dnia i nocy.  

Nowoczesne systemy Call Center i inne rozwiązania przyjazne dla firm i klientów

Nowoczesna technologia AI od InteliWISE, usprawnia pracę firm i znacznie redukuje ich koszty. Zaawansowane technologicznie voiceboty mogą pełnić rolę samodzielnego konsultanta, jak i stanowić dopełnienie istniejącego już teamu. Współgrają także z innymi, najnowocześniejszymi rozwiązaniami od InteliWISE, np. Live Chatem czy AI Chatbotem. Wszystkie opierają się na wdrożeniach AI, dzięki którym rozwój i nowoczesność przedsiębiorstwa wznieść się mogą na zupełnie nowy poziom. 

Są to gotowe rozwiązania do inteligentnej sprzedaży oraz obsługi klienta. Za sprawą automatyzacji wspierają komunikację marketingową, a jednocześnie pomagają użytkownikom, błyskawicznie odpowiadając na ich problemy. Są łatwe do wdrożenia i przynoszą znaczne oszczędności. Biorąc to wszystko pod uwagę, trudno się dziwić, że zdecydowały się na nie dziesiątki uznanych firm w Polsce i na świecie. 

Previous Etykiety na rolce - ile kosztuje druk etykiet?
Next Ubezpieczenie należności a ryzyko polityczne

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Czy można wziąć pożyczkę nie mając stabilnego dochodu?

Dla wielu osób wzięcie pożyczki nie jest kwestią wyboru, a koniecznością, wynikającą z problemów finansowych. Problemy związane z zatrudnieniem, niespodziewane wydatki, konieczność spłaty innych zobowiązań to sytuacje, które niejako mogą

Wiadomości 0 Comments

Czym jest kontrakt menedżerski?

Kontrakt menedżerski to umowa tak zwanego rzetelnego działania, funkcjonująca na podobnych regułach co standardowa umowa zlecenie. W obszarze kontraktu menedżerskiego istotne jest to, że jego przestrzegania nie reguluje Kodeks Cywilny.

Wiadomości 0 Comments

Fińskie innowacje mogą poprawić efektywność polskiego rolnictwa

Fińskie technologie rolnicze znane są na świecie z wysokiej jakości i wydajności. Z jednej strony to efekt warunków klimatycznych, z drugiej – wysokich nakładów tamtejszych firm na badania i rozwój. Nowoczesne technologie z Finlandii mogą

Wiadomości 0 Comments

Szybki kredyt przez Internet – czy zawsze bezpieczny?

Coraz częściej decydujemy się na kredyty zaciągnięte przez Internet. Jakie są początki udzielania tego rodzaju usług? O co zadbać, aby pieniądze pożyczone na tej drodze były bezpieczne? Sprawdź, zanim zaciągniesz

Wiadomości 0 Comments

Bądź na bieżąco z sytuacją w funduszach

Fundusz inwestycyjny to rynkowa forma wspólnego inwestowania. Polega ona na tym, że kilku uczestników funduszu – zarówno osoby indywidualne, ale także firmy czy np. miasta, lokują swoje środki pieniężne na

Wiadomości 0 Comments

Lepsze perspektywy polskiej gospodarki

Nie potwierdzają się na razie obawy o mocniejsze spowolnienie naszej gospodarki. W ostatnich trzech miesiącach ubiegłego roku wzrosła ona o 3 proc., a więc nieco słabiej niż w poprzednich kwartałach,

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź