Oprogramowanie Call Center z AI. Voicebot, który zmienia wszystko
Profesjonalne oprogramowanie Call Center może wznieść każdą firmę na zupełnie nowy poziom. Wynika to z faktu wielofunkcyjności i uniwersalności nowoczesnych rozwiązań, jakie oferują voiceboty. Dysponują nie tylko rozpoznawaniem mowy, ale też szeregiem innych funkcji, niezbędnych przy obsłudze klienta i pomocnych w marketingu. Dzięki temu wykorzystać je można do automatyzacji obsługi infolinii, np. usprawniając działanie systemów Call Center. To wygoda i ogromna oszczędność dla przedsiębiorcy, a zarazem zwiększenie komfortu użytkownika bądź potencjalnego klienta kontaktującego się z przedsiębiorstwem.
Profesjonalne oprogramowanie Call Center to najlepsze rozwiązanie dla biznesu
Zatrudnianie konsultantów i obsługa infolinii przez ponad 8 godzin na dobę to znaczny wydatek dla firmy. Często Call Center bywa też przeciążone przez klientów z powtarzającymi się pytaniami i problemami. Przez to ruch się nasila, koszty zatrudniania pracowników rośną, a finalne zyski maleją. Na szczęście istnieje sposób, by cały proces komunikacyjny skutecznie usprawnić.
Rozwiązaniem tej trudnej sytuacji, prowadzącym do optymalizacji obsługi klienta i zwiększenia przychodów, jest zaawansowane technologicznie oprogramowanie Call Center. Doskonale sprawdzi się tu AI Voicebot od InteliWISE. Jego zadaniem jest odciążenie konsultantów oraz zautomatyzowanie obsługi głosowej klientów. Jest w stanie wielokrotnie zwiększyć potencjał połączeń na minutę, jednocześnie obniżając wycenę pojedynczego telefonu.
Dlaczego warto wybrać AI Voicebot od InteliWISE?
Zaletą Voicebota od InteliWISE jest jego uniwersalność i funkcjonalność. Sprawdzi się nie tylko na infoliniach, ale również w branży sprzedażowej czy nawet sklepach online. Dzięki zaawansowanej technologii AI jest w stanie nawet samodzielnie prowadzić kampanie wychodzące oraz realizować komunikację z potencjalnymi odbiorcami czy klientami. Wyposażony został w technologię ASR, odpowiedzialną m.in. za rozpoznawanie mowy i poleceń, a następnie zamienianie ich na tekst.
Systemy Call Center wyposażone w nowoczesnego voicebota mogą nawet w 100% samodzielnie odbierać połączenia, analizować pytania i udzielać na nie satysfakcjonujących odpowiedzi. NLU pozwala im też na rozpoznawanie intencji rozmówcy. To rewolucja w świecie komunikacji, dzięki której konsultanci nie muszą być angażowani do każdej rozmowy, działając na korzyść firmy w innym zakresie. Zaawansowany moduł konwersacyjny sprawia, że voiceboty same rozwiązują stawiane przed nimi problemy lub proszą o wyjaśnienia.
Dzięki rozpoznawaniu mowy Voicebotod InteliWISE nie tylko odciąża IVR, ale także znacząco zmniejsza czas oczekiwania na połączenie. Jego komunikacja z odbiorcami jest sprawna i szybka, a programowalny dialog flow sam decyduje, kiedy rozmowa powinna być przełączona do agenta. Voiceboty nie potrzebują też przerw w pracy, co sprawia, że kontakt z firmą możliwy jest przez cały rok o każdej porze dnia i nocy.
Nowoczesne systemy Call Center i inne rozwiązania przyjazne dla firm i klientów
Nowoczesna technologia AI od InteliWISE, usprawnia pracę firm i znacznie redukuje ich koszty. Zaawansowane technologicznie voiceboty mogą pełnić rolę samodzielnego konsultanta, jak i stanowić dopełnienie istniejącego już teamu. Współgrają także z innymi, najnowocześniejszymi rozwiązaniami od InteliWISE, np. Live Chatem czy AI Chatbotem. Wszystkie opierają się na wdrożeniach AI, dzięki którym rozwój i nowoczesność przedsiębiorstwa wznieść się mogą na zupełnie nowy poziom.
Są to gotowe rozwiązania do inteligentnej sprzedaży oraz obsługi klienta. Za sprawą automatyzacji wspierają komunikację marketingową, a jednocześnie pomagają użytkownikom, błyskawicznie odpowiadając na ich problemy. Są łatwe do wdrożenia i przynoszą znaczne oszczędności. Biorąc to wszystko pod uwagę, trudno się dziwić, że zdecydowały się na nie dziesiątki uznanych firm w Polsce i na świecie.
Może to Ci się spodoba
Ubezpieczyciele chcą komunikować się z klientami online
Niespełna co ósmy Polak posługujący się internetem korzysta z urządzeń cyfrowych w celu kontaktu z ubezpieczycielem. Ponad połowa uważa jednak, że takie rozwiązanie byłoby przydatne. Relacje ubezpieczyciel–ubezpieczony będą stopniowo przechodzi do sfery cyfrowej.
Rośnie sprzedaż mieszkań od deweloperów. Zapowiada się kolejny rekordowy rok
Ubiegły rok był kolejnym, w którym sprzedaż mieszkań na rynku pierwotnym rosła. Był to także okres stabilnych cen – wahnięcia w ciągu nie przekraczały 2–3 proc. W 2017 roku te tendencje będą się
Zdolność kredytowa – wskaźnik wiarygodności finansowej potencjalnego kredytobiorcy
Dlaczego bank decyduje się udzielić finansowania w postaci np. kredytu hipotecznego jednej osobie, a innej odmawia przyznania środków? Wszystko zależy od tego, czy w oczach instytucji finansowej przyszły kredytobiorca jest
Wykończenie domu to najdłuższy i najkosztowniejszy etap budowy
Rośnie liczba domów budowanych przez inwestorów indywidualnych. Od stycznia do kwietnia oddano ich do użytku o 5 proc. więcej niż rok wcześniej, natomiast nowych budów rozpoczęto o 12,8 proc. więcej. Pozwoleń na budowę
Połowa internautów robi zakupy w sieci
Ponad połowa użytkowników internetu w ciągu ostatniego roku zrobiła zakupy online. Wartość rynku e-handlu szacowana jest na 35 mld zł i ciągle rośnie. Istotne staje się więc rozwijanie jak najprostszych i bezpiecznych metod
Czy kartę kredytową można uzyskać przez internet?
Banki większość swoich usług realizują również online. Teraz nawet kartę kredytową można otrzymać bez wychodzenia z domu. To druga pod względem liczby wydanych kart płatniczych w Polsce. Karta kredytowa online
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post