Płatności walutowe w Dotpay
Największą zaletą handlu internetowego jest możliwość łatwego wejścia na rynek międzynarodowy. Nie ma żadnego powodu, by sklepy prowadzone przez polskich sprzedawców nie mogły z sukcesem przyciągać klientów z całego świata. By jednak działać globalnie trzeba dostosować modele płatności do zagranicznych klientów. Dzięki płatnościom walutowym Dotpay nie będzie to skomplikowane.
Jaki jest nowoczesny konsument? Wymagający, ale jednocześnie sprytny. Preferuje smart shopping i umiejętnie łowi okazje w globalnej sieci. Nie chce ograniczać się do zakupów u rodzimych sprzedawców. Nie boi się szukać interesujących go towarów nawet na drugim końcu świata. Co więcej – nie dotyczy to już wyłącznie konsumentów z naszej części Europy polujących na okazje w zachodnich sklepach internetowych. Do polskich sprzedawców coraz liczniej zaglądają klienci z USA, Wielkiej Brytanii czy krajów skandynawskich.
Jak przyciągnąć zagranicznych klientów?
Absolutną podstawą jest przygotowanie anglojęzycznej wersji strony sklepu internetowego. Jeśli kierujemy ofertę do konkretnego regionu, warto pomyśleć o innych wersjach językowych, np. niemieckiej, francuskiej czy szwedzkiej. O ile jednak nawet zdeterminowani klienci poradzą sobie nawet z polskojęzyczną stroną, używając internetowych translatorów, to barierą nie do przejścia będzie dla nich brak płatności walutowych oraz wysyłki zagranicznej.
Z myślą o sprzedawcach wchodzących na globalny rynek Dotpay przygotował bogatą ofertę płatności międzynarodowych. Rozliczenia walutowe prowadzone są w trzech modelach.
-
SEPA (Single Euro Payments Area) to przyjmowanie płatności gotówkowych wyłącznie w euro. Jest to propozycja dla klientów mieszkających na terytorium Unii Europejskiej. To rozliczenie prowadzone w ramach europejskiego jednolitego obszaru płatności.
-
Model eDCC to najbardziej zaawansowany model rozliczeń walutowych. Pozwala na przyjmowanie płatności w walucie karty. Usługa obejmuje 32 waluty, więc pozwala otworzyć sklep internetowy dla klientów z całego świata. To forma szczególnie wygodna dla kupujących, którzy finalizując transakcję, widzą ostateczną sumę w swojej walucie, mają więc pewność, jaką kwotą zostanie obciążona ich karta. Sprzedający otrzymuje natomiast zadeklarowaną kwotę w PLN.
-
Przyjmowanie wpłat w walutach obcych bez przewalutowania. Dotyczy to rozliczeń w euro, dolarach amerykańskich oraz funtach brytyjskich.
Korzystanie z płatności międzynarodowych Dotpay to możliwość wejścia na globalny rynek bez podejmowania ryzyka kursowego. Także dla klientów rozliczenia walutowe są wygodne i bezpieczne, co pozwala znacząco zwiększyć zasięg sklepu internetowego.
www.dotpay.pl – przeczytaj więcej o możliwości płatności w różnych walutach
Może to Ci się spodoba
Co wyróżnia wirtualny faks?
Zwykły faks zajmuje dużo miejsca, niemało kosztuje i czasami się psuje. Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na wysyłanie faksu z zastosowaniem Internetu. Używanie faksu internetowego nie stwarza dodatkowych kosztów, ponieważ
Jak sieć SD-WAN może pomóc firmie? O czym warto wiedzieć?
Wiele przedsiębiorstw ma swoje oddziały w różnych lokalizacjach na terenie kraju lub poza nim. Aby móc sprawnie nimi zarządzać, powinni korzystać z wydajnej, skalowalnej i w pełni elastycznej sieci. Optymalnym
Biura na wynajem, czyli sale na godziny
Co łączy wolnych strzelców i mikroprzedsiębiorców z trenerami biznesu? Ci ostatni szkolą swoich podopiecznych, by w jak najefektywniejszy sposób angażowali się w swoją pracę i jej otoczenie. Łączy ich także
Korzyści i zagrożenia związane z międzynarodową ekspansją e-sklepu
Częstym i jakże racjonalnym powodem, dla których przedsiębiorcy decydują się na penetrację zagranicznych rynków zbytu jest chęć zwiększenia sprzedaży i tym samym maksymalizacji zysków. Ostatnie wydarzenia związane z handlem ukierunkowanym
NNV wydaje magazyn dla firm z sektora MŚP
„Firmer” – to nazwa nowego, bezpłatnego magazynu dla właścicieli mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw, którego wydawcą jest spółka NNV. Magazyn będzie publikowany co miesiąc, wyłącznie w formie elektronicznej i dostępny
Klient w e-sklepie wydaje średnio cztery razy więcej niż w tradycyjnym. Co 10. zamówienie składane jest przez aplikację mobilną
Klient serwisu internetowego wydaje na każde zakupy czterokrotnie więcej niż w tradycyjnym sklepie. W koszyku coraz częściej znajdują się produkty świeże, a już niemal co 10. zamówienie jest składane za pośrednictwem
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post