PREXOUT: Miej kontrolę, sprawnie zarządzaj jutrem!

PREXOUT: Miej kontrolę, sprawnie zarządzaj jutrem!

Czego potrzebują małe przedsiębiorstwa? Sprawnych systemów. Takich, które przekują myślenie w czyn. Kontrola, monitoring i zarządzanie – to fundament sukcesu. Tylko wykorzystując nowoczesne rozwiązania, będziesz mógł rozwijać swój biznes sprawnie i dynamicznie.

Aby nadążyć za kapryśnym i wymagającym rynkiem, trzeba na bieżąco analizować posiadane podzespoły. Większość producentów umożliwia to w ograniczonym zakresie. Dlatego właśnie powstała platforma systemowa Prexout. To wyjątkowy produkt, który pozwala kontrolować zasoby różnych marek.

Jak to możliwe?

  • W przypadku stacji roboczych za pomocą zainstalowanego agenta
  • W przypadku innych stacji – po protokole SMNP.
  • Obsługuje także urządzenia mobilne z systemem Android
  • Prexout jest otwarty na nowe perspektywy, między innymi na połączenie z systemami używającymi API takimi, jak ERP i CRM.

Przewiduj dziś, świętuj sukces nazajutrz

Na Prexout składają się dwie niezależne e-usługi: e-serwis oraz e-controlling.

E-serwis wychodzi naprzeciw potrzebom codzienności. Jakie przynosi korzyści?

  • Na bieżąco daje wgląd w mapę urządzeń podłączonych do sieci, obrazując ich topologię.
  • Jej schemat jest interaktywny, co znaczy, że nie spoglądamy na prostą konstrukcję połączeń, lecz na żywy układ, ze wskazaniami jak sprawują się poszczególne komponenty.
  • E-serwis pomaga w monitorowaniu i kontroli tego, co na urządzeniach jest zainstalowane. Mamy podgląd listy oprogramowania z uwzględnieniem modeli licencjonowania (darmowy, komercyjny etc.). Umożliwia to weryfikację przypadków, gdzie użytkownik popełnił samowolną instalację lub korzysta z programu nieautoryzowanego w obrębie organizacji.

E-serwis jest bardzo funkcjonalny. Zapewne każdy prezes chciałby, aby wsparcie techniczne zareagowało zanim temperatura procesora osiągnie krytyczny poziom lub zabraknie miejsca na dysku twardym serwera. Jak możemy zareagować? Logując się za pomocą szyfrowanego tunelu na urządzeniu, zapisać dane i je wyłączyć.

Szczególnie przydatną cechą jest zwrotne gromadzenie danych w obszarze dwóch wymienionych wyżej funkcjonalności. W jakich sytuacjach sprawdzą się takie rozwiązania?

Kiedy zbliża się koniec roku i niezbędna jest inwentaryzacja, e-serwis udostępni nam dane na temat ilości sprzętu. Z kolei topologia ukierunkuje, z jakim jego typem mamy do czynienia (pomocą służą ikony znakujące stację roboczą, serwer, drukarkę, urządzenia mobilne etc.).

  • Gdy potrzebne będą informacje np. na temat ilości systemów operacyjnych w organizacji, e-serwis wskaże je poprzez szczegółową analizę stacji roboczych, przez co nie ma potrzeby na czasochłonną weryfikację numerów COA przy każdym notebooku czy stacji roboczej.
  • Z pomocą Prexouta możemy również znacząco skrócić ścieżkę zgłoszeń reklamacyjnych i gwarancyjnych.

Z każdej strony do jednego celu

Adaptacja do wciąż rosnących wymagań rynku wymusza na organizacjach wielokierunkowe działania, które w pierwszej kolejności skoncentrowane są na wyniku finansowym, w drugiej zaś na operacjonalizowaniu własnych zasobów pod kątem możliwości ich wykorzystywania. Naprzeciw tym potrzebom wychodzi e-controlling. Czym się charakteryzuje?

E-controlling funkcjonalnie pracuje na dwóch poziomach.

Pierwszy usprawnia drożność informacji na linii zdarzenie-komunikat. Przekroczenie parametrów optymalnych urządzeń jest raportowane na zasadzie wiadomości, którą można skonfigurować w postaci:

  • powiadomienia na ekranie użytkownika,
  • wiadomości e-mail,
  • zgłoszenia helpdesk,
  • notyfikacji wyświetlanej na panelu administratora.

Drugi poziom określić można jako zespół zaimplementowanych kryteriów generujących raporty. Na poziomie lokalnym e-controlling udostępnia zestawienie urządzeń, które na bieżąco są monitorowane, z uwzględnieniem danych o parametrach. Jakie daje możliwości?

  • Możliwość zweryfikowania, w jakim stanie znajdują się interfejsy wchodzące w jej skład.
  • Tą funkcjonalność połączyć należy z kolejnym typem raportu, mianowicie raportem o zmianach w infrastrukturze, dający wgląd we wszelkie procedury.
  • Możliwość generowania raportu stanu aktualizacji, który daje wgląd w zainstalowane wersje systemów operacyjnych i aktualizacje.

Drugi poziom funkcjonalny e-controllingu to helpdesk, który ma dwa zadania:

  • Działania serwisowe (w rozumieniu obsługi zgłoszeń skierowanych od użytkowników). Z jego pomocą możemy je kontrolować i weryfikować, badać czy przypadkiem nie są otwarte za długo.
  • Helpdesk umożliwia symultaniczne działanie na poziomie utrzymywania własnej infrastruktury oraz świadczenia outsourcingu IT. Dzięki temu zwartość środowiska, obniżenie kosztów i gotowe rozwiązanie przekładać się będą zwrotnie na zysk
    i efektywność oraz profesjonalizm prowadzonej działalności.

Prexout – siła w jedności działania

Podsumowując każde rozwiązanie, liczą się fakty – ile kosztują wdrożenia i jaka jest wymagana niezbędna infrastruktura? Prexout jest bezkonkurencyjny:

  • Łamie podejście wysoko budżetowych rozwiązań, w których poza inwestowaniem w platformę, należy głęboko zrewidować posiadaną infrastrukturę.
  • Platforma stworzona przez Scan-IT wykorzystuje zasoby zewnętrzne (usługa typu SaaS), co wyklucza problemy z wdrożeniem Prexouta w nowe środowisko.
  • Łatwość i prostota została zachowana także w kwestii instalacji, bowiem rozpoczyna i kończy się w trzech krokach: rejestracji, instalacji i konfiguracji zredukowanej do spersonalizowania.

stopka_unijna

Previous Mobilnastrona.net - Twoja strona na urządzeniach mobilnych
Next Jak zaplanować pracę dla zastępcy na czas naszego urlopu?

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Właściwości medyczne marihuany

Marihuana przed laty powszechnie uprawiana i wykorzystywana od starożytności ze względu na właściwości medyczne od około 100 lat jest zakazana i traktowana jako silnie uzależniający narkotyk. Obecnie nadal jest tematem

Wiadomości 0 Comments

Będzie rosła sprzedaż żywności w internecie

Tylko 1 proc. produktów szybkozbywalnych, w tym żywności, konsumenci kupują przez internet. W ciągu najbliższych 2–3 lat wzrost ma być jednak co najmniej dwukrotny. Konsumenci produktów FMCG są przywiązani do sklepów stacjonarnych,

Wiadomości 0 Comments

Dlaczego klienci chętniej sięgają po produkty w opakowaniach premium?

Opakowanie produktu ma ogromne znaczenie oraz w dużym stopniu warunkuje to, czy nasz produkt przypadnie do gustu klientom i dobrze się sprzeda. Opakowanie to bowiem ten element produktu, z którym

Wiadomości 0 Comments

94 proc. użytkowników zabezpiecza swoje telefony

Zdecydowana większość użytkowników urządzeń mobilnych zabezpiecza swoje smartfony i tablety, jednak stosowane metody są zwykle mało skuteczne – wynika z raportu Fundacji Wiedza To Bezpieczeństwo. Kod PIN czy zabezpieczenie wzorem łatwo jest

Wiadomości 0 Comments

Content Marketing to nie to samo co reklama

Content Marketing staje się modny. I nie jest to przypadek. Okazuje się, że budowanie wartościowych treści może przełożyć się na sprzedaż oraz budować zaufanie do marki. Jest to inwestycja, która

Wiadomości 0 Comments

Seniorzy coraz chętniej kupują w sieci. E-sklepy muszą się dostosowywać do tej grupy klientów

Osoby 55+ są coraz bardziej aktywne w sieci. Chętniej korzystają z mediów społecznościowych, a już prawie co trzeci senior robi zakupy przez internet. Eksperci podkreślają, że aby zachęcić ich do e-zakupów, sklepy powinny

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź