PREXOUT: Miej kontrolę, sprawnie zarządzaj jutrem!
Czego potrzebują małe przedsiębiorstwa? Sprawnych systemów. Takich, które przekują myślenie w czyn. Kontrola, monitoring i zarządzanie – to fundament sukcesu. Tylko wykorzystując nowoczesne rozwiązania, będziesz mógł rozwijać swój biznes sprawnie i dynamicznie.
Aby nadążyć za kapryśnym i wymagającym rynkiem, trzeba na bieżąco analizować posiadane podzespoły. Większość producentów umożliwia to w ograniczonym zakresie. Dlatego właśnie powstała platforma systemowa Prexout. To wyjątkowy produkt, który pozwala kontrolować zasoby różnych marek.
Jak to możliwe?
- W przypadku stacji roboczych za pomocą zainstalowanego agenta
- W przypadku innych stacji – po protokole SMNP.
- Obsługuje także urządzenia mobilne z systemem Android
- Prexout jest otwarty na nowe perspektywy, między innymi na połączenie z systemami używającymi API takimi, jak ERP i CRM.
Przewiduj dziś, świętuj sukces nazajutrz
Na Prexout składają się dwie niezależne e-usługi: e-serwis oraz e-controlling.
E-serwis wychodzi naprzeciw potrzebom codzienności. Jakie przynosi korzyści?
- Na bieżąco daje wgląd w mapę urządzeń podłączonych do sieci, obrazując ich topologię.
- Jej schemat jest interaktywny, co znaczy, że nie spoglądamy na prostą konstrukcję połączeń, lecz na żywy układ, ze wskazaniami jak sprawują się poszczególne komponenty.
- E-serwis pomaga w monitorowaniu i kontroli tego, co na urządzeniach jest zainstalowane. Mamy podgląd listy oprogramowania z uwzględnieniem modeli licencjonowania (darmowy, komercyjny etc.). Umożliwia to weryfikację przypadków, gdzie użytkownik popełnił samowolną instalację lub korzysta z programu nieautoryzowanego w obrębie organizacji.
E-serwis jest bardzo funkcjonalny. Zapewne każdy prezes chciałby, aby wsparcie techniczne zareagowało zanim temperatura procesora osiągnie krytyczny poziom lub zabraknie miejsca na dysku twardym serwera. Jak możemy zareagować? Logując się za pomocą szyfrowanego tunelu na urządzeniu, zapisać dane i je wyłączyć.
Szczególnie przydatną cechą jest zwrotne gromadzenie danych w obszarze dwóch wymienionych wyżej funkcjonalności. W jakich sytuacjach sprawdzą się takie rozwiązania?
Kiedy zbliża się koniec roku i niezbędna jest inwentaryzacja, e-serwis udostępni nam dane na temat ilości sprzętu. Z kolei topologia ukierunkuje, z jakim jego typem mamy do czynienia (pomocą służą ikony znakujące stację roboczą, serwer, drukarkę, urządzenia mobilne etc.).
- Gdy potrzebne będą informacje np. na temat ilości systemów operacyjnych w organizacji, e-serwis wskaże je poprzez szczegółową analizę stacji roboczych, przez co nie ma potrzeby na czasochłonną weryfikację numerów COA przy każdym notebooku czy stacji roboczej.
- Z pomocą Prexouta możemy również znacząco skrócić ścieżkę zgłoszeń reklamacyjnych i gwarancyjnych.
Z każdej strony do jednego celu
Adaptacja do wciąż rosnących wymagań rynku wymusza na organizacjach wielokierunkowe działania, które w pierwszej kolejności skoncentrowane są na wyniku finansowym, w drugiej zaś na operacjonalizowaniu własnych zasobów pod kątem możliwości ich wykorzystywania. Naprzeciw tym potrzebom wychodzi e-controlling. Czym się charakteryzuje?
E-controlling funkcjonalnie pracuje na dwóch poziomach.
Pierwszy usprawnia drożność informacji na linii zdarzenie-komunikat. Przekroczenie parametrów optymalnych urządzeń jest raportowane na zasadzie wiadomości, którą można skonfigurować w postaci:
- powiadomienia na ekranie użytkownika,
- wiadomości e-mail,
- zgłoszenia helpdesk,
- notyfikacji wyświetlanej na panelu administratora.
Drugi poziom określić można jako zespół zaimplementowanych kryteriów generujących raporty. Na poziomie lokalnym e-controlling udostępnia zestawienie urządzeń, które na bieżąco są monitorowane, z uwzględnieniem danych o parametrach. Jakie daje możliwości?
- Możliwość zweryfikowania, w jakim stanie znajdują się interfejsy wchodzące w jej skład.
- Tą funkcjonalność połączyć należy z kolejnym typem raportu, mianowicie raportem o zmianach w infrastrukturze, dający wgląd we wszelkie procedury.
- Możliwość generowania raportu stanu aktualizacji, który daje wgląd w zainstalowane wersje systemów operacyjnych i aktualizacje.
Drugi poziom funkcjonalny e-controllingu to helpdesk, który ma dwa zadania:
- Działania serwisowe (w rozumieniu obsługi zgłoszeń skierowanych od użytkowników). Z jego pomocą możemy je kontrolować i weryfikować, badać czy przypadkiem nie są otwarte za długo.
- Helpdesk umożliwia symultaniczne działanie na poziomie utrzymywania własnej infrastruktury oraz świadczenia outsourcingu IT. Dzięki temu zwartość środowiska, obniżenie kosztów i gotowe rozwiązanie przekładać się będą zwrotnie na zysk
i efektywność oraz profesjonalizm prowadzonej działalności.
Prexout – siła w jedności działania
Podsumowując każde rozwiązanie, liczą się fakty – ile kosztują wdrożenia i jaka jest wymagana niezbędna infrastruktura? Prexout jest bezkonkurencyjny:
- Łamie podejście wysoko budżetowych rozwiązań, w których poza inwestowaniem w platformę, należy głęboko zrewidować posiadaną infrastrukturę.
- Platforma stworzona przez Scan-IT wykorzystuje zasoby zewnętrzne (usługa typu SaaS), co wyklucza problemy z wdrożeniem Prexouta w nowe środowisko.
- Łatwość i prostota została zachowana także w kwestii instalacji, bowiem rozpoczyna i kończy się w trzech krokach: rejestracji, instalacji i konfiguracji zredukowanej do spersonalizowania.
Może to Ci się spodoba
Czy warto zająć się wywózką szamba?
W dzisiejszych czasach przedsiębiorstwo usługowe może osiągnąć sukces biznesowy, ale najpierw musi znaleźć klientów lub wspólników zainteresowanych współpracą. Okazuje się, że wywózka szamba i pozostałych nieczystości cieszy się bardzo dużym
Kolumny głośnikowe High-End Rubicon
Osoby, którym szczególnie zależy na tym, aby jakość odtwarzanego dźwięku była naprawdę bardzo wysoka, świetnie wiedzą, że ogromny wpływ na to mają kolumny głośnikowe. Wybranie odpowiednich kolumn nie jest zadaniem
Jak wybrać dobrego developera
Z pewnością każdy widział kiedyś jakiś reportaż lub czytał w gazetach na temat nieuczciwych developerów, którzy wzięli zaliczki i znikali w niewyjaśnionych okolicznościach, a ludzie tracili oszczędności całego swojego życia.
Banki spółdzielcze SGB od sierpnia udostępnią płatności mobilne
Tylko w I kwartale 2019 roku użytkownicy BLIK-a wykonali prawie 40 mln transakcji, to o 300 proc. więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. 39 proc. konsumentów za pomocą mobilnych płatności opłaca codzienne
Większe zapotrzebowanie na specjalistów w handlu detalicznym
W styczniu 2016 odwiedzalność centrów handlowych była nieznacznie wyższa niż rok wcześniej, choć przybyło nowej powierzchni handlowej. Jeśli nie nastąpią radykalne zmiany prawne, to sytuacja pracowników sektora nie powinna ulec zmianie. Ze
Wypadki i kolizje drogowe kosztują gospodarkę niemal 50 mld zł rocznie
Poprawa bezpieczeństwa na polskich i europejskich drogach to przede wszystkim kwestia ludzkiego zdrowia i życia, a także wysokich kosztów finansowych. Od 2013 roku trwa realizacja narodowej strategii poprawy ruchu drogowego, przyjęto też
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post