Sprzedaż wielokanałowa potrzebą czasów
Omnichannel (sprzedaż wielokanałowa) to ukłon w kierunku konsumentów, którzy z jednej strony cenią sobie szybkość i wygodę realizacji zakupów w sieci, a z drugiej strony zdradzają przywiązanie do sklepów stacjonarnych i cenią sobie możliwość łączenia tych dwóch kanałów sprzedaży. W związku z tym operatorzy płatności stają przed koniecznością oferowania rozwiązań wspierających realizacje transakcji w tym modelu. Sprawdź co to oznacza dla Twojego sklepu.
Przyglądając się profilowi współczesnego klienta widzimy, że nierzadko zanim podejmie decyzje o zakupie robi tak zwany research w sieci, po czym udaje się do sklepu offline w celu dokonania zakupu. Czy też na odwrót, weryfikuje jakość produktów w sklepie stacjonarnym, a potem ich koszt i dostępność w Internecie, gdzie nierzadko ostatecznie realizuje transakcje. Inna forma to chociażby docieranie do konsumentów z katalogami papierowymi i danie im możliwości realizacji transakcji zarówno online jak i offline w swoich punktach sprzedaży, czy też możliwość zakupienia produktu online, a w razie potrzeby wymiany produktu na inny w sklepie stacjonarnym (np. zmiana rozmiaru buta, czy spodni). Innymi słowy, dzisiejszy konsument nie ogranicza się i nie chce być ograniczany tylko do jednego kanału zakupowego. Dla serwisów i sklepów online oznacza to konieczność wdrożenia rozwiązań wspierających sprzedaż wielokanałową, co można uzyskać dzięki funkcjonalnościom oferowanym przez Dotpay.
Obecność Dotpay w Twoim sklepie pozwala wybrać klientowi formę płatności, której poszukuje, i która będzie dla niego najlepszym wyborem. Z tego względu najlepiej postawić na nowoczesne, bezpieczne i mające wielu zwolenników formy zapłaty za wybrane produkty. Trend omnichannel już jest znany i doceniany, a zważywszy na rosnące wymagania społeczeństwa, firmy sprzedające w tym modelu mogą stać się liderem sprzedaży.
Dotpay świadczy usługi w zakresie obsługi płatności internetowych, transakcji kartami Visa i MasterCard oraz usług SMS Premium Rate. Dzięki temu Klienci otrzymują możliwość łatwego, bezpłatnego oraz natychmiastowego opłacenia zamówionego towaru lub usługi.
Może to Ci się spodoba
Nazwa może przesądzić o sukcesie firmy
Zła nazwa firmy jest jak zły fundament dla domu – przez to wszystko może się zawalić – przekonuje Tomasz Banasik z Nazywamy.com. Jak podkreśla, można zmienić wszystko, logo, identyfikację wizualną, ale nie nazwę. Na tym
Restauracja w sieci – jak ją otworzyć i jak zdobyć na to środki?
Czy strona internetowa jest potrzebna restauracji? To właśnie ona coraz częściej staje się głównym narzędziem kontaktu z klientami i tym samym, przyczynia się do osiągnięcia sukcesu w równej mierze co
Content commerce – format przyszłości w marketingu treści
Branża content marketingowa na całym świecie rozwija się bardzo dynamicznie. Przedsiębiorcy dostrzegli, że tworząc wysokiej jakości treści, są w stanie zwiększyć sprzedaż. Zobacz, czym jest content marketing, jakie korzyści zapewnia
Rewolucja KSeF nieodwołalnie od 1 lipca 2024 roku!
Choć Ministerstwo Finansów nie widzi żadnych przeszkód, aby Krajowy System e-Faktur wystartował zgodnie z planem 1 lipca 2024 roku, to wciąż wielu przedsiębiorców jest nieprzygotowanych na zmiany i ryzykuje, włącznie
Małe firmy widzą swoją przyszłość optymistycznie
Połowa mikro- i małych firm spodziewa się, że w I półroczu ich sytuacja będzie stabilna. W pozostałych firmach delikatnie przeważają optymiści, choć wyjątkiem jest tu branża handlu. Co trzeci przedsiębiorca w tym sektorze
Czym jest zrównoważony rozwój w biznesie?
Świat stojący u progu katastrofy klimatycznej musi działać na rzecz poprawy środowiska naturalnego. Wpływ organizacji na ten proces jest ogromny, ale tylko wspólne starania, które można określić mianem zrównoważonego rozwoju,
 
	         
	       		
 
						         
						         
						         
						         
						         
						        
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post