Smartfony Xiaomi Pocophone – czy warto je mieć?

Smartfony Xiaomi Pocophone – czy warto je mieć?

Marka Xiaomi jest młoda, ale już świetnie znana. Została założona w roku 2010, a produkty, jakie wprowadza na rynek, to telewizory, sprzęt AGD oraz przede wszystkim smartfony. Xiaomi dysponuje wieloma różnymi modelami smartfonów – w tym flagowymi Xiaomi Mi oraz smartfonami budżetowymi Xiaomi Redmi. Pocophone F1 to także smartfon tej marki, który zyskał już sobie sympatię licznych użytkowników – także i z Polski. Co warto wiedzieć na jego temat? Dla kogo najlepiej się nadaje? Wyjaśnia ekspert z xiaomipocophone.pl.

Marka Xiaomi – kilka słów wstępu

Marka Xiaomi zyskuje coraz większą popularność również w Polsce. To chińskie przedsiębiorstwo, a dokładnie spółka prywatna, z siedzibą w dzielnicy Haidian w Pekinie. Pierwszym produktem tej marki był smartfon Xiaomi Mi 1. Rzeczywiście, produkty marki Mi są uznawane za główne i chętnie kupowane przez klientów. Wyróżniają się solidną jakością i ciekawym, nowoczesnym designem. Smartfony Xiaomi Pocophone niewiele im jednak ustępują. To wysokiej jakości produkty, w rozsądnych cenach, które zadowolą nawet najbardziej wymagających. 

Smartfony Xiaomi – oferta

Marka Xiaomi dysponuje licznymi, ciekawymi produktami. W tej chwili współcześni ludzie nie wyobrażają sobie już życia bez smartfona, dzięki któremu mogą w każdej chwili zajrzeć do internetu, skontaktować się z kimś w ważnej sprawie, zamówić coś online, albo pograć na telefonie w jakąś interesującą grę. Smartfony posiadają liczne aplikacje, które pozwalają ułatwić życie przeciętnemu człowiekowi oraz licznym firmom. Xiaomi to producent nie tylko smartfonów i kilku innych sprzętów elektronicznych, lecz także twórca dedykowanych aplikacji. 

Smartfony Xiaomi Pocophone

Xiaomi Pocophone to popularny smartfon, który można zakupić w wielu wersjach kolorystycznych – dobierając zewnętrzną obudowę do swoich własnych upodobań. Jest to dobrej jakości sprzęt, z procesorem Qualcomm Snapdragon 845, z systemem Android 8.1 Oreo, o dużej pamięci i przekątnej ekranu 6,1 cali. Płynny system chłodzenia, podwójna kamera tylna, duża pojemność, a także system szybkiego ładowania – to tylko nieliczne z zalet, jakie niewątpliwie posiada ten telefon. Sprawdzając na licznych forach, można szybko dojść do wniosku, że użytkownicy są bardzo zadowoleni ze swojego zakupu i polecają go innym. Smartfon Xiaomi Pocophone jest bowiem poręczny, świetnie się prezentuje, a przy tym posiada wszystkie elementy i funkcje, które musi zawierać współczesny smartfon, by móc spełniać oczekiwania kupujących.

Grafitowy, niebieski, czerwony, czarny – to warianty kolorystyczne obudowy, na jakie można się skusić. Smartfon reklamowany jest jako obłędnie szybki i rzeczywiście zaawansowany procesor pozwala na prędkie wykonywanie wszystkich zadań, a jednocześnie cena produktu nie jest wygórowana. Nie jest on tani, ale nie jest też tak drogi jak niektóre inne smartfony z górnej półki. Dlatego też model ten zyskał już sobie wielu zwolenników także i w naszym kraju. W dodatku smartfon świetnie nadaje się nawet do gier – będzie więc odpowiadał również młodszym użytkownikom. 

Zobacz testy i recenzje smartfonów Xiaomi Pocophone

Previous Alibiuro - materiały biurowe
Next Prezentacje dla klientów – jaki sprzęt wybrać, by wypaść profesjonalnie

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Brak kierowców i unijny pakiet drogowy największymi zagrożeniami dla firm transportowych

Od momentu wejścia Polski do Unii Europejskiej krajowe firmy logistyczne i transportowe rosną w siłę, odpowiadając obecnie za blisko jedną czwartą unijnego rynku. W najbliższych latach czeka je jednak szereg wyzwań. Najważniejsze

Wiadomości 0 Comments

Mini czy midi? Sukienka do pracy szyta na miarę

Kobiety kochają sukienki, nie wszystkie jednak noszą je na co dzień. Obawiają się, że biuro nie jest najlepszym miejscem do prezentowania swoich atutów, a latem wygodniej czują się w krótkich

Wiadomości 0 Comments

Rynek spotkań to dla gospodarki dodatkowe 1,5 mld zł i ponad 30 tys. miejsc pracy

Prawie 34 tys. spotkań i wydarzeń oraz blisko 7 mln uczestników – tak można w liczbach pokazać rynek spotkań w Polsce. To branża, która dynamicznie się rozwija i wciąż ma duży potencjał. Jej wkład w gospodarkę

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post