Budka telefoniczna do biura – idealna do open space

Budka telefoniczna do biura – idealna do open space

Nowoczesna, minimalistyczna aranżacja i możliwie maksymalne wykorzystanie dostępnej powierzchni to cechy charakterystyczne zdecydowanej większości współczesnych biur typu open space. Otwarta przestrzeń, chociaż funkcjonalna, nie zapewnia jednak pracownikom pożądanego komfortu. Przeczytaj i zobacz, jaki wpływ na poprawę efektywności zespołu może mieć budka akustyczna do biura.

Jak wygląda budka telefoniczna do biura?

Budka telefoniczna do biura niemal zawsze charakteryzuje się prostą, wręcz minimalistyczną konstrukcją. Dzięki zastosowaniu takiego designu jest uniwersalna i może być zaaranżowana w wielu nowoczesnych przestrzeniach. Zdarza się, że budka akustyczna jest personalizowana, np. poprzez umieszczenie na drzwiach logo firmy.

Kabina najczęściej ma kształt prostopadłościanu o niewielkich wymiarach (standardowo 110 x 110 x 220 cm) i w całości jest przeszklona. Nie oznacza to jednak, że korzystanie z niej jest w jakiś sposób niekomfortowe. Przeciwnie – pracownik nie czuje się izolowany, jednocześnie może cieszyć się swobodą prowadzenia rozmów z klientem.

Kiedy budka akustyczna jest niezbędna?

Biura typu open space stanowią bardzo popularne rozwiązanie aranżacyjne, mimo to często spotykają się z negatywnym odbiorem. W dużej, otwartej przestrzeni jest głośno, co uniemożliwia prowadzenie wideo rozmów i rozmów telefonicznych. Rozwiązaniem problemu powodowanego głównie brakiem prywatności coraz częściej są budki akustyczne do biura, zwane także budkami telefonicznymi. Przemyślana konstrukcja zapewnia komfortową przestrzeń dla jednej osoby i pozwala się skupić. Co więcej, rozmowa prowadzona z klientem w warunkach, jakie zapewnia budka, ma ogromne znaczenie dla wizerunku firmy.

Czy budka akustyczna do biura zapewnia prywatność?

Nowoczesna budka akustyczna do biura zapewnia komfortową przestrzeń do realizacji obowiązków zawodowych, które wymagają skupienia. Jest wyciszona (najczęściej do poziomu 32-35 dB), a dzięki zastosowaniu przemyślanych rozwiązań – możliwie funkcjonalna. Budki telefoniczne do biura, w które zdecydowanie warto inwestować zostały wyposażone m.in. w aktywną wentylację, multiport (tj. gniazdo 230V + port USB), oświetlenie górne LED, funkcjonalną podstawkę i regulowane nóżki.

Dlaczego jeszcze budka telefoniczna powinna pojawić się w nowoczesnym biurze?

Budka telefoniczna w biurze może służyć nie tylko prowadzeniu wideo rozmów i rozmów telefonicznych. W takim miejscu pracownik ma szansę uczestniczyć w konferencji online lub w komfortowych warunkach odbyć spotkanie z klientem, również osobiście. Niewielką przestrzeń można bowiem wyposażyć w wygodne i funkcjonalne meble, np. stolik i krzesło lub krzesła.

Montaż budki akustycznej w biurze typu open space ma także znaczenie wizerunkowe. Wyposażona w nią przestrzeń zyskuje nowoczesny charakter, klient zaś ma świadomość bycia traktowanym w sposób szczególny. Kabina zwiększa także efektywność pracy zespołu i wyraźnie poprawia komfort realizacji określonych obowiązków zawodowych.

Previous Sprawozdanie BDO - kto powinien je składać?
Next Wózek widłowy akumulatorowy – do jakich prac warto go wynająć?

Może to Ci się spodoba

Polskie firmy produkcyjne z sukcesem konkurują na zagranicznych rynkach

Polskie małe i średnie przedsiębiorstwa produkcyjne są w większości oparte na polskim kapitale, a zaledwie co dziesiąta firma korzysta z zagranicznego finansowania. Mimo to skutecznie konkurują na międzynarodowych rynkach. Są też otwarte na

Kompleksowe usługi call center – dlaczego warto?

Call center kojarzone jest najczęściej z telefoniczną obsługą klienta. I rzeczywiście tak jest. Działania call center obejmują m.in. infolinię informacyjną, obsługę reklamacji, helpdesk, back office czy badania konsumenckie. Przeniesienie procesów

Samochód 1Comments

Samochód firmowy sposobem na zmniejszenie podatku

Jak wiadomo koszta obniżają podatek dochodowy, dlatego warto je generować by w konsekwencji płacić go jak najmniej. Jednym z najbardziej typowych kosztów w większości firm to wydatki na samochód. Koszty

100 mld zł rocznie tracą polskie firmy z powodu zatorów płatniczych

Koszty zatorów płatniczych dla polskich firm wynoszą ponad 100 mld zł rocznie. Z danych Krajowego Rejestru Długów wynika, że przedsiębiorstwa muszą czekać średnio 3 miesiące na opłacenie wystawionej faktury. Zatory płatnicze

Firma

Innowacja białostockiej firmy wypromuje Polskę na świecie

30 czerwca w Pałacu Lubomirskich w Warszawie odbędzie się oficjalna premiera POLSKIEJ Wirtualnej Wystawy Narodowej – innowacyjnego narzędzia, które celem jest promocja Polski na arenie międzynarodowej. Zaawansowana technologicznie platforma internetowa

Nietypowe metody znakowania gadżetów firmowych

Od tego, jaką metodą zostaną oznakowane gadżety firmowe, zależy ostateczny efekt estetyczny oraz jego trwałość. Dobór odpowiedniej techniki jest warunkowany wieloma czynnikami – m.in. finansowymi. Przede wszystkim liczy się jednak

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź