Budka telefoniczna do biura – idealna do open space

Budka telefoniczna do biura – idealna do open space

Nowoczesna, minimalistyczna aranżacja i możliwie maksymalne wykorzystanie dostępnej powierzchni to cechy charakterystyczne zdecydowanej większości współczesnych biur typu open space. Otwarta przestrzeń, chociaż funkcjonalna, nie zapewnia jednak pracownikom pożądanego komfortu. Przeczytaj i zobacz, jaki wpływ na poprawę efektywności zespołu może mieć budka akustyczna do biura.

Jak wygląda budka telefoniczna do biura?

Budka telefoniczna do biura niemal zawsze charakteryzuje się prostą, wręcz minimalistyczną konstrukcją. Dzięki zastosowaniu takiego designu jest uniwersalna i może być zaaranżowana w wielu nowoczesnych przestrzeniach. Zdarza się, że budka akustyczna jest personalizowana, np. poprzez umieszczenie na drzwiach logo firmy.

Kabina najczęściej ma kształt prostopadłościanu o niewielkich wymiarach (standardowo 110 x 110 x 220 cm) i w całości jest przeszklona. Nie oznacza to jednak, że korzystanie z niej jest w jakiś sposób niekomfortowe. Przeciwnie – pracownik nie czuje się izolowany, jednocześnie może cieszyć się swobodą prowadzenia rozmów z klientem.

Kiedy budka akustyczna jest niezbędna?

Biura typu open space stanowią bardzo popularne rozwiązanie aranżacyjne, mimo to często spotykają się z negatywnym odbiorem. W dużej, otwartej przestrzeni jest głośno, co uniemożliwia prowadzenie wideo rozmów i rozmów telefonicznych. Rozwiązaniem problemu powodowanego głównie brakiem prywatności coraz częściej są budki akustyczne do biura, zwane także budkami telefonicznymi. Przemyślana konstrukcja zapewnia komfortową przestrzeń dla jednej osoby i pozwala się skupić. Co więcej, rozmowa prowadzona z klientem w warunkach, jakie zapewnia budka, ma ogromne znaczenie dla wizerunku firmy.

Czy budka akustyczna do biura zapewnia prywatność?

Nowoczesna budka akustyczna do biura zapewnia komfortową przestrzeń do realizacji obowiązków zawodowych, które wymagają skupienia. Jest wyciszona (najczęściej do poziomu 32-35 dB), a dzięki zastosowaniu przemyślanych rozwiązań – możliwie funkcjonalna. Budki telefoniczne do biura, w które zdecydowanie warto inwestować zostały wyposażone m.in. w aktywną wentylację, multiport (tj. gniazdo 230V + port USB), oświetlenie górne LED, funkcjonalną podstawkę i regulowane nóżki.

Dlaczego jeszcze budka telefoniczna powinna pojawić się w nowoczesnym biurze?

Budka telefoniczna w biurze może służyć nie tylko prowadzeniu wideo rozmów i rozmów telefonicznych. W takim miejscu pracownik ma szansę uczestniczyć w konferencji online lub w komfortowych warunkach odbyć spotkanie z klientem, również osobiście. Niewielką przestrzeń można bowiem wyposażyć w wygodne i funkcjonalne meble, np. stolik i krzesło lub krzesła.

Montaż budki akustycznej w biurze typu open space ma także znaczenie wizerunkowe. Wyposażona w nią przestrzeń zyskuje nowoczesny charakter, klient zaś ma świadomość bycia traktowanym w sposób szczególny. Kabina zwiększa także efektywność pracy zespołu i wyraźnie poprawia komfort realizacji określonych obowiązków zawodowych.

Previous Sprawozdanie BDO - kto powinien je składać?
Next Wózek widłowy akumulatorowy – do jakich prac warto go wynająć?

Może to Ci się spodoba

Czy opłaca się brać auto w leasing?

Prowadzisz działalność gospodarczą i chciałbyś kupić auto na firmę, ale nie masz wolnej gotówki? Korzystnym rozwiązaniem dla Ciebie może być wzięcie auta w leasing. Co to oznacza i z czym

Firmy coraz częściej szukają wsparcia finansowego

Zapotrzebowanie na pożyczki dla przedsiębiorstw rośnie. Alternatywą dla kredytów bankowych stało się finansowanie udzielane przez Agencję Rozwoju Przemysłu. Wsparcie udzielone rodzimym firmom w ciągu sześciu ostatnich lat sięgnęło 3,7 mld zł. Z pożyczek udzielonych

Zalety franczyzy

W świecie polskich przedsiębiorców od dłuższego czasu słyszy się o fenomenie, jakim stała się franczyza. Zarówno początkujący biznesmeni, jak i ci z wieloletnim doświadczeniem, decydują się na wykupienie licencji franczyzowej

Drutex chce w ciągu trzech lat podwoić sprzedaż i osiągnąć ponad 1 mld zł przychodów

Bytowski Drutex, lider rynku okien pionowych w Europie, zamierza w tym roku osiągnąć 750 mln zł sprzedaży, a w ciągu 2–3 lat przekroczyć 1 mld zł obrotów. Spółka przewiduje też konieczność dalszej rozbudowy

Biuro rachunkowe 0 Comments

KRUS – kiedy można opłacać składki w rolniczej kasie?

Prowadzenie działalności gospodarczej to niełatwy kawałek chleba. Zwłaszcza mikro przedsiębiorcy, których przychody są dużo niższe niż pozostałych biznesmenów, szczególnie mocno odczuwają utratę każdej złotówki, bowiem udział kosztów prowadzenia firmy przychodach

Jak założyć własną drukarnię

W drukarniach zaopatrują się nie tylko wydawnictwa. Zamawia się w nich wizytówki, różne akcesoria papierowe i biurowe. Zakładając własną drukarnię nie musimy podejmować się każdego zlecenia i drukowania wszystkich przedmiotów.

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź