InPost jako klucz do efektywnej logistyki w Twojej firmie
Sukces biznesowy sklepu internetowego zależy nie tylko od wysokiej jakości produktów w atrakcyjnej cenie, ale także m.in. od optymalnej strategii w zakresie sposobów i kosztów wysyłki towarów. Idealną propozycją dla stawiających pierwsze kroki w e-handlu wydaje się oferta InPost Abonament dla Firm.
Boom w e-commerce trwa!
Zakupy online przeżywają rozkwit, polski rynek e-commerce nieustannie rośnie od kilku lat (pandemia COVID-19, a dokładniej rzecz biorąc ograniczenia zakupowe, które były jej efektem, stały się motorem napędowym dla całego handlu internetowego). Obecnie aż 79% polskich internautów korzysta z zakupów online. 75% kupuje w polskich e-sklepach, 30% w zagranicznych. Czynnikami motywującymi do zakupów w sieci, jak wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2023”, są: dostępność całą dobę (76%), brak konieczności jechania do sklepu (76%), ceny atrakcyjniejsze niż w sklepach tradycyjnych (70%).
Paczkomaty rządzą!
Ludzie, którzy polubili zakupy w sieci w czasie lockdownów, wydaje się, że nie zamierzają rezygnować z tego udogodnienia. To wszystko sprawia, że prognozy w e-commerce na następne lata wyglądają nadzwyczaj dobrze. Sposoby i koszty przesyłki, jak pokazują badania i doświadczenie, mają zasadniczy wpływ na liczbę udanych konwersji. Oczywiście, im rodzaj przesyłki jest dogodniejszy i tańszy dla klienta, tym lepiej. Obecnie, jak wynika z raportu firmy Gemius „E-commerce w Polsce w roku 2022”, najczęściej wybieraną formą przesyłki przez kupujących online jest Paczkomat (81%).
InPost Abonament dla Firm
Oferta tego operatora logistycznego dla sklepów internetowych jest bardzo szeroka, przeznaczona dla różnej wielkości e-handlowców. InPost Abonament dla Firm to propozycja skierowana do małego biznesu lub osób dopiero stawiających pierwsze kroku w e-commerce. Przedsiębiorcy nie tylko, że mogą podpisać umowę online na 12 lub 24 miesiące, to jeszcze mogą wybrać dogodny dla siebie abonament spośród 4 pakietów kwotowych (150 zł, 300 zł, 600 zł, 1200 zł). W abonamencie możesz wysłać zarówno przesyłki kurierskie, jak i te nadawane przez Paczkomat. Każdy pakiet cenowy to określona liczba przesyłek w określonej cenie. Szczegółowe ceny przesyłek w każdym pakiecie można zobaczyć w cenniku.
InPost Abonament dla Firm – korzyści
Oferta InPost Abonament dla Firm jest dosyć elastyczna, można ją dostosować do wielkości biznesu i własnych potrzeb. Jednak niezależnie od pierwotnie wybranego abonamentu, wraz z rozwojem sklepu można go zwiększyć. Nie musisz się także obawiać wyższych kosztów po wyczerpaniu limitu paczek w abonamencie, każda następna kosztuje dokładnie tyle, ile w cenniku. Ale elastyczność i przejrzystość to nie jedyne atuty oferty, inne to:
- stabilność cen – koszt abonamentu podczas trwania umowy (12 lub 24 miesiące) jest niezmienny,
- promocyjne ceny przesyłek COD (za pobraniem),
- brak dodatkowych opłat (opłata paliwowa jest wliczona w cenę),
- dostęp do dedykowanej opieki posprzedażowej,
- darmowe podjazdy kurierskie (bezpłatny podjazd kurierski już po jedną paczkę),
- 95% przesyłek dociera do klientów już następnego dnia.
Podsumowanie
Jeśli myślisz poważnie, a czas ku temu jest sprzyjający – dobra koniunktura na rynku e-commerce trwa, o własnym sklepie internetowym i nie wiesz, jak rozwiązać kwestię wysyłki, to musisz koniecznie zainteresować się ofertą InPost Abonament dla Firm. Wydaje się, że została ona pod względem cen idealnie skrojona na miarę małych biznesów i osób, które swoją przygodę z handlem w sieci dopiero zaczynają. Pamiętaj, wsparcie solidnego i uznanego na rynku operatora logistycznego, to sine qua non biznesowego sukcesu w e-handlu.
Może to Ci się spodoba
Jak nie tylko oszczędzać, ale i zarabiać na przelewach zagranicznych? Promocja TransferGo
Ponad połowa Polaków mieszkających w Niemczech wykonuje przelewy pieniężne do Polski regularnie, najczęściej raz w miesiącu (17% z nich), a ich kwota wynosi od 101-300 EUR[1]. Ponad 58% decyduje się na
Zarządzanie projektami w firmie – dlaczego warto?
Nowoczesne przedsiębiorstwa pracują metodą projektu. To rozsądne rozwiązanie, które pozwala skupić zasoby ludzkie i materialne organizacji wokół realizowanego zadania, a co za tym idzie – usprawnić jego realizację. Co dokładniej
Pięć kroków do optymalizacji procedur i pracy w magazynie
Magazyn do przechowywania zapasów stanowi nieodłączny element logistyki przedsiębiorstwa. Muszą panować w nim odpowiednie warunki do przechowywania towarów, a jego zagospodarowanie powinno umożliwiać szybkie wykonywanie zadań i to w bezpieczny
Oprogramowanie do zarządzania firmą
Wysoki koszt prowadzenia firmy jest często efektem niewłaściwego zarządzania. Można to zmienić dzięki specjalnej aplikacji, która usprawni pracę, da kontrolę nad finansami i przebiegiem różnych procesów. Jakie oprogramowanie będzie tu
Marketing XXI wieku — jak pracują agencje?
Rynek reklamowy to jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się segmentów polskiej gospodarki. Według raportu SMG w samym 2015 roku zanotowano w tej branży wzrost o 4,5%, czyli aż 326,1 milionów
Europa ma szansę wyprzedzić USA w rozwoju internetu rzeczy
Transport i motoryzacja, energetyka, opieka zdrowotna, inteligentne domy i przedmioty codziennego użytku – w tych obszarach internet rzeczy ma największy potencjał rozwoju. Według IDC do 2020 roku wydatki na ten cel wzrosną w Polsce
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post