InPost jako klucz do efektywnej logistyki w Twojej firmie

InPost jako klucz do efektywnej logistyki w Twojej firmie

Sukces biznesowy sklepu internetowego zależy nie tylko od wysokiej jakości produktów w atrakcyjnej cenie, ale także m.in. od optymalnej strategii w zakresie sposobów i kosztów wysyłki towarów. Idealną propozycją dla stawiających pierwsze kroki w e-handlu wydaje się oferta InPost Abonament dla Firm.

Boom w e-commerce trwa!

Zakupy online przeżywają rozkwit, polski rynek e-commerce nieustannie rośnie od kilku lat (pandemia COVID-19, a dokładniej rzecz biorąc ograniczenia zakupowe, które były jej efektem, stały się motorem napędowym dla całego handlu internetowego). Obecnie aż 79% polskich internautów korzysta z zakupów online. 75% kupuje w polskich e-sklepach, 30% w zagranicznych. Czynnikami motywującymi do zakupów w sieci, jak wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2023”, są: dostępność całą dobę (76%), brak konieczności jechania do sklepu (76%), ceny atrakcyjniejsze niż w sklepach tradycyjnych (70%).

Paczkomaty rządzą!

Ludzie, którzy polubili zakupy w sieci w czasie lockdownów, wydaje się, że nie zamierzają rezygnować z tego udogodnienia. To wszystko sprawia, że prognozy w e-commerce na następne lata wyglądają nadzwyczaj dobrze. Sposoby i koszty przesyłki, jak pokazują badania i doświadczenie, mają zasadniczy wpływ na liczbę udanych konwersji. Oczywiście, im rodzaj przesyłki jest dogodniejszy i tańszy dla klienta, tym lepiej. Obecnie, jak wynika z raportu firmy Gemius „E-commerce w Polsce w roku 2022”, najczęściej wybieraną formą przesyłki przez kupujących online jest Paczkomat (81%).

InPost Abonament dla Firm

Oferta tego operatora logistycznego dla sklepów internetowych jest bardzo szeroka, przeznaczona dla różnej wielkości e-handlowców. InPost Abonament dla Firm to propozycja skierowana do małego biznesu lub osób dopiero stawiających pierwsze kroku w e-commerce. Przedsiębiorcy nie tylko, że mogą podpisać umowę online na 12 lub 24 miesiące, to jeszcze mogą wybrać dogodny dla siebie abonament spośród 4 pakietów kwotowych (150 zł, 300 zł, 600 zł, 1200 zł). W abonamencie możesz wysłać zarówno przesyłki kurierskie, jak i te nadawane przez Paczkomat. Każdy pakiet cenowy to określona liczba przesyłek w określonej cenie. Szczegółowe ceny przesyłek w każdym pakiecie można zobaczyć w cenniku.

InPost Abonament dla Firm – korzyści

Oferta InPost Abonament dla Firm jest dosyć elastyczna, można ją dostosować do wielkości biznesu i własnych potrzeb. Jednak niezależnie od pierwotnie wybranego abonamentu, wraz z rozwojem sklepu można go zwiększyć. Nie musisz się także obawiać wyższych kosztów po wyczerpaniu limitu paczek w abonamencie, każda następna kosztuje dokładnie tyle, ile w cenniku. Ale elastyczność i przejrzystość to nie jedyne atuty oferty, inne to:

  • stabilność cen – koszt abonamentu podczas trwania umowy (12 lub 24 miesiące) jest niezmienny,
  • promocyjne ceny przesyłek COD (za pobraniem),
  • brak dodatkowych opłat (opłata paliwowa jest wliczona w cenę),
  • dostęp do dedykowanej opieki posprzedażowej,
  • darmowe podjazdy kurierskie (bezpłatny podjazd kurierski już po jedną paczkę),
  • 95% przesyłek dociera do klientów już następnego dnia.

Podsumowanie

Jeśli myślisz poważnie, a czas ku temu jest sprzyjający – dobra koniunktura na rynku e-commerce trwa, o własnym sklepie internetowym i nie wiesz, jak rozwiązać kwestię wysyłki, to musisz koniecznie zainteresować się ofertą InPost Abonament dla Firm. Wydaje się, że została ona pod względem cen idealnie skrojona na miarę małych biznesów i osób, które swoją przygodę z handlem w sieci dopiero zaczynają. Pamiętaj, wsparcie solidnego i uznanego na rynku operatora logistycznego, to sine qua non biznesowego sukcesu w e-handlu.

Previous E-commerce: dobre oprogramowanie sklepu internetowego to klucz do sukcesu. Jak wybrać najlepsze dla siebie!
Next Jak zarządzać sezonowymi zmianami w asortymencie w sklepie odzieżowym?

Może to Ci się spodoba

Bonusy dla firm od banków

Przedsiębiorca jest dla banku bardzo cennym klientem. Z tego powodu oferty kont firmowych zawierają coraz częściej różne dodatki wspomagające prowadzenie własnej działalności bądź finansowe gratyfikacje. Na co zatem aktualnie mogą

Polski Ład – zmiany w wynagrodzeniach od 1 lipca 2022

W ramach programu Polski Ład wprowadzonych zostało wiele zmian podatkowych. Dotyczą one m.in. sposobu naliczania wynagrodzeń pracowników. Sprawdź, co warto wiedzieć na ten temat! Od 1 lipca 2022 r. obowiązują

Polacy coraz częściej korzystają z usług assistance

Z usług assistance skorzystało w ubiegłym roku ok. 2,5 mln Polaków – wynika z najnowszej edycji badania Mondial Assistance, zrealizowanego przez Ipsos. Świadomość dotycząca przydatności i zakresu takich usług jest coraz większa, a Polacy

Branża logistyczna dynamicznie rośnie

Rosnący popyt wewnętrzny i eksport, większa wymiana handlowa ze Stanami Zjednoczonymi i Chinami, napędzają branżę logistyczną. Bezpośredni udział sektora usług transportu i logistyki w polskim PKB zwiększył się o ponad jedną piątą od momentu wstąpienia

Nazwa może przesądzić o sukcesie firmy

Zła nazwa firmy jest jak zły fundament dla domu – przez to wszystko może się zawalić – przekonuje Tomasz Banasik z Nazywamy.com. Jak podkreśla, można zmienić wszystko, logo, identyfikację wizualną, ale nie nazwę. Na tym

Rewolucja na rynku najmu

Najemcy biur oczekują coraz nowocześniejszych koncepcji w wynajmie powierzchni. Biurka i dostęp do internetu to za mało. Większa mobilność pracowników sprawia, że biura muszą być elastyczne, wygodnie skomunikowane i z atrakcyjnym otoczeniem. Adgar

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź