Jak prawidłowo przedstawiać osoby?

Jak prawidłowo przedstawiać osoby?

Często w biznesie stykamy się z wydarzeniem, że trzeba przedstawić sobie dwie osoby, które wcześniej się nie znały. W trakcie pełnienia roli gospodarza lub gdy asystujemy ważnej osobie może to być nawet naszym obowiązkiem.

Oto kilka istotnych zasad, jakimi powinniśmy kierować się podczas przedstawiania przez osobę trzecią:

– w kręgach biznesowych przedstawiamy osobę niższą rangą osobie, która ma wyższą pozycję w hierarchii,

– w sytuacji towarzyskiej przedstawiamy mężczyznę kobiecie i osobę młodszą starszej – jest wyjątek, kiedy istnieje prawdopodobieństwo przedstawienia kobiety mężczyźnie, który ma w społeczeństwie duże poważanie lub jest znacznie starszy od kobiety,

– w trakcie przyjęcia czy bankietu osoba bez partnera przedstawiana jest parze,

– małżonka jest przedstawiana przełożonemu swojego męża,

– osoba, która przybywa na przyjęcie lub bankiet jest przedstawiana obecnym gościom, chyba że jest to gość honorowy, który przybywa na końcu i wtedy to jemu przedstawiani są wszyscy pozostali.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Kiedy możemy uzyskać zwrot podatku VAT od materiałów budowlanych?
Next Aktualizacja przepisów podatkowych

Może to Ci się spodoba

Etykieta w biznesie 0 Comments

Tekstylia, czyli odzież do promocji swojej marki!

Gadżety reklamowe to popularna i chętnie wykorzystywana metoda promocji marki. Decydują się na nią zarówno niewielkie, jak i duże przedsiębiorstwa. Długopisy czy smycze z logo firmy pojawiają się na wszelkiego

Etykieta w biznesie 0 Comments

Czym charakteryzuje się e-firing?

Wzrost popularności internetu doprowadził do sytuacji, że coraz mniej osób preferuje spotkanie jako najważniejszą metodę kontaktu. Większość problemów rozwiązuje się za pośrednictwem poczty elektronicznej, formularzy na stronie lub portali społecznościowych.

Etykieta w biznesie 0 Comments

Jaki wybrać strój do pracy?

W każdym państwie występuje inna, charakterystyczna moda. Niestety w czasie pracy należy znać umiar i wybierać stroje takie, jak wymogi oczekują. Jaki ubiór obowiązuje w Polsce czy Niemczech podczas spotkań

Zarządzanie 0 Comments

Konferencja prasowa- potrzeba czy nie?

Spotkania, eventy, konferencje, prelekcje i prezentacje – coraz liczniejsze grono przedstawicieli mediów traktuje dziś obecność na tego typu wydarzeniach przede wszystkim jako przykry obowiązek i stratę cennego czasu. Czy jest

Etykieta w biznesie 0 Comments

O czym pamiętać podczas rozmowy z nerwowym klientem?

Fundamentalnym zadaniem każdej sekretarki jest przyjmowanie klientów i skuszonych wizją wspólnych interesów kontrahentów. Wiele rozmów odbywa się przez telefon, jednak od czasu do czasu zdarzają się osobiste spotkania w biurze

Etykieta w biznesie 0 Comments

Jaki jest cel organizowania zebrania?

Każda renomowana firma, która zatrudnia wielu pracowników musi zwoływać systematyczne spotkania biznesowe. Są konieczne do dobrego funkcjonowania korporacji, usuwania błędów i rozwiązywania problemów. Jakie kwestie porusza się na zebraniach? Kto

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź