Najlepsze hostingi dla firmy IT
Pierwszym krokiem przy zakładaniu serwisu internetowego jest wykupienie domeny internetowej, drugim – hostingu. Wybór hostingu jest o tyle ważny, że wybieramy go na rok – w tym czasie możemy cieszyć się funkcjonalnością wybranej oferty, ale i musimy borykać się z jej niedogodnościami.
Jak wybrać najlepszy hosting?
Na rynku są dostępne zarówno hostingi darmowe, jak i płatne. Plusem opcji darmowej jest minimalizacja kosztów całej działalności, jednak wówczas musimy godzić się z wieloma możliwymi niedogodnościami – darmowe hostingi wiążą się z koniecznością akceptacji nachalnych reklam, częstymi awariami oraz ograniczoną funkcjonalnością – niewielka przestrzeń dyskowa, niewielki transfer danych, brak obsługi konkretnych technologii.
Na rynku spotkamy wielu hostingodawców. Wybierając konkretnego, najlepiej poradzić się osób, które mają już doświadczenie w tej kwestii – zarówno znajomych, jak i przeglądając fora internetowe czy rankingi hostingów. Trzeba jednak zachować do nich dystans – nigdy nie
wiadomo, kiedy dostępne na nich informacje są szczere, a kiedy kupione przez daną firmę.
Dobrze zdecydować się także na konto reseller hosting, przydatne zarówno freelancerom, jak i firmom dostarczającym klientom strony internetowe. Polega ono na pełnym dopasowaniu usług hostingowych do potrzeb konkretnych klientów, którzy samodzielnie mogą administrować swoim kontem, tworzyć skrzynki e-mail czy bazy danych, a przy tym martwić się o stronę techniczną. Przy tym dane poszczególnych klientów są od siebie ściśle odseparowane, dzięki czemu wzrasta bezpieczeństwo korzystania z usług. Przydatne są również kreatory stron internetowych i wersji mobilnych, ułatwiające pracę.
Oferta hostingów
Do wyboru mamy zasadniczo trzy rodzaje hostingów – hosting współdzielony, wirtualne serwery prywatne (VPS) oraz serwery dedykowane. Na początek działalności albo dla małych firm wystarczający może być niewielki hosting – w cenie 300-900 zł rocznie. Jednej witryny o większym natężeniu lepiej wdrażać korzystając z serwerów VPS i dedykowanych – mogą one być ściśle dostosowane do potrzeb konkretnych klientów.
Hosting współdzielony to usługa podstawowa – zawiera określoną przestrzeń dyskową na stronę WWW, możliwość rejestracji własnej domeny oraz skrzynki pocztowe dla pracowników. Dobrze się je obsługuje korzystając ze standardowego oprogramowania, dlatego są dobre dla małych firm.
Serwer dedykowany wiąże się z wynajęciem fizycznego serwera, dostarczonego i obsługiwanego przez hostingodawcę, którego zasoby są zarezerwowane dla konkretnego klienta. Możliwe jest zainstalowanie własnego systemu i oprogramowania. Ceny są jednak wyższe – od 300 nawet do kilku tysięcy złotych miesięcznie.
Wirtualne serwery hostingowe to kompromis pomiędzy powyższymi opcjami. Niska cena łączy się z gwarantowanymi zasobami dyskowymi i możliwością instalacji własnego oprogramowania. Ceny zaczynają się już od kilkudziesięciu złotych miesięcznie. Strony ładują się szybciej, co zwiększa komfort użytkownika.
Może to Ci się spodoba
Drukarki Konica Minolta kontra HP
Obie wymienione marki cieszą się bardzo dobra opinią na rynku, są to najbardziej rozpoznawalne (lub jedne z) firmy branżowe na rynku. Nie tylko są one najbardziej popularne, ale i należą
Jak sprawnie zarządzać flotą samochodową?
Firmowa flota pojazdów dla wielu przedsiębiorstw jest jednym z podstawowych narzędzi pracy. Z posiadaniem służbowych aut wiąże się jednak szereg obowiązków wynikających z utrzymania ich w pełnej sprawności. Zarządzanie flotą pojazdów
Osoby pracujące w kilku państwach nabywają prawo do emerytury w każdym z nich
Przepisy unijne i dwustronne umowy między Polską a innymi państwami pozwalają osobom, które pracowały w kilku krajach, nabyć prawa do emerytury w każdym z nich. W ubiegłym roku do ZUS wpłynęło 111,6 tys. wniosków
Na danych można zarobić. Uczą się tego kolejne branże, m.in. telekomy i banki
Przetwarzanie danych pozyskiwanych od użytkowników i zarabianie na nich przestało być domeną zastrzeżoną tylko dla firm internetowych. Dołączyły do nich firmy z innych branż, na przykład bankowości, telekomunikacji czy handlu detalicznego. Dzięki wykorzystaniu
Polskie firmy będą się rozwijać dzięki innowacjom
Innowacje to gwarancja rozwoju przedsiębiorstwa. Połączenie innowacyjnych technologii z ludzką kreatywnością umożliwi firmom rozwój, stworzenie całkiem nowych produktów i usług oraz wyjście z nimi na rynki zagraniczne. Duże firmy czerpią też korzyści ze współpracy ze
Rośnie popularność usług coachingowych w Polsce. Rynek czekają wzrosty
U blisko 80 proc. osób, które skorzystały z coachingu, wzrosła pewność siebie. Niewiele mniej zadeklarowało poprawę relacji interpersonalnych. Coaching wspomaga również życie zawodowe. W Polsce tego typu usługi dopiero zdobywają popularność.
2 komentarze
koers
06 lipca, 16:10goptel
21 lipca, 16:21