Najlepsze hostingi dla firmy IT
Pierwszym krokiem przy zakładaniu serwisu internetowego jest wykupienie domeny internetowej, drugim – hostingu. Wybór hostingu jest o tyle ważny, że wybieramy go na rok – w tym czasie możemy cieszyć się funkcjonalnością wybranej oferty, ale i musimy borykać się z jej niedogodnościami.
Jak wybrać najlepszy hosting?
Na rynku są dostępne zarówno hostingi darmowe, jak i płatne. Plusem opcji darmowej jest minimalizacja kosztów całej działalności, jednak wówczas musimy godzić się z wieloma możliwymi niedogodnościami – darmowe hostingi wiążą się z koniecznością akceptacji nachalnych reklam, częstymi awariami oraz ograniczoną funkcjonalnością – niewielka przestrzeń dyskowa, niewielki transfer danych, brak obsługi konkretnych technologii.
Na rynku spotkamy wielu hostingodawców. Wybierając konkretnego, najlepiej poradzić się osób, które mają już doświadczenie w tej kwestii – zarówno znajomych, jak i przeglądając fora internetowe czy rankingi hostingów. Trzeba jednak zachować do nich dystans – nigdy nie
wiadomo, kiedy dostępne na nich informacje są szczere, a kiedy kupione przez daną firmę.
Dobrze zdecydować się także na konto reseller hosting, przydatne zarówno freelancerom, jak i firmom dostarczającym klientom strony internetowe. Polega ono na pełnym dopasowaniu usług hostingowych do potrzeb konkretnych klientów, którzy samodzielnie mogą administrować swoim kontem, tworzyć skrzynki e-mail czy bazy danych, a przy tym martwić się o stronę techniczną. Przy tym dane poszczególnych klientów są od siebie ściśle odseparowane, dzięki czemu wzrasta bezpieczeństwo korzystania z usług. Przydatne są również kreatory stron internetowych i wersji mobilnych, ułatwiające pracę.
Oferta hostingów
Do wyboru mamy zasadniczo trzy rodzaje hostingów – hosting współdzielony, wirtualne serwery prywatne (VPS) oraz serwery dedykowane. Na początek działalności albo dla małych firm wystarczający może być niewielki hosting – w cenie 300-900 zł rocznie. Jednej witryny o większym natężeniu lepiej wdrażać korzystając z serwerów VPS i dedykowanych – mogą one być ściśle dostosowane do potrzeb konkretnych klientów.
Hosting współdzielony to usługa podstawowa – zawiera określoną przestrzeń dyskową na stronę WWW, możliwość rejestracji własnej domeny oraz skrzynki pocztowe dla pracowników. Dobrze się je obsługuje korzystając ze standardowego oprogramowania, dlatego są dobre dla małych firm.
Serwer dedykowany wiąże się z wynajęciem fizycznego serwera, dostarczonego i obsługiwanego przez hostingodawcę, którego zasoby są zarezerwowane dla konkretnego klienta. Możliwe jest zainstalowanie własnego systemu i oprogramowania. Ceny są jednak wyższe – od 300 nawet do kilku tysięcy złotych miesięcznie.
Wirtualne serwery hostingowe to kompromis pomiędzy powyższymi opcjami. Niska cena łączy się z gwarantowanymi zasobami dyskowymi i możliwością instalacji własnego oprogramowania. Ceny zaczynają się już od kilkudziesięciu złotych miesięcznie. Strony ładują się szybciej, co zwiększa komfort użytkownika.
Może to Ci się spodoba
Blisko połowa firm daje pracownikom prezenty z okazji świąt wielkanocnych
Przy rekordowo niskim bezrobociu w firmach rośnie znaczenie działań motywacyjnych. Wcześniej pracodawcy dawali pracownikom prezenty niemal wyłącznie z okazji Bożego Narodzenia. Obecnie prawie połowa wykorzystuje do tego także Wielkanoc – wynika z badań
Omnichannel – co to naprawdę oznacza?
Rozwój technologii ma ogromny wpływ na oczekiwania klientów. Jeszcze do niedawna często szukali oni w sieci towarów w atrakcyjniejszych cenowo, niż w sklepach stacjonarnych albo oglądali produkt w Internecie, a
UE rusza z nowym programem dla rolników. Którzy rolnicy mogą liczyć na dotacje z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014 – 2020?
Rolnictwo od wielu lat objęte jest szczególną troską w Unii Europejskiej. Od ponad pięćdziesięciu lat funkcjonuje Wspólna Polityka Rolna. W jej ramach rolnicy z wszystkich krajów członkowskich mogą liczyć na
Rośnie rola marketingu w firmach
Powszechny dostęp do technologii mobilnych i internetu wykreował nowy typ konsumenta, który z jednej strony jest bardziej świadomy swoich decyzji, a z drugiej pozostawia po sobie tysiące śladów w przeglądarkach, aplikacjach i systemach transakcyjnych. To
Efektywne wsparcie sprzedaży i budowanie lojalności
Zindywidualizowanie produktu czy usługi to tylko pierwszy krok do zbudowania relacji z klientem. Jak ją podtrzymać, aby klient nie szukał alternatywy? Przyjrzyjmy się programom lojalnościowym i wsparcia sprzedaży B2B2C. Jak
Dział HR – definicja i zakres obowiązków
W tym artykule przyjrzymy się bliżej, czym jest dział HR, jakie są jego zadania oraz jakie narzędzia pomagają HR-owcom w ich codziennej pracy. W tym artykule przyjrzymy się bliżej, czym
2 komentarze
koers
06 lipca, 16:10goptel
21 lipca, 16:21