Akcesoria reklamowe ze sloganem, czyli gadżety jako dodatek do zamówienia

Akcesoria reklamowe ze sloganem, czyli gadżety jako dodatek do zamówienia

Akcesoria i gadżety reklamowe mogą skutecznie zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki. Promocja prowadzona z ich pomocą pozostawia klientom miłe wspomnienia związane z firmą, która reklamuje się przez upominki zamiast innych, zwykle gorzej postrzeganych form reklamy. Tylko jak wykorzystać reklamowe gadżety i które akcesoria wybrać, żeby przyniosły zamierzony efekt? W tym artykule znajdziesz zbiór podstawowych informacji, które pomogą Ci wystartować z promocją własnej marki.

Im więcej klientów otrzyma gadżety, tym bardziej będą skuteczne!

Chcąc promować markę z pomocą gadżetów, wiele firm rozdaje je przede wszystkim potencjalnym klientom, którzy nie mieli jeszcze okazji poznać ich oferty. Nie jest to błąd – w ten sposób faktycznie można trafić do odpowiedniej grupy klientów i zapoznać ich z marką. Nie powinno się jednak zapominać o innym gronie, mianowicie o już pozyskanych klientach wracających na kolejne zakupy. Niezależnie od tego, czy poznali oni ofertę dzięki prowadzonej promocji marki, czy może wcześniej lub w zupełnie innych okolicznościach, oni również powinni otrzymać gadżety reklamowe jak akcesoria na Black Friday albo choćby podstawowe przybory piśmiennicze z logo.

Artykuły z logo marki możesz dorzucać do każdego zamówienia i każdych stacjonarnych zakupów. Nawet niewielki drobiazg może być miłym podziękowaniem za wizytę, które pozostawi po sobie przyjemne odczucia związane z firmą. Nie pomijaj żadnego klienta podczas promocji marki – im większe grono otrzyma gadżety reklamowe z Twoim logo, tym wyższe efekty przyniosą.

Slogany na gadżetach reklamowych – coś więcej, niż tylko logo

Różnego rodzaju gadżety i artykuły z logo to świetne narzędzie wykorzystywane w marketingu między innymi do zwiększania rozpoznawalności marki. Ci, którzy korzystają z gadżetów, nawet jeśli nie są zainteresowani działalnością firmy, do której należy naniesione na nie logo, i tak się z nim zapoznają. Osoby w ich otoczeniu również mają okazję spotkać się z logo, które może zachęcić ich do sprawdzenia oferty firmy. Nawet jeśli tego nie zrobią, spotkali się już z logo, które w przyszłości nie będzie wyglądać dla nich obco.

Warto wiedzieć, że na artykułach i gadżetach reklamowych może znaleźć się nie tylko logotyp czy niewielki wzór graficzny. Na wiele produktów można nanieść również krótkie hasło, w tym slogan firmowy. Chwytliwy slogan pozostaje w pamięci wyraźniej niż graficzne logo, dlatego warto to wykorzystać, projektując wzór nanoszony na gadżety reklamowe.

Jakie akcesoria reklamowe wybrać dla własnej firmy?

Dla powodzenia akcji promocyjnych prowadzonych z gadżetami reklamowymi duże znaczenie ma dobór odpowiednich artykułów. Przede wszystkim powinny być one praktyczne i przydatne, by obdarowani nimi klienci faktycznie z nich korzystali. Tylko w ten sposób będą mieli okazję zapamiętać naniesione na nie logo, a jeśli gadżety nigdy nie zostaną użyte, nikt go nie zobaczy.

Akcesoria reklamowe można dopasować do działalności firmy. Marki kosmetyczne chętnie wybierają na przykład poręczne lusterka, natomiast warsztat samochodowy prędzej sięgnie choćby po skrobaczki do szyb z logo. W ten sposób reklama dotrze do odpowiedniego grona klientów, które rzeczywiście może być zainteresowane ofertą. Można założyć, że ktoś, kto korzysta ze skrobaczki samochodowej, posiada auto, które przynajmniej od czasu do czasu wymaga serwisowania. Z drugiej strony osoby korzystające z kieszonkowych lusterek to głównie kobiety, które mogą być zainteresowane produktami kosmetycznymi.

Wybór gadżetów reklamowych możesz dopasować również do okoliczności promocji marki czy nawet pory roku. Latem, niezależnie od branży, w której działa Twoja marka, możesz sięgnąć po czapki z daszkiem z nadrukowanym logo. Zimą dobrym wyborem mogą być rękawiczki, zwłaszcza jeśli rozdajesz je na przykład na jarmarku świątecznym organizowanym na zewnątrz, gdzie wiele osób z pewnością użyje ich od razu na wydarzeniu.

Previous Dział HR – definicja i zakres obowiązków
Next Rewolucja KSeF nieodwołalnie od 1 lipca 2024 roku!

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

80 proc. upraw ma być objętych ochroną dzięki dystrybucji ubezpieczeń przez Pocztę Polską

Jedynie 10 proc. rolników ubezpiecza swoje uprawy. Jeszcze mniej żywy inwentarz. Pomóc to zmienić mają ubezpieczenia Pocztowego Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych pod marką AGRO Ubezpieczenia. Państwowe dopłaty sięgają 65 proc. i można

Wiadomości 0 Comments

Co czwarty pracownik czuje się słabo poinformowany o działaniach firmy

Odpowiednia komunikacja wewnętrzna ma decydujący wpływ na wynik firmy: pracownicy wiedzą, jaki cel jest realizowany i jaki w tym jest ich udział. Jak wynika z badania emplo, ponad 70 proc. pracowników uważa, że

Wiadomości 0 Comments

Zmiana w firmie powinna być oparta o sześć zasad. Sprawdzają się one także w życiu prywatnym

Sześć zasad mindfulness, opracowane przez Martina Zalewskiego, eksperta w dziedzinie rozwoju cyfryzacji i transformacji firm, to nie tylko recepta na budowanie życia prywatnego, lecz także sposób na konstruowanie życia zawodowego i transformację firmy. Dzięki sześciu

Wiadomości 0 Comments

Zaciszny dom w Łomiankach

Łomianki to niewielkie miasteczko położone w województwie mazowieckim, w powiecie warszawskim zachodnim. Miejsce to od stolicy oddalone jest o niespełna 20 km. Miasto mieści się w pobliżu Puszczy Kampinoskiej, leży

Wiadomości 0 Comments

Wybór diety pudełkowej

Dieta pudełkowa to sposób dostarczania gotowych posiłków pod wskazany adres przez wybraną firmę cateringową. Z biegiem lat catering dietetyczny z dostawą zyskał na popularności i jest chętnie wybierany przez zarówno przez młode osoby,

Wiadomości 0 Comments

Zmiany na rynku public relations. Branży coraz bliżej do doradztwa strategicznego

Firmy i korporacje oczekują, że agencje PR zadbają nie tylko o ich komunikację, lecz także o stronę wizerunkową ich kluczowych procesów biznesowych. Dlatego branży coraz bliżej do konsultingu. To najbardziej wyraźny trend ostatnich lat,

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź