Akcesoria reklamowe ze sloganem, czyli gadżety jako dodatek do zamówienia

Akcesoria reklamowe ze sloganem, czyli gadżety jako dodatek do zamówienia

Akcesoria i gadżety reklamowe mogą skutecznie zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki. Promocja prowadzona z ich pomocą pozostawia klientom miłe wspomnienia związane z firmą, która reklamuje się przez upominki zamiast innych, zwykle gorzej postrzeganych form reklamy. Tylko jak wykorzystać reklamowe gadżety i które akcesoria wybrać, żeby przyniosły zamierzony efekt? W tym artykule znajdziesz zbiór podstawowych informacji, które pomogą Ci wystartować z promocją własnej marki.

Im więcej klientów otrzyma gadżety, tym bardziej będą skuteczne!

Chcąc promować markę z pomocą gadżetów, wiele firm rozdaje je przede wszystkim potencjalnym klientom, którzy nie mieli jeszcze okazji poznać ich oferty. Nie jest to błąd – w ten sposób faktycznie można trafić do odpowiedniej grupy klientów i zapoznać ich z marką. Nie powinno się jednak zapominać o innym gronie, mianowicie o już pozyskanych klientach wracających na kolejne zakupy. Niezależnie od tego, czy poznali oni ofertę dzięki prowadzonej promocji marki, czy może wcześniej lub w zupełnie innych okolicznościach, oni również powinni otrzymać gadżety reklamowe jak akcesoria na Black Friday albo choćby podstawowe przybory piśmiennicze z logo.

Artykuły z logo marki możesz dorzucać do każdego zamówienia i każdych stacjonarnych zakupów. Nawet niewielki drobiazg może być miłym podziękowaniem za wizytę, które pozostawi po sobie przyjemne odczucia związane z firmą. Nie pomijaj żadnego klienta podczas promocji marki – im większe grono otrzyma gadżety reklamowe z Twoim logo, tym wyższe efekty przyniosą.

Slogany na gadżetach reklamowych – coś więcej, niż tylko logo

Różnego rodzaju gadżety i artykuły z logo to świetne narzędzie wykorzystywane w marketingu między innymi do zwiększania rozpoznawalności marki. Ci, którzy korzystają z gadżetów, nawet jeśli nie są zainteresowani działalnością firmy, do której należy naniesione na nie logo, i tak się z nim zapoznają. Osoby w ich otoczeniu również mają okazję spotkać się z logo, które może zachęcić ich do sprawdzenia oferty firmy. Nawet jeśli tego nie zrobią, spotkali się już z logo, które w przyszłości nie będzie wyglądać dla nich obco.

Warto wiedzieć, że na artykułach i gadżetach reklamowych może znaleźć się nie tylko logotyp czy niewielki wzór graficzny. Na wiele produktów można nanieść również krótkie hasło, w tym slogan firmowy. Chwytliwy slogan pozostaje w pamięci wyraźniej niż graficzne logo, dlatego warto to wykorzystać, projektując wzór nanoszony na gadżety reklamowe.

Jakie akcesoria reklamowe wybrać dla własnej firmy?

Dla powodzenia akcji promocyjnych prowadzonych z gadżetami reklamowymi duże znaczenie ma dobór odpowiednich artykułów. Przede wszystkim powinny być one praktyczne i przydatne, by obdarowani nimi klienci faktycznie z nich korzystali. Tylko w ten sposób będą mieli okazję zapamiętać naniesione na nie logo, a jeśli gadżety nigdy nie zostaną użyte, nikt go nie zobaczy.

Akcesoria reklamowe można dopasować do działalności firmy. Marki kosmetyczne chętnie wybierają na przykład poręczne lusterka, natomiast warsztat samochodowy prędzej sięgnie choćby po skrobaczki do szyb z logo. W ten sposób reklama dotrze do odpowiedniego grona klientów, które rzeczywiście może być zainteresowane ofertą. Można założyć, że ktoś, kto korzysta ze skrobaczki samochodowej, posiada auto, które przynajmniej od czasu do czasu wymaga serwisowania. Z drugiej strony osoby korzystające z kieszonkowych lusterek to głównie kobiety, które mogą być zainteresowane produktami kosmetycznymi.

Wybór gadżetów reklamowych możesz dopasować również do okoliczności promocji marki czy nawet pory roku. Latem, niezależnie od branży, w której działa Twoja marka, możesz sięgnąć po czapki z daszkiem z nadrukowanym logo. Zimą dobrym wyborem mogą być rękawiczki, zwłaszcza jeśli rozdajesz je na przykład na jarmarku świątecznym organizowanym na zewnątrz, gdzie wiele osób z pewnością użyje ich od razu na wydarzeniu.

Previous Dział HR – definicja i zakres obowiązków
Next Siedzący tryb pracy, jak zadbać o zdrowie fizyczne?

Może to Ci się spodoba

Wiadomości

Spacerując po linie, czyli pomiędzy płynnością a efektywnością finansową

Z badań przeprowadzonych w 2014 r. przez CBOS na zlecenie Konfederacji Lewiatan wynika, że ponad 50% mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MMŚP) woli rozwijać biznes wolniej, ale opierając się wyłącznie

Wiadomości 1Comments

Organizacja pogrzebu – co trzeba wiedzieć?

Zgon bliskiej osoby należy zgłosić w Urzędzie Stanu Cywilnego w ciągu trzech dni od dnia śmierci. W przygotowaniu pogrzebu i wszelkich formalności z nim związanych pomagają placówki zajmujące się organizacją

Wiadomości 0 Comments

Pożyczka bankowa i pozabankowa – różnice

Rynek pozabankowych pożyczek krótkoterminowych – tzw. chwilówek, oraz pożyczek ratalnych ma się w naszym kraju cały czas bardzo dobrze. Jak jednak wygląda w porównaniu oferta banków? Pożyczka w banku czy

Wiadomości 0 Comments

Toalety w restauracji – jak zadbać o ich czystość?

Zadbany i estetycznie wyglądający lokal gastronomiczny zachęca potencjalnych klientów do skorzystania z oferty. Nie wystarczy pomysłowy wystrój wnętrza i designerskie meble – o porządek należy dbać na co dzień, by

Wiadomości 0 Comments

Usuwanie AdBlue jedynym skutecznym sposobem na pozbycie się kosztownych i powracających problemów z układem oczyszczania spalin!

Masz problem z AdBlue? To czytaj ten wpis! Posiadacze samochodów osobowych, busów, pojazdów ciężarowych, a nawet wszelkiej maści maszyn mają nie lada problem w sytuacji, kiedy uszkodzeniu ulega układ oczyszczania

Dotacje 2 komentarze

Jak uzyskać fundusze unijne na otwarcie działalności?

Własna działalność gospodarcza to ogromne wyzwania i duża odpowiedzialność. Jednak oprócz formalności i załatwiania spraw urzędowych trzeba zdobyć pieniądze niezbędne na start. W ostatnim czasie młodzi przedsiębiorcy bardzo chętnie korzystają

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź