Grupowe ubezpieczenie na życie – jakie są korzyści dla firmy? O zaletach takiego rozwiązania

Grupowe ubezpieczenie na życie – jakie są korzyści dla firmy? O zaletach takiego rozwiązania

Grupowe ubezpieczenie na życie zostało opracowane z myślą o przedsiębiorcach i pracownikach, aby w wygodny sposób mogli zadbać o bezpieczeństwo i ochronę życia – swojego i najbliższej rodziny, a także pracowników i członków ich rodzin. To doskonała alternatywa dla ubezpieczeń indywidualnych, które w przypadku całych przedsiębiorstw nie są tak korzystne. Jakie są więc zalety takiego rozwiązania? Dlaczego warto zwrócić na nie szczególną uwagę? Powodów jest kilka.

Kiedy obowiązuje grupowe ubezpieczenie na życie?

Ubezpieczenia grupowe kierowane są dla firm zatrudniających minimum 2 osoby, w tym również samego pracodawcę. Ubezpieczeni mogą zostać nie tylko pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę ale również m.in. mianowania, wyboru, powołania, o pracę nakładczą, agencyjną, zlecenia, dzieło, w formie kontraktu menedżerskiego albo spółdzielczej umowy o pracę.

Wyraźnie więc widać, że warunki niezbędne do zawarcia umowy ubezpieczenia oraz do przystąpienia do grupowego ubezpieczenia nie są wymagające. Jednocześnie niosą za sobą wiele korzyści dla firmy. O szczegółach takiego rozwiązania można się dowiedzieć tutaj: http://www.openlife.pl/opinie-ekspertow/szczegoly-wiadomosci/108-korzysci-dla-firmy-wynikajace-z-zawarcia-grupowego-ubezpieczenia-na-zycie/.

Dedykowana oferta

Decydując się na grupowe ubezpieczenie na życie, nie trzeba korzystać z gotowych ofert. Ich zakres Pracodawca może ustalać indywidualnie, biorąc pod uwagę potrzeby oraz wymagania swoich pracowników. Dzięki temu, polisa jest optymalnie dopasowana do danego przedsiębiorstwa.

Dodatkowe korzyści

Ubezpieczenie pracownicze to jeden z benefitów jakie Pracodawca może zaproponować swoim pracownikom, szczególnie jeśli zdecyduje się finansować część bądź całość składki za nie. Niewątpliwą korzyścią dla Pracodawcy jako Ubezpieczającego, w przypadku gdy sponsoruje on składkę za tego typu ubezpieczenie, może być zwolnienie go z konieczności wypłaty odprawy pośmiertnej (do wysokości kwoty określonej w polisie bądź sumy ubezpieczenia skorelowanej z wynagrodzeniem pracownika).

Pozytywny wizerunek Pracodawcy

Grupowe ubezpieczenie na życie, które jest oferowane pracownikom i członkom ich rodzin, to dla nich bardzo korzystne rozwiązanie. Tym samym, Pracodawca, który umożliwia skorzystanie z tego rodzaju benefitu, buduje pozytywny wizerunek siebie i swojej firmy. Daje to niekwestionowaną pozapłacową przewagę na bardzo konkurencyjnym rynku pracy. Będąc Pracodawcą warto mieć tego świadomość, aby móc budować silną kadrę pracowniczą – zadowoloną z oferowanych warunków pracy.

Previous Tylko połowa polskich firm jest gotowa na nowe przepisy o ochronie danych osobowych
Next Dobrze zorganizowana przeprowadzka do nowej siedziby nie zaburzy pracy przedsiębiorstwa

Może to Ci się spodoba

Handel internetowy będzie rósł w najbliższych latach w tempie kilkunastoprocentowym

Pandemia i lockdowny przyspieszyły rozwój e-commerce, skłaniając wiele sklepów do rozbudowy działalności w internecie. Chociaż tempo wzrostu nieco osłabło, to rynek w dalszym ciągu ma przed sobą optymistyczne perspektywy. Strategy& Polska ocenia, że

Leasing 0 Comments

W 2019 roku rewolucja w rozliczaniu leasingu

Od 2019 roku firmy raportujące według MSSF czeka rewolucja w rozliczaniu leasingu. Nowe przepisy zlikwidują pojęcie leasingu operacyjnego w sprawozdaniach finansowych. Od przyszłego roku wszystkie umowy, które spełniają definicję leasingu, mają być

Zakładam firmę 0 Comments

To może się opłacić w 2016 roku

Pomysłów na biznes jest wiele. Chyba każdy chciałby zarabiać dużo, a przy tym łatwo i przyjemnie. Czy najlepiej jest szukać oryginalnego sposobu i znaleźć to, na co jeszcze inni nie

Metropolia Krakowska – obszar inwestycji z potencjałem

Metropolia Krakowska to region, który wyróżnia się ekonomicznie w Województwie Małopolskim. Co roku przybywa tu ponad 10 tysięcy nowych przedsiębiorstw, wliczając w to startupy bazujące na nowych i innowacyjnych technologiach.

Mała firma 0 Comments

Efektywne wsparcie sprzedaży i budowanie lojalności

Zindywidualizowanie produktu czy usługi to tylko pierwszy krok do zbudowania relacji z klientem. Jak ją podtrzymać, aby klient nie szukał alternatywy? Przyjrzyjmy się programom lojalnościowym i wsparcia sprzedaży B2B2C. Jak

Polacy coraz częściej korzystają z usług assistance

Z usług assistance skorzystało w ubiegłym roku ok. 2,5 mln Polaków – wynika z najnowszej edycji badania Mondial Assistance, zrealizowanego przez Ipsos. Świadomość dotycząca przydatności i zakresu takich usług jest coraz większa, a Polacy

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź