InPost jako klucz do efektywnej logistyki w Twojej firmie

InPost jako klucz do efektywnej logistyki w Twojej firmie

Sukces biznesowy sklepu internetowego zależy nie tylko od wysokiej jakości produktów w atrakcyjnej cenie, ale także m.in. od optymalnej strategii w zakresie sposobów i kosztów wysyłki towarów. Idealną propozycją dla stawiających pierwsze kroki w e-handlu wydaje się oferta InPost Abonament dla Firm.

Boom w e-commerce trwa!

Zakupy online przeżywają rozkwit, polski rynek e-commerce nieustannie rośnie od kilku lat (pandemia COVID-19, a dokładniej rzecz biorąc ograniczenia zakupowe, które były jej efektem, stały się motorem napędowym dla całego handlu internetowego). Obecnie aż 79% polskich internautów korzysta z zakupów online. 75% kupuje w polskich e-sklepach, 30% w zagranicznych. Czynnikami motywującymi do zakupów w sieci, jak wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2023”, są: dostępność całą dobę (76%), brak konieczności jechania do sklepu (76%), ceny atrakcyjniejsze niż w sklepach tradycyjnych (70%).

Paczkomaty rządzą!

Ludzie, którzy polubili zakupy w sieci w czasie lockdownów, wydaje się, że nie zamierzają rezygnować z tego udogodnienia. To wszystko sprawia, że prognozy w e-commerce na następne lata wyglądają nadzwyczaj dobrze. Sposoby i koszty przesyłki, jak pokazują badania i doświadczenie, mają zasadniczy wpływ na liczbę udanych konwersji. Oczywiście, im rodzaj przesyłki jest dogodniejszy i tańszy dla klienta, tym lepiej. Obecnie, jak wynika z raportu firmy Gemius „E-commerce w Polsce w roku 2022”, najczęściej wybieraną formą przesyłki przez kupujących online jest Paczkomat (81%).

InPost Abonament dla Firm

Oferta tego operatora logistycznego dla sklepów internetowych jest bardzo szeroka, przeznaczona dla różnej wielkości e-handlowców. InPost Abonament dla Firm to propozycja skierowana do małego biznesu lub osób dopiero stawiających pierwsze kroku w e-commerce. Przedsiębiorcy nie tylko, że mogą podpisać umowę online na 12 lub 24 miesiące, to jeszcze mogą wybrać dogodny dla siebie abonament spośród 4 pakietów kwotowych (150 zł, 300 zł, 600 zł, 1200 zł). W abonamencie możesz wysłać zarówno przesyłki kurierskie, jak i te nadawane przez Paczkomat. Każdy pakiet cenowy to określona liczba przesyłek w określonej cenie. Szczegółowe ceny przesyłek w każdym pakiecie można zobaczyć w cenniku.

InPost Abonament dla Firm – korzyści

Oferta InPost Abonament dla Firm jest dosyć elastyczna, można ją dostosować do wielkości biznesu i własnych potrzeb. Jednak niezależnie od pierwotnie wybranego abonamentu, wraz z rozwojem sklepu można go zwiększyć. Nie musisz się także obawiać wyższych kosztów po wyczerpaniu limitu paczek w abonamencie, każda następna kosztuje dokładnie tyle, ile w cenniku. Ale elastyczność i przejrzystość to nie jedyne atuty oferty, inne to:

  • stabilność cen – koszt abonamentu podczas trwania umowy (12 lub 24 miesiące) jest niezmienny,
  • promocyjne ceny przesyłek COD (za pobraniem),
  • brak dodatkowych opłat (opłata paliwowa jest wliczona w cenę),
  • dostęp do dedykowanej opieki posprzedażowej,
  • darmowe podjazdy kurierskie (bezpłatny podjazd kurierski już po jedną paczkę),
  • 95% przesyłek dociera do klientów już następnego dnia.

Podsumowanie

Jeśli myślisz poważnie, a czas ku temu jest sprzyjający – dobra koniunktura na rynku e-commerce trwa, o własnym sklepie internetowym i nie wiesz, jak rozwiązać kwestię wysyłki, to musisz koniecznie zainteresować się ofertą InPost Abonament dla Firm. Wydaje się, że została ona pod względem cen idealnie skrojona na miarę małych biznesów i osób, które swoją przygodę z handlem w sieci dopiero zaczynają. Pamiętaj, wsparcie solidnego i uznanego na rynku operatora logistycznego, to sine qua non biznesowego sukcesu w e-handlu.

Previous E-commerce: dobre oprogramowanie sklepu internetowego to klucz do sukcesu. Jak wybrać najlepsze dla siebie!
Next Jak zarządzać sezonowymi zmianami w asortymencie w sklepie odzieżowym?

Może to Ci się spodoba

Wynajem i leasing. Dlaczego warto z nich korzystać?

Prowadzenie praktycznie każdego biznesu wymagania korzystania z samochodu. Nie jest jednak koniecznością kupować pojazdu, równie dobrym rozwiązaniem może być leasing lub wynajem. Zarówno wynajem jak leasing w większości przypadków odciążają

Firma 1Comments

Jak uchronić firmę od bankructwa?

W styczniu i lutym ubiegłego roku w Polsce wyrejestrowano ponad 50 tysięcy firm. W tym samym czasie działalność uruchomiło jedynie 40 tysięcy przedsiębiorców. Najgorzej dzieje się w sklepach detalicznych, a

Kurs bitcoina na huśtawce

Od początku tego roku cena bitcoina wzrosła już prawie trzykrotnie. Po załamaniu z 2018 roku najpopularniejsza kryptowaluta znów wróciła do łask inwestorów. Kurs bitcoina na przestrzeni ostatniego miesiąca to jednak ciągła

Agencje PR nie są obecne w spółkach Skarbu Państwa

Automatyzacja treści i schyłek mediów opiniotwórczych to jedne z ważniejszych wyzwań, z którymi będzie się mierzyć branża public relations w przyszłym roku. Agencje PR liczą także na nowe zlecenia od spółek Skarbu Państwa. To

Inwestorzy zagraniczni pobudzają gospodarkę i eksport

Inwestorzy zagraniczni w ciągu ostatnich 25 lat ulokowali w Polsce projekty warte ponad 700 mld zł. To przyczynia się do wzrostu gospodarczego i poprawy sytuacji na rodzimym rynku pracy. Grupa VELUX, odpowiedzialna za

Szwajcarska luksusowa marka z polskim rodowodem wraca na rynek po 100 latach

Po 100 latach nieobecności na polski rynek wraca Czapek & Cie – szwajcarska manufaktura z polskim rodowodem, która wytwarza jedne z najbardziej cenionych na świecie czasomierzy. Wspólnie ze specjalizującą się w dobrach luksusowych

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź