Jak powinny się ubezpieczać biura rachunkowe?

Jak powinny się ubezpieczać biura rachunkowe?

Dowolne biuro rachunkowe, które pragnie oferować własne usługi, powinno zawrzeć umowę ubezpieczeniową. Będzie stanowiła ochronę i wsparcie na wypadek szkód i krzywd wyrządzonych w ramach prowadzonej działalności. Dodatkowo okaże się zapewnieniem dla klientów, że w razie problemów mogą spodziewać się rekompensaty. Czym wyróżnia się takie ubezpieczenie?

Na wstępie trzeba powiedzieć, że biuro rachunkowe trudni się prowadzeniem księgowości i rachunkowości przedsiębiorstw z każdej branży, organizowaniem i przeprowadzaniem inwentaryzacji, przygotowywaniem sprawozdań i raportów finansowych oraz magazynowaniem całej dokumentacji.

Gdy któryś z powyższych obowiązków zostanie niewłaściwie przeprowadzony lub na szkodę klienta, wówczas może żądać odszkodowania lub zadośćuczynienia finansowego. Wielkość rekompensaty uzależniona jest od rodzaju sprawy oraz wybranego ubezpieczenia.

Standardowe ubezpieczenie dla niewielkiego biura rachunkowego to 10 tys. euro. i musi zostać wykupione w momencie otwarcia. Z pewnością właściciel ma prawo podnieść kwotę i poszerzyć zakres ubezpieczenia, jednak to sprawa indywidualna.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Ciężarna pracownica a problemy zdrowotne
Next Czy atmosfera działa na podwładnych?

Może to Ci się spodoba

Biuro rachunkowe 0 Comments

Kiedy warto skorzystać z usług biura nieruchomości?

Osoby chcące sprzedać dom lub mieszkanie mogą samodzielnie poszukiwać chętnych nabywców i reklamować swoją ofertę. Alternatywą jest skorzystanie z usług biura nieruchomości, które bierze na siebie przygotowanie ogłoszeń czy dopełnienie

Biuro rachunkowe 0 Comments

JPK w 2018 roku

Już za chwilę przywitamy hucznie rok 2018. Czeka nas kolejny etap wprowadzania zmian w zakresie podatkowym. Cały czas trwa przecież szeroka reforma systemu administracji podatkowej oraz walki z nieuczciwymi działaniami

Biuro rachunkowe 0 Comments

Czy biura rachunkowe się mylą?

Podstawowym obowiązkiem biura rachunkowego jest prowadzenie księgowości i dokumentacji firm, które we własnym zakresie nie mogą kompletować i uzupełniać dokumentacji. Przyczyn zlecania tej czynności jest kilka. Przede wszystkim brak specjalistycznej

Płatniku, bądź zawsze na bieżąco z przepisami i skorzystaj z programu e-pity Płatnik

Polskie prawo podatkowe charakteryzuje dość duża dynamika zmian. Najświeższa z nich, zacznie obowiązywać wraz z początkiem 2016 roku, a skierowana będzie do przedsiębiorców. Nie do wszystkich jednak, a do tych,

Biuro rachunkowe 0 Comments

Warunki uzyskania certyfikatu księgowego

Założenie biura rachunkowego wymaga wykonania wielu wymagań i formalności. Aby móc prawnie zajmować się usługowym prowadzeniem ksiąg rachunkowych należy otrzymać stosowne pozwolenie. Dokumentem, który pozwala na prowadzenie księgowości innych osób

Biuro rachunkowe 0 Comments

Faktura korygująca a nota korygująca – czym się różnią?

Dla większości firm odróżnienie faktury korygującej od noty korygującej jest bardzo trudne. Jednak w 2014 roku wprowadzone zostaną nowe rozporządzenia, które od razu zastąpią prawo sprzed 2 lat. O czym

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź