Jak wygląda garderoba pracownika korporacji?
W ostatnim czasie znacznie zmieniło się podejście korporacji do kwestii ubioru. Każda firma wprowadza odrębne przepisy dotyczące konkretnych kolorów ubrań, krojów i połączeń różnych części garderoby. Czasami przedsiębiorstwa sponsorują jednolite stroje, żeby zadbać o wygląd i dobrą opinię działalności. Jak ewoluowała sytuacja polskich pracowników w kwestii ubierania się do pracy?
Tak naprawdę dopasowanie stroju do sytuacji zależy od osobistych przyzwyczajeń lub ustaleń ustalonych przez pracodawcę. Jeszcze parę lat temu każdy ubierał się na własną rękę i przychodził na zawodowe spotkania zgodnie z własnym wyczuciem.
Jednak wraz z przyrostem młodych firm i rozwojem już istniejących wybieranie dresscodu stało się jedną z bardziej istotnych kwestii dla przedsiębiorstwa. Według analiz prowadzonych jakiś czas temu Polacy przywiązują coraz większą wagę do zawartości swojej garderoby oraz inwestują w lepsze jakościowo i gatunkowo ubrania.
Pod obserwacją znajdują się doradcy finansowi, prawnicy, bankowcy, przedstawiciele dużych firm i korporacji. Wymaga się od nich nienagannej prezencji i dobrych manier. Kobiety powinny ubierać się skromnie (zwykle garsonka, żakiet, biała koszula, ciemne spodnie lub spódnica), nie odsłaniać nóg i dekoltu oraz nosić małą biżuterię i nienachalny makijaż. Natomiast mężczyźni zobowiązani są do wybierania garnituru, dobrze skrojonych koszul i dyskretnych dodatków (zbyt drogi zegarek nie zawsze robi dobre wrażenie).
W coraz popularniejszy trend włączają się również Polacy. Zdecydowanie nie różnią się od podwładnych w pozostałych państwach europejskich i umieją ubrać się stosownie do okazji. Oprócz tego wykazują się dużą intuicją i dystansem w dobieraniu odpowiedniej garderoby.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Aktualizacja praw odnoszących się do ksiąg rachunkowych
W roku 2012 licznym podmiotom będzie trudniej uniknąć prowadzenia pełnej księgowości, jako że zmienił się limit dochodów netto. Pułap, jaki obowiązywał, równał się 5 293 440zł, z kolei teraz jest
Jak radzić sobie z tremą przed przemówieniem?
Mnóstwo osób ma kłopot z przezwyciężeniem tremy i stresu w trakcie występów przed szerszą publicznością. Nabranie pewności siebie i wyćwiczenia wymaga bardzo dużo wysiłku i często trwa niezwykle długo. Jak
Czy warto być aktywnym na portalach poświęconych karierze?
Poszukując pracy w Internecie warto zadbać o swój wizerunek i być widocznym na portalach społecznościowych poświęconych karierze i doświadczeniu zawodowemu. Szczegółowe uzupełnienie profilu oraz uczestnictwo w dyskusjach może umożliwić nam
Dlaczego warto założyć agencję turystyczną?
Kryzys gospodarczy wpłynął na wiele przedsiębiorstw w Polsce i na świecie. Niektóre mają poważne problemy finansowe, inne całkiem nieźle prosperują. Na razie bez żadnych trudności działają agencje turystyczne, które cieszą
Jak poprawić efektywność sprzedaży w przedsiębiorstwie?
Każdy właściciel przedsiębiorstwa chce generować wysokie zyski. Musi zatem zadbać o efektywność pracy oraz sprawdzać wyniki sprzedaży. Jak szybko i skutecznie usprawnić techniki sprzedażowe? Czy można szybko zwiększyć ilość zbywanych
Jak oblicza się wskaźnik wystarczalności funduszy?
Rozpoczęcie nowych działań w firmie wiąże się z dużym kapitałem. Mogą one pochodzić zarówno ze środków własnych firmy, jak i z funduszy zewnętrznych. Decyzja o zrealizowaniu nowego projektu w firmie
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post