Jak wygląda rozmowa telefoniczna z kontrahentem?
Dobre kontakty z wspólnikami są bardzo istotne, ponieważ budują więzi biznesowe i są dodatkową zaletą całej współpracy. Niejednokrotnie jednak rozmowa w cztery oczy nie jest możliwa z wielu względów. Jak odbywać profesjonalne rozmowy telefoniczne, żeby zachować udane stosunki z kontrahentem?
Zwykle komunikacją ze wspólnikami zajmuje się sekretarka lub pracownik biurowy. Powinni posiadać cały zbiór predyspozycji i cech, które uproszczą porozumienie. Chodzi głównie o otwartość, pewność siebie, optymizm, poczucie humoru, elokwencję i profesjonalizm.
Jednak charakter to nie wszystko. Trzeba pamiętać, że rozmowa telefoniczna pozbawia możliwości śledzenia reakcji i gestów. Zatem konieczne jest obrazowe i krótkie przedstawienie ważniejszych faktów, bez monotonnego opisywania i rozwlekania monologu. Klient musi uzyskać konkretną informację, odpowiedź na ewentualne pytania i dodatkowe potwierdzenie drogą mejlową lub pocztową.
Warto również pielęgnować dobre stosunki z kontrahentem nawet wtedy, gdy nie prowadzi się z nim w obecnej chwili interesów. To bardzo praktyczne, ponieważ przynosi duże prawdopodobieństwo na odnowienie współpracy.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Jak uzyskać prokurę?
Przedsiębiorcy i właściciele własnych biznesów to osoby zapracowane, które nie mają za wiele wolnych chwil, aby stawiać się w umówionych miejscach oraz sądach. Dlatego też powstała prokura, wyjątkowy typ pełnomocnictwa,
Stacjonarny, mobilny, samoobsługowy – jaki terminal płatniczy wybrać?
Większość z nas posiada karty wystawione przez banki. Zarówno kartami kredytowymi, jak i płatniczymi (debetowymi) możemy wygodnie płacić w sklepach. W tym celu musimy skorzystać z terminali płatniczych. Sprzedawcy mają
Jaki jest zakres kontroli inspektorów pracy?
Wypłata zarobków jest nadzorowana przez inspektorów pracy. Ich zadaniem jest zbadanie dokumentów związanych z wynagrodzeniem oraz kontrolowanie czy jest ono prawidłowo naliczane. Przedmiotem kontroli jest również weryfikacja czy pracownik miał
Prezenty w sytuacjach biznesowych
Obdarowywanie świątecznymi upominkami w biznesie stało się swego rodzaju tradycją. Odpowiednio dobrany podarunek, wręczany ważnym klientom lub partnerom biznesowym, jest formą podziękowania za współpracę oraz szansą na ocieplenie relacji. W
Na czym polega topgrading?
Duże firmy i korporacje szukają metod na poprawienie efektywności i mnożenie zysków. Aby tak było muszą zatrudniać wykwalifikowany i odpowiednio wydedukowany personel. Jednak wśród wielu aplikujących ciężko wskazać pracownika godnego
Charakterystyka personalizowania
Personalizacja święci triumfy wśród marketingowców, ponieważ stanowi sprawdzone źródło wiedzy na temat obecnej grupy docelowej oraz potencjalnych zainteresowanych. Dzięki temu specjaliści z branży mogą ułożyć plany taktyczne, które właściwie wpłyną
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post