Jakie są sposoby motywowania pracownika?
Oprócz zapewniania wysokiego wynagrodzenia istnieje wiele innych metod na skuteczną motywację osoby zatrudnionej. Podstawowym z nich jest pochwała. Dobry szef powinien umieć pochwalić pracownika za przejawianie inicjatywy w pracy, wzorowe wypełnianie obowiązków czy też wybitne osiągnięcia zawodowe. Ważne jest, aby pracodawca chwalił konkretnie i natychmiast po wykonaniu zadania. Pochwałami są także określone czyny oraz gesty. Pracownik, który jest w ten sposób dowartościowany staje się bardziej efektywny w pracy i podejmuje nowe wyzwania.
Kolejnym sposobem jest możliwość sfinansowania wybranych zajęć szkoleniowych dla pracowników. Tego typu inicjatywa wpłynie na podwyższenie ich kompetencji, ale również polepszy ich rezultaty w pracy. Pracownik poczuje się doceniony i wytworzy się silniejsza więź z firmą, ponieważ pracodawca chce w niego inwestować.
Innym motywatorem jest awans. Jego zasady powinny być klarownie określone przez pracodawcę. Podejmując decyzję o przyznaniu awansu analiza pracodawcy powinna być profesjonalna i skupiać się na efektach pracy i całościowym wizerunku pracownika.
Popularne sposoby motywacji pracowników to również m.in. pożyczki mieszkaniowe i remontowe, ubezpieczenie na życie oraz zagwarantowanie opieki medycznej, bony świąteczne, bezpłatna nauka języków czy dodatkowe świadczenia w formie telefonu lub auta.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Którą metodę amortyzacji wybrać?
Amortyzacja to sposób naliczania kosztów, którą stosują przede wszystkim przedsiębiorcy. Aczkolwiek aktualnie na rynku dostępnych jest co najmniej kilka metod amortyzowania. Która z nich jest najkorzystniejsza i dlaczego? Na wstępie
Praktyczny Poradnik Najemcy Biura – wiedza specjalistów w zasięgu ręki
JLL, międzynarodowa firma świadcząca kompleksowe usługi w zakresie wynajmu nieruchomości, wydała właśnie pierwszą część swojego Praktycznego Poradnika Najemcy Biura. Lekki i przystępny, pozbawiony deweloperskiego żargonu poruszać ma wszystkie najistotniejsze dla
Jak obniżyć koszty zatrudnienia pracowników w czasie kryzysu?
Od kilku lat wszystkie firmy borykają się z problemami finansowymi. Bezpośredni wpływ ma na to sytuacja gospodarcza i ekonomiczna na świecie. Nie ma już naiwnego, który wierzy w ,,krainę dobrobytu”.
Czy telemarketing jest skuteczny?
W zasadzie każdy czynny zawodowo i towarzysko człowiek ma własny telefon. To idealna okazja do organizowania działań telemarketingowych. Dają gwarancję, że reklama dotrze do odbiorcy i w zazwyczaj zostanie odebrana
Aktualizacja przepisów podatkowych
Coraz częściej można dostrzec działania Trybunału Konstytucyjnego w rozpatrywaniu zażaleń. Pośród nich występują także reklamacje na normy podatkowe. Efektem tego powiększa się ilość werdyktów, w jakich orzeka się rozbieżność danych
Jak wybrać dobre biuro rachunkowe?
Wybór dobrego biura rachunkowego ułatwi nam zarządzanie firmą i przyczyni się do obniżenia stresu wywołanego obawą o ewentualne niezawinione przez nas błędy. Jak jednak dokonać go, aby nie żałować podjętej
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post