Kosze okolicznościowe – najlepszy prezent w biznesie
Obdarowywanie się upominkami w biznesie to nie tylko sposób na wyrażenie podziękowania i szacunku, ale również na zacieśnianie więzów. Dlatego też warto dbać o swoich kontrahentów, klientów oraz o pracowników, przekazując im upominki na ważne okazje. W tym celu kapitalnie sprawdzają się kosze upominkowe, które można kupić w wielu wyśmienitych wariantach do wyboru.
Wybranie odpowiedniego upominku biznesowego może być sporym wyzwaniem, zwłaszcza w sytuacji, gdy ma być on przekazany osobie, z którą pozostaje się w oficjalnych stosunkach czy też na której w kontekście biznesowym bardzo nam zależy. W takiej sytuacji nie ma miejsca na nietrafione upominki, gdyż mogą osiągnąć przeciwny rezultat. Najlepiej zdecydować się na podarunki niezobowiązujące, uniwersalne, ale również dość obfite, które będą mogły wyrazić stosunek do danej osoby.
Co ciekawego można znaleźć w koszach prezentowych?
Prezentowe kosze okolicznościowe można dzisiaj zakupić w wielu wariantach do wyboru – są to kosze upominkowe z alkoholem lub bez alkoholu, zwykle pełne wyśmienitych słodyczy z górnej półki, zawierać mogą również kawy, herbaty, mogą koncentrować się na polskich specjałach czy też zawierać produkty luksusowych marek delikatesowych. W sprzedaży znajdują się również zestawy świąteczne – kosze na Boże Narodzenie oraz kosze na Wielkanoc, które zawierają upominki związane z tymi świętami. Całość umieszczona jest w dekoracyjnych koszach, pudełkach czy puszkach i przyozdobiona, na przykład kolorową bibułą.
Przygotowywać samemu czy kupować gotowe?
Wprawdzie kosze upominkowe tego rodzaju można przygotowywać samodzielnie, ale z drugiej strony nie zawsze istnieje taka możliwość, zwłaszcza wtedy, gdy upominek ma być przekazany wielu osobom. Wówczas na ich przygotowanie trzeba przeznaczyć sporo czasu, a efekt nie zawsze jest też tak atrakcyjny, jak w przypadku gotowych koszów okolicznościowych.
Dlatego też dzisiaj coraz więcej klientów biznesowych decyduje się na zamawianie ich w firmach, które specjalizują się w branży – dostarczają wówczas efektowne kosze okolicznościowe w różnych wariantach do wyboru, które są zapakowane i od razu gotowe do wręczenia, wobec tego nie ma potrzeby poświęcania na ich wykończenie dodatkowego czasu. Zamówienia można składać również przez internet – wówczas kosze zostaną dostarczone pod wskazany adres.
Orientacyjne ceny koszów okolicznościowych
Cena koszów okolicznościowych zależna jest w szczególności od ich zawartości – ze względu na dużą rozpiętość cenową ofert można również dopasować je do budżetu wyznaczonego na zakup takich upominków. Zazwyczaj ceny rozpoczynają się od około 50 złotych, natomiast sięgają nawet ponad 200-300 złotych, gdy kosz jest wypełniony po brzegi różnego rodzaju specjałami z górnej półki.
W sprzedaży koszów upominkowych specjalizuje się firma Nobilia, która w swoim asortymencie posiada szeroką gamę wyjątkowych zestawów na każdą okazję. Z przykładowymi koszami okolicznościowymi dostępnymi w jej asortymencie można zapoznać się na jej stronie internetowej.
Może to Ci się spodoba
Nowa porównywarka Komorkomat.pl – test abonamentów bez telefonu
Wybierając abonament zazwyczaj rozważamy oferty z dołączonym telefonem. W zależności od jego modelu ceny bywają różne, ale często zdarza się, że już te ze średniej półki oferowane są za symboliczną
Kantory internetowe notują co miesiąc 20-proc. wzrosty liczby nowych rejestracji
Blisko jedna trzecia Polaków wymienia waluty przez internet. Klienci potrzebują ich już nie tylko na wakacyjne wyjazdy, lecz także na co dzień – przy prowadzeniu firmy lub spłacie kredytu walutowego. Do kantorów
Leasing samochodów osobowych wart jest ok. 15–16 mld zł rocznie
Rynek leasingu samochodów osobowych od dłuższego czasu rozwija się dynamicznie, a prognozy zakładają utrzymanie dwucyfrowego tempa wzrostu w kolejnych kwartałach. Branża z uwagą przygląda się sektorowi bankowemu, gdzie spodziewane przetasowania w strukturach dużych
85 proc. firm widzi wpływ jakości obsługi na wyniki finansowe
Ponad dwie trzecie konsumentów może się stać lojalnymi klientami dzięki pozytywnym doświadczeniom z zespołem obsługi. Podobny odsetek stwierdza, że zła obsługa może być przyczyną rezygnacji z usług czy produktów danej firmy. Żółte
Rośnie popularność usług coachingowych w Polsce. Rynek czekają wzrosty
U blisko 80 proc. osób, które skorzystały z coachingu, wzrosła pewność siebie. Niewiele mniej zadeklarowało poprawę relacji interpersonalnych. Coaching wspomaga również życie zawodowe. W Polsce tego typu usługi dopiero zdobywają popularność.
Innowacje i bezpieczeństwo w zarządzaniu informacją w biznesie
Facebook, wirtualne skrzynki pocztowe, dane w chmurze, dyski wewnętrzne i zewnętrzne – współczesny świat, nieodłącznie związany jest z przetwarzaniem i przesyłaniem danych. Dla wielu firm coraz istotniejsze są kwestie stabilnego
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post