Jak nadać paczkę bez kontaktu z kurierem?
Czasem potrzebujemy wysłać paczkę kurierem, choć nie mamy podpisanej umowy z danym przewoźnikiem.W takiej sytuacji klienci indywidualni, jak i przedsiębiorcy realizujący małe ilości przesyłek, mogą wybrać ofertę pakietów gotówkowych w DHL Parcel.
Nadawanie paczki kurierskiej odbywa się tam na kilka sposobów, a klient wybiera najwygodniejszy dla siebie. Jak nadać paczkę DHL bez kontaktu osobistego z kurierem?
Punktu partnerskie DHL Parcel
DHL Parcel rozwija swoją sieć punktów partnerskich DHL Parcelshop, które ułatwiają między innymi klientom indywidualnym odbieranie paczek z zamówieniami ze sklepów internetowych Takie punkty znajdują się w całej Polsce, znajdziemy je w pobliżu centrów handlowych i najważniejszych arterii miejskich.
Sieć DHL Parcelshop tworzą:
- salonami inmedio,
- punktami 1 minute,
- salonami RELAY,
- stacjami benzynowymi Shell,
- sklepami Małpka Express,
- stacjami benzynowymi Moya,
- lokalne punkty usługowo-handlowe.
W sumie DHL Parcel dysponuje w sieci partnerskiej ponad 1400 punktami, a do końca 2017 roku sieć ma się powiększyć do 2600 punktów.
60 automatów paczkowych DHL Parcelstation, znajdują się na terenie Krakowa, Wrocławia i Poznania, uzupełnia sieć Parcelshop w zakresie odbioru przesyłek.
Nadawanie paczek w punktach partnerskich DHL Parcelshop
Jak nadać paczkę bez konieczności wizyty kuriera w naszym domu? Klienci indywidualni DHL Parcel mogą skorzystać z punktów partnerskich marki. W sieci Parcelshop można nadać paczkę o wymiarach maksymalnie do 140x60x60 cm oraz o wadze do 25 kg.
Klient może wybrać dowolny punkt DHL Parcelshop z mapy dostępnej na stronie: https://parcelshop.dhl.pl/mapa, a następnie przynieść do niego swoją paczkę. W punkcie partnerskim następuje nadanie paczki i opłacenie przesyłki, zgodnie z aktualnym cennikiem:
- 16,90 zł brutto – Pakiet Super Lekki, przesyłka nadawana w kopercie lub foliopaku firmowym DHL o wadze do 1 kg, gdzie suma boków najdłuższego i najkrótszego nie przekracza 35 cm;
- 19,90 zł brutto – Pakiet Lekki, przesyłka o wadze do 10 kg, której suma boków najdłuższego i najkrótszego nie przekracza 75 cm;
- 29,90 zł brutto – Pakiet Ciężki, przesyłka o wadze do 25 kg, której wymiary nie przekraczają 140x60x60 cm;
- 39,90 zł brutto – Pakiet Terminowy, przesyłka o wadze do 25 kg, której wymiary nie przekraczają 140x60x60 cm, nadawana w jednej z trzech opcji terminowego doręczenia: do godziny 12 kolejnego dnia roboczego, w godzinach od 18:00 do 22:00, albo doręczenie w sobotę.
Paczki we wszystkich pakietach są ubezpieczone do wartości 6500 zł. Po opłaceniu przesyłki gotówką lub kartą płatniczą, punkt partnerski przygotuje niezbędne dokumenty przewozowe. Klient może śledzić paczkę i dowie się z wiadomości mailowej, kiedy dotrze ona do adresata.
Może to Ci się spodoba
Kto płaci za awarię wodociągowo-kanalizacyjną?
Zadaniem właściciela lub zarządcy budynku wielolokalowego jest zawarcie umowy dotyczącej zaopatrywania mieszkańców w wodę. Powinna obowiązywać na czas nieokreślony. W umowie z firmą świadczącą usługi wodociągowe i kanalizacyjne warto zwrócić
Każdy pracownik jest PR-owcem, czyli największe grzechy komunikacji wewnętrznej
Efektywne zarządzanie to dziś znacznie więcej niż strategia i plan działania na wszystko. Jak pokazują liczne badania to właśnie skuteczna komunikacja wewnętrza jest kluczem do uniknięcia wielu kryzysów komunikacyjnych. Czy
System do obsługi federacji
Federacja zrzesza ludzi oraz organizacje o bardzo podobnych celach, choć w odróżnieniu od stowarzyszenia, nie zawsze jest to sformalizowana struktura. Niezależnie od tego, czy federacja posiada osobowość prawną, czy nie,
Problem mobbingu w Polsce wciąż narasta. Osoby stosujące przemoc w pracy często pozostają bezkarne
Z ubiegłorocznych badań UCE Research i platformy ePsycholodzy.pl wynika, że 40 proc. pracowników zetknęło się z sytuacją o charakterze mobbingowym w poprzedzającym badanie półroczu. Choć to mniej niż odsetek osób wskazujących na brak takich
Polacy nie umieją zadbać o swój dobrostan. W dobie pandemii mocniej wspierają ich w tym pracodawcy
Pandemia zwiększyła zainteresowanie firm tematyką wellbeingu. Programy dotyczące dobrostanu pracowników, zdrowia psychicznego i fizycznego, zdrowej diety i ćwiczeń, uważności, snu czy radzenia sobie ze stresem zaczęły być postrzegane jako jedna z najlepszych inwestycji
Odpowiednia komunikacja z rynkiem podnosi wycenę przedsiębiorstwa o 20-30 proc.
Postrzeganie spółki przez inwestorów w dużej mierze uzależnione jest od sposobu jej komunikacji z rynkiem. Duża liczba dostępnych tekstów i analiz na temat danego przedsiębiorstwa może podnieść jej wartość nawet o 20-30 proc. – pokazują
1 Comment
Adam
06 marca, 13:13