Najważniejsze funkcje naklejek reklamowych — dlaczego warto zainwestować w naklejki drukowane na zamówienie?

Najważniejsze funkcje naklejek reklamowych — dlaczego warto zainwestować w naklejki drukowane na zamówienie?

Naklejki reklamowe można obecnie spotkać wszędzie — zarówno w sklepach czy restauracjach, jak i na zewnątrz. Popularność tej formy promocji od lat nie słabnie, co jest bez wątpienia związane z jej licznymi zaletami. Kiedy warto zdecydować się na inwestycję w naklejki na zamówienie? Jaką rolę w reklamie firmy odgrywają tego rodzaju gadżety?

Promocja marki z wykorzystaniem naklejek reklamowych

Najprościej mówiąc, naklejki reklamowe służą do promocji firmy. Obecnie na rynku można znaleźć wiele ich rodzajów, co pozwala dopasować je do branży, w jakiej działa dane przedsiębiorstwo oraz klientów, których zazwyczaj obsługuje. Naklejki doskonale sprawdzają się umieszczone np. na podłodze w centrum handlowym. Doskonałym pomysłem jest zrobienie z nich „drogowskazów” prowadzących do danego sklepu.

Kolorowe, przyciągające wzrok naklejki reklamowe świetnie zdadzą egzamin przymocowane do szyb. Jeśli zwrócą uwagę osoby mijającej daną witrynę, chętniej odwiedzi dane miejsce. Tego rodzaju forma reklamy sprawdzi się niemal wszędzie — wystarczy umieścić naklejki w często uczęszczanych miejscach. Sprawi to, że w pamięci potencjalnych klientów zapisze się nazwa lub logo marki. Dzięki temu, gdy będą mieli do wyboru produkty określonej firmy, chętniej sięgną po nie niż po towar oferowany przez mniej znane przedsiębiorstwo.

Naklejki reklamowe jako sposób na wyróżnienie się na tle konkurencji

Naklejki na zamówienie to również doskonały sposób, aby wyróżnić się na tle innych firm. Kolorowe opakowania nie zawsze wystarczą. Aby potencjalny klient spojrzał akurat na „ten” produkt, warto umieścić na nim naklejkę. Doskonale sprawdzą się w tym przypadku naklejki holograficzne, które odbijając światło, skutecznie przyciągają uwagę. Oprócz tego mogą to być np. naklejki reklamowe z ciekawymi hasłami, intrygującymi dla potencjalnych klientów.

Dobrze wykorzystać również naklejki na produktach potwierdzające ich jakość, trwałość czy doskonały smak. W określonych sezonach można też oznaczać swoje produkty naklejkami wskazującymi na ich najlepsze zastosowanie w danym okresie, np. „doskonałe na grilla” czy „weź mnie na plażę!”. Naklejki reklamowe to doskonały sposób, aby przyciągnąć uwagę osób przechodzących między regałami w sklepie. Wystarczy kreatywnie je wykorzystać!

Funkcja informacyjna naklejek reklamowych

Kolejną rolą, jaką mogą odgrywać naklejki na zamówienie to przekazywanie informacji. Na tego rodzaju gadżetach można bowiem umieścić numer telefonu czy inne dane umożliwiające skontaktowanie się z daną marką czy trafienie do sklepu. Popularne są obecnie kody QR, które po zeskanowaniu za pomocą smartfona mogą odsyłać np. do określonej strony internetowej. Co więcej, naklejki reklamowe umieszczone na szybach sklepów nierzadko informują o promocjach lub nowej kolekcji. 

Starannie zaprojektowane, zwracające uwagę naklejki reklamowe bez wątpienia przyciągną wzrok mijających je osób i zachęcą do zakupów.

Naklejki reklamowe jako gadżet promocyjny dla klientów

Gadżety takie jak naklejki reklamowe doskonale zdają egzamin na różnego rodzaju targach. Wręczając je potencjalnym klientom, sprawimy, że poczują się oni zauważeni, a jednocześnie zareklamujemy markę i zbudujemy jej pozytywny obraz. Nawet jeśli ktoś nie zdecyduje się na zakupy w danym momencie, być może po powrocie do domu spojrzy na naklejkę i wejdzie na stronę firmy lub odwiedzi sklep. Jeśli natomiast przyklei ją w jakimś miejscu, zapewni przedsiębiorstwu dodatkową reklamę.

Warto również pamiętać, że naklejki sprawdzą się nie tylko po to, aby zachęcić do zakupów osoby, które nie miały wcześniej kontaktu z daną marką. Tego rodzaju gadżety można dodać np. do wysyłanej paczki. Ciekawy motyw czy zabawny napis na pewno wywołają uśmiech na twarzy klienta i sprawią, że chętniej wykona ponowne zakupy w danym miejscu. Jeśli natomiast wykorzysta naklejkę do ozdobienia zeszytu, laptopa lub umieści w widocznym miejscu, będzie również nieświadomie reklamować markę.

Na co zwrócić uwagę zamawiając naklejki reklamowe?

Jeśli naklejka ma zwracać uwagę potencjalnych klientów, ważne jest wykonanie projektu, który zostanie stworzony z myślą o konkretnych osobach. Inne projekty pozwolą na dotarcie do młodych rodziców, inne do młodzieży, a jeszcze inne okażą się atrakcyjne dla studentów. W związku z tym dobrze zlecić zaprojektowanie tego rodzaju gadżetów osobie, która doskonale zna się na marketingu.

Inwestując w naklejki na zamówienie, należy również upewnić się, że zostaną one wykonane z dbałością o szczegóły. Jeśli tak się nie stanie, nawet doskonały projekt może okazać się nieatrakcyjny. Warto więc stawiać na usługi renomowanych firm zatrudniających fachowców z doświadczeniem w produkcji tego rodzaju gadżetów. Dobrze też pamiętać o tym, że można wybierać spośród wielu rodzajów naklejek, dlatego dobrze poprosić o radę specjalistę, który pomoże w znalezieniu najlepszej opcji dopasowanej do określonych potrzeb.

Partnerem artykułu jest polinal.eu – drukarnia naklejek i etykiet. 

Previous Kolejne podejście do ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa
Next Cykl podwyżek stóp procentowych będzie trwał co najmniej kolejne pół roku. To nie sprzyja inwestycjom

Może to Ci się spodoba

Firma 1Comments

Firmowe dane na dysku w chmurze – bezpieczeństwo i wygoda

Wiele firm w swojej działalności skupia się głównie na pozyskiwaniu nowych klientów, zapominając o tak ważnym aspekcie, jak bezpieczeństwo przechowywanych danych. Utrata danych rodzi poważne konsekwencje, poza stratami finansowymi prowadzi

Polskie firmy przodują w delegowaniu pracowników do Niemiec i Austrii

Już co piąty delegowany w Europie jest Polakiem. Większość wysyłanych pracowników to doświadczone osoby, informatycy i inżynierowie. Przekłada się to na zarobki – w Austrii i Niemczech są znacznie wyższe niż w innych krajach wybieranych

Jak wybrać biuro rachunkowe?

Osób, które zdecydowały się założyć własną działalność gospodarczą przybywa z każdym kolejnym miesiącem. Według opublikowanych danych, w samym październiku bieżącego roku, zostało zarejestrowanych w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności

Firma

Nowoczesne rozwiązania technologiczne w obsłudze klienta

Wraz z dynamicznym rozwojem przemysłu i biznesu, zmienia się także sposób obsługi klienta. W branżach, w których dobry kontakt na linii klient – usługodawca jest podstawą udanejwspółpracy duży nacisk kładzie

Zaawansowana analityka napędza rozwój cyfrowej gospodarki

Firmy coraz powszechniej korzystają z analizy danych i rozwiązań klasy big data, aby prześcignąć konkurencję i tworzyć nowe modele biznesowe. Segment ten rozwija się w tempie sześciokrotnie szybszym niż cała branża IT, a biznes

Od dziś firmy i instytucje będą funkcjonować w nowej rzeczywistości. W życie wchodzi RODO

RODO, czyli unijne rozporządzenie dotyczące ochrony danych osobowych, zaczyna od dziś obowiązywać. Dla firm i wszystkich instytucji nowe prawo oznacza prawdziwą rewolucję i duże zmiany w dotychczasowym modelu funkcjonowania. Najbliższe miesiące pokażą, jak

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź