Oryginalne, praktyczne i z klasą – gadżety, dzięki którym klienci Cię zapamiętają

Oryginalne, praktyczne i z klasą – gadżety, dzięki którym klienci Cię zapamiętają

Czy gadżety firmowe to sposób na to, by przyciągnąć nowych klientów i poprawić relację z tymi dotychczasowymi? Oczywiście, że tak, pod warunkiem jednak, że postawimy na upominki jakościowe, praktyczne i takie, które będą przypominać klientowi o naszym istnieniu. Jakie to gadżety? Sprawdźmy.

Na co powinniśmy zwrócić uwagę przy planowaniu zakupu gadżetów firmowych?

Gadżety firmowe to produkty, dzięki którym każda firma, bez względu na skalę i profil działalności może wynieść swój marketing na wyższy poziom. Pod jednym jednak warunkiem. Gadżety, które będą podarowane naszym klientom, czy to na targach branżowych, czy w ramach nagród w konkursie, czy też jako wyraz wdzięczności za duże zamówienie, muszą być funkcjonalne i wysokiej jakości. Każdy z nas ma w domu przynajmniej jeden gadżet, który w praktyce nigdy nie był wykorzystany ze względu na brak zastosowania. Każdy także z pewnością może przypomnieć sobie gadżety niskiej jakości, które już tego samego dnia wylądowały w koszu na śmieci.

Czy nasza marka chce być kojarzona z takimi produktami? W żadnym wypadku nie. Dlatego gadżety z logo powinny być przede wszystkim wykonane z dobrej jakości materiałów, powinny wyglądać estetycznie, eksponując jednocześnie naszą markę, a także powinny być użyteczne, co pozwoli na rozszerzanie ekspozycji naszych gadżetów na inne, niezwiązane z naszą firmą osoby.

Gadżety jakościowe czyli jakie?

Jak wybrać gadżety, dzięki którym klienci nas zapamiętają? Wydaje się to prostym zadaniem, ale praktyka pokazuje, że nie zawsze podejście do inwestowania w gadżety jest prawidłowe. Przede wszystkim użyteczność prezentów. Nikt z nas nie lubi dostawać niepraktycznych gadżetów, które nigdy nie zostaną wykorzystane, a które jedynie zabierają miejsce w domu. Co dzieje się z takimi przedmiotami? Prędzej czy później trafiają do kosza na śmieci.

Postawmy na takie produkty, które faktycznie mogą się przydać, które będą wszędzie tam, gdzie nasi klienci i które będą w pewnym stopniu odpowiadać za szeptany marketing naszej marki. Żeby jednak taki gadżet pozostał z klientami na dłużej, warto rozważyć inwestycje w jakość. Przykładem mogą być wysokiej jakości koszulki, nieco droższe, ale wytrzymalsze torby materiałowe, drobna elektronika znanej marki z logo naszej firmy. Wiele firm faktycznie ma spory problem z inwestycjami w droższe gadżety, jednak zapewniamy, że to właśnie one odpowiadają za zwrot tego projektu i w długim okresie przysporzą nam nowych, wiernych klientów.

Przykłady najpopularniejszych gadżetów reklamowych dla klientów

Jakie gadżety trafią w gusta klientów? Przede wszystkim zastanówmy się, kim są nasi klienci i co może być dla nich wartościowym i użytecznym prezentem. Jeśli nasi kontrahenci to przede wszystkim firmy, które działają zdalnie lub specyfika branży sprowadza się do realizowania zadań z biura, warto rozważyć gadżety na biurko w pracy. Może to być podstawka na laptopa, elektroniczny podgrzewacz na kubek z kawą czy podkładka pod mysz, a nawet drobny sprzęt taki jak właśnie myszki z nazwą naszej firmy.

Nie możemy w łatwy sposób zidentyfikować profilu klienta? A zatem uniwersalne rozwiązania, takie jak torby materiałowe, bidony reklamowe, kubki termiczne lub tradycyjne ceramiczne kubki, które będą towarzyszyć przy każdym napoju. Z takim pewnym zestawem gadżetów nasza firma znacznie podniesie swój potencjał marketingowy i będzie w stanie zwiększyć liczbę klientów bez najmniejszych problemów.

Previous 5 niezbędnych umiejętności, które musi posiadać każdy handlowiec – Twoja droga do sukcesu
Next Rodzaje transakcji na rynkach regulowanych

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Najnowsze dane o emisji CO2 w Polsce

Zgodnie z porozumieniem paryskim z 2015 r. międzynarodowa społeczność powinna zabiegać, aby wzrost średniej temperatury globalnej nie wynosił więcej niż 1,5°C względem poziomu z czasów przedindustrialnych. Stopniowa redukcja kiepsko wychodzi.

Wiadomości 0 Comments

Rewitalizacja szansą dla wielu polskich miast

Prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta, zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną i poprawić jakość życia mieszkańców – podkreślają eksperci Deloitte. To jednak wymaga od władz samorządów nie tylko przemyślanej

Wiadomości 0 Comments

Organizujemy udany event! Jak wybrać profesjonalną agencję eventową?

Eventy firmowe to bardzo ważne narzędzie marketingowe, z którego regularnie korzystać decyduje się coraz więcej polskich firm. Eventy pozwalają na prezentację nowych produktów i usług, ułatwiają nawiązywanie nowych, intratnych kontaktów

Wiadomości 0 Comments

Polska firma farmaceutyczna szuka młodych talentów już w liceach

Adamed, jedna z największych w Polsce firm farmaceutyczno-biotechnologicznych, poszukuje młodych talentów. 5 lat temu uruchomiła program ADAMED SmartUP, którego celem jest wyszukiwanie i wspieranie utalentowanych młodych ludzi w dziedzinie nauk ścisłych oraz przyrodniczych już na

Wiadomości 0 Comments

Depilacja laserowa – skuteczna metoda usuwania owłosienia

Depilacja laserowa jest najlepszą metodą usuwania zbędnego owłosienia. Zapewnia trwałe efekty i komfort każdego dnia. Aby wykonać ten bezpieczny zabieg, skóra nie może być podrażniona, opalona, ani przesuszona. Jak wygląda

Wiadomości 0 Comments

Profesjonalna strona WWW, czy szablon?

Zastawiasz się, które rozwiązanie będzie najlepsze dla Twojej firmy? Strona WWW stworzona przez agencję czy może wybór gotowego szablonu? Sprawdź zalety i wady tych rozwiązań! Strona WWW to wizytówka firmy

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź