Prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą? Wybierz najlepszą ofertę leasingową

Prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą? Wybierz najlepszą ofertę leasingową

Leasing jest nowoczesnym, nie wymagającym wysokich nakładów własnych sposobem finansowania inwestycji. Przez okres obowiązywania umowy leasingowej jej przedmiot pozostaje formalnie własnością leasingodawcy, leasingobiorca płacąc określonej wysokości opłaty używa go do swoich celów i potrzeb.

Dzięki leasingowi masz szansę pozyskać preferowane dobra z minimalnym udziałem środków własnych (lub nawet bez ich udziału). Wybierając najlepszą ofertę, zwróć uwagę przede wszystkim na te, które nie wymagają angażowania własnego kapitału. Dzięki takiemu rozwiązaniu znacznie ograniczysz koszty i zwiększysz płynność finansową firmy. Będziesz mógł również z powodzeniem inwestować zarobione środki, a znając z góry wartość miesięcznych zobowiązań bez problemu zaplanujesz przyszłe wydatki.

W przypadku samochodów osobowych i dostawczych, dobra oferta leasingowa daje Ci możliwość nieograniczonego wyboru marek, zarówno nowych, jak i używanych, pochodzących od producentów, autoryzowanych dealerów, sprawdzonych dostawców, a także z importu. Wszystko zależy tutaj od Twoich preferencji, potrzeb i możliwości finansowych. Wielu leasingodawców otrzymuje wyjątkowo korzystne warunki cenowe od dostawców środków transportu. Co to oznacza? Decydując się na leasing już na starcie otrzymujesz bardzo atrakcyjną ofertę cenową!

Jeśli jesteś młodym kierowcą w większości przypadków możesz liczyć także na niższą, zryczałtowaną stawkę polisy.

Nie bez znaczenia jest również indywidualne podejście do klienta i skonstruowanie takiej umowy, która obejmuje najważniejsze dla niego kwestie, jego możliwości i wymagania. Czy wiesz, że warunki oferty leasingowej w Raiffeisen Leasing zapewniają każdemu klientowi indywidulanego opiekuna, który będzie dla niego niezbędnym wsparciem i doradcą? W zależności od potrzeb firma zaoferuje Ci leasing operacyjny, finansowy lub zwrotny.

Leasing operacyjny, finansowy i zwrotny

Leasing operacyjny definiujemy jako czasowe przekazanie do użytkowania określonych dóbr inwestycyjnych. Okres ten zazwyczaj trwa krócej niż czas normatywnego zużycia tego dobra. Raty leasingowe składają się dla leasingobiorcy na koszt uzyskania przychodu, a przedmiot leasingu nie podlega u niego amortyzacji. W przypadku leasingu operacyjnego leasingobiorca ma możliwość zagwarantowania leasingobiorcy prawa zakupu przedmiotu po wygaśnięciu umowy, za ustaloną z góry wartość.

Założeniem leasingu finansowego jest przekazanie dóbr do użytku, w zamian za regularną spłatę rat. Przedmiot umowy jest własnością leasingodawcy, amortyzuje go leasingobiorca, istnieje także możliwość przeniesienia własności. Dzięki takiemu rozwiązaniu firma powiększa wartość swojego kapitału bez ponoszenia dodatkowych kosztów po zakończeniu umowy. Można powiedzieć, że leasing finansowy jest porównywalny do kredytu bankowego. Jego przedmiotem jest jednak określone dobro, a nie gotówka.

Patrząc z punktu widzenia przepisów podatkowych, leasing finansowy różni się od operacyjnego tym, że to leasingobiorca dokonuje odpisów amortyzacyjnych.

Leasing zwrotny jest szczególną formą transakcji. Może przybrać on postać zarówno operacyjną, jak i finansową. Kluczową kwestią jest tutaj powiązanie umowy leasingowej z występującą wcześniej umową sprzedaży. Właściciel firmy sprzedaje firmie leasingowej samochód, zastrzegając sobie prawo do dalszego użytkowania auta na warunkach, zawartych w umowie.

Previous Poznaj start up
Next Inwestycja w luksusowe apartamenty

Może to Ci się spodoba

W przyszłym roku podwoi produkcję ubrań w polskich zakładach

Do końca tego roku LPP zleci polskim szwalniom i zakładom uszycie 5 mln sztuk odzieży pod marką Mohito, a w 2018 roku ta wielkość ma się podwoić. W tym samym czasie dwukrotnie

Czy hodowla ślimaków się opłaca?

Obecnie założenie działalności gospodarczej to żaden problem. Jednak osiągniecie sukcesu możliwe jest tylko wtedy, gdy właściciel posiada wiedzę i umiejętności, kapitał początkowy oraz kreatywny pomysł na biznes. Czy hodowla ślimaków

BP inwestuje w ofertę spożywczą

Coraz więcej klientów robi zakupy w sklepach na stacjach benzynowych. Ich oferta obejmująca kilka tysięcy produktów konkuruje z osiedlowymi sklepikami czy nawet dyskontami. Na ten segment działalności mocno stawia koncern BP, który

Firma 1Comments

Do końca roku w Polsce będzie 23 tys. e-sklepów. Dla 87 proc. właścicieli jest to opłacalny biznes

W tym roku wartość rynku e-commerce w Polsce może wzrosnąć o 15 proc. i sięgnąć 35,8 mld zł, a w 2020 roku – 63 mld zł. Eksperci szacują, że w ciągu najbliższych miesięcy liczba e-sklepów przekroczy

Publicysta jako przedsiębiorca

Częstą praktyką stosowaną przez publicystów jest tworzenie treści na podstawie umów zlecenie, czy też umów o dzieło. Trzeba przyznać, że takie rozwiązanie jest bardzo wygodne i korzystne pod względem finansowym.

Duże firmy wstrzymują produkcję podczas niedoborów energii na rynku

Wobec rosnących kosztów energii większość przedsiębiorstw szuka w tej chwili sposobów na zoptymalizowanie jej kosztów. Dla części z nich – przede wszystkim dla dużych, energochłonnych biznesów – sposobem może być udział w programie DSR

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź