Wybór kalendarzy książkowych – tygodniowe czy dzienne?
Na rynku co roku pojawiają się nowe pomysły na gadżety z reklamą, mimo to nic nie zastąpi kalendarzy książkowych. Wydają się niepozorne, a jednak są bardzo praktycznym i skutecznym nośnikiem reklamowym. Właśnie dzięki swojej użyteczności działają tak dobrze, a wielu klientów korzysta z nich na co dzień. Pozostaje jednak pytanie – na jaki model kalendarza się zdecydować? Tygodniowy czy dzienny?
Jaki kalendarz wybrać – dzienny czy tygodniowy?
Przed zamówieniem projektu kalendarzy książkowych zawsze powstaje wątpliwość co do tego, na jaki model podziału miesięcy się zdecydować. Do wyboru jest wersja dzienna i tygodniowa. Aby w pełni wykorzystać potencjał tego gadżetu reklamowego, warto zastanowić się, jaki tryb pracy mają klienci, którzy mają zostać nim obdarowani.
Kalendarze z podziałem na dnie pozwalają na bardzo szczegółowe zaplanowanie każdego momentu w tygodniu, więc będą zdecydowanie wygodniejszą opcją dla osób, które w ciągu jednego dnia mają dużo spotkań czy spraw do załatwiania. Natomiast jeśli ktoś pracuje statycznie i nie ma dużo zmiennych spotkań, o których mógłby zapomnieć, to model tygodniowy w zupełności wystarczy. Nie przytłoczy on ilością wolnego miejsca, więc klient chętniej będzie po niego sięgał, aby zapisać ważniejsze sprawy i luźne hasła. Dzięki temu kalendarz będzie też lżejszy i zawsze będzie pod ręką, choćby miał służyć wyłącznie do szybkiego sprawdzenia daty.
Projektowanie kalendarza
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie, dlatego aby kalendarz książkowy faktycznie był skuteczną reklamą, musi się dobrze prezentować i pozytywnie kojarzyć z firmą. Ważne jest, aby był naprawdę dobrej jakości. Im porządniejsza okładka i jakość papieru, tym lepiej będzie to wpływało na ogólny wizerunek. Projekt warto wykonać w kolorze odpowiadającym logo firmy albo w takim, które będzie się z tym logo dobrze komponowało. Dzięki estetycznemu wykonaniu szansa na codzienne korzystanie z takiego kalendarza znacznie wzrasta, a to sprawia, że promocja jest jak najbardziej udana.
Spersonalizowane kalendarze
Jeżeli kontakt z klientami jest bardziej bezpośredni i bliższy, to śmiało można sięgnąć po opcję spersonalizowanych kalendarzy książkowych. Dobrze sprawdzą się na przykład wersje imienne, dzięki temu każda osoba dostanie wyjątkowy prezent. Taki zabieg również zwiększy chęć korzystania z gadżetu, klient poczuje się ważny i doceniony, co sprawi, że logo firmy będzie często gościło w jego życiu.
Zwiększenie skuteczności reklamy
Sam kalendarz książkowy jest świetną i użyteczną formą reklamy, nie jest to pierwszy lepszy gadżet, który od razu ląduje w koszu. Warto jednak pomyśleć szerzej i zwiększyć jego skuteczność kilkoma drobiazgami – w końcu z takich kalendarzy nie da się korzystać bez czegoś do pisania. To idealne miejsce na długopisy z logiem firmy. Dzięki temu z gadżetów będzie można korzystać praktycznie od razu, co również zachęci do używania ich częściej.
Może to Ci się spodoba
Od stycznia będzie można składać wnioski o dopłaty z MdM na 2017 rok
W styczniu wróci możliwość składania wniosków o dopłatę do kredytu z programu Mieszkanie dla Młodych na 2017 rok. W przyszłorocznej puli pozostało 186,5 mln zł. Eksperci prognozują, że pieniądze wyczerpią się już w pierwszym
Aegon – towarzystwo ubezpieczeniowe z doświadczeniem
Wybór towarzystwa ubezpieczeniowego to bardzo często decyzja, od której zależeć może komfortowe życie codzienne i spokojna emerytura. Firmy oferujące ubezpieczenia prześcigają się w różnych ofertach i coraz lepszych usługach, a
Jutro wchodzi w życie nowa ustawa o kredycie hipotecznym
Od soboty obowiązywać zacznie znowelizowana ustawa o kredycie hipotecznym nakładająca na banki i pośredników kredytowych dodatkowe obowiązki związane z udzielaniem kredytu mieszkaniowego. Ich oferty mają być bardziej przejrzyste dla klienta. Instytucje finansowe będą też
Tradycyjne bankomaty powoli będą znikać
Tradycyjne bankomaty są stopniowo wypierane z rynku przez bardziej zaawansowane urządzenia, które dają możliwość zarówno wpłaty, jak i wypłaty gotówki. Nowoczesne maszyny są kompatybilne z urządzeniami mobilnymi, które wkrótce staną się częścią procesu autoryzacji
Wysyłamy życzenia imienionwe w sieci
Imieniny to nadal prawdziwie polska tradycja, do której nasi rodacy są mocno przywiązani. Dlatego nie powinno być zaskoczenia, że składanie życzeń z tej okazji i wręczanie sobie podarunków nadal jest
Ponad 67 tys. przypadków wyłudzeń kredytów w ciągu roku na skradzione dane
Wyłudzenia kredytów to problem nie tylko konsumentów, lecz także realne straty finansowe dla banków szacowane na około 500–600 mln zł rocznie. Biuro Informacji Kredytowej wspólnie z sektorem bankowym i finansowym współpracują, żeby zapobiegać takim
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post