Pierwszy sklep internetowy: jak ułatwić jego start?

Pierwszy sklep internetowy: jak ułatwić jego start?

Największym wyzwaniem startującego e-biznesu niewątpliwie jest jego promocja, przyciągnięcie jak największej liczby kupujących i osiągnięcie obiecującego poziomu konwersji. Przedsiębiorca oczekuje, że w kanale online będzie efektywnie prowadził sprzedaż, dlatego już na starcie domaga się dobrych wyników. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, Platforma Shoper uruchomiła usługę „Sklep z zamówieniami”.

Największym wyzwaniem startującego e-biznesu niewątpliwie jest jego promocja, przyciągnięcie jak największej liczby kupujących i osiągnięcie obiecującego poziomu konwersji. Przedsiębiorca oczekuje, że w kanale online będzie efektywnie prowadził sprzedaż, dlatego już na starcie domaga się dobrych wyników. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, Platforma Shoper uruchomiła usługę „Sklep z zamówieniami”.

– Polska jest dziś jednym z najdynamiczniej rozwijających się rynków e-commerce w Europie – zapewnia Krzysztof Krawczyk, prezes firmy DreamCommerce, która dostarcza na polski rynek oprogramowanie Shoper. – Jak wynika z „Barometru e-commerce”, do końca 2016 r. roku liczba sklepów internetowych w naszym kraju przekroczy poziom 23,5 tysiąca, a w 2020 r. takich podmiotów może funkcjonować nawet 30 tysięcy. W tym kontekście, największa umiejętność w branży e-commerce polega dziś na sprawnym poszerzaniu rynków zbytu i wybiciu się ponad konkurencję.

digital-marketing-1433427_960_720

A w tym wyraźnie może pomóc uruchomienie kampanii Google AdWords, która polega na systemie reklamowym wyświetlającym linki prowadzące do danego sklepu w wynikach wyszukiwarki Google – czyli miejscu, w którym każdego dnia miliony internautów spędzają najwięcej czasu.

– Dobrze zaplanowana i przeprowadzona kampania przekłada się bezpośrednio i w mierzalny sposób na wzrost i zwiększenie wartości konwersji. Zapewnia widoczność początkującego e-biznesu dla klientów zainteresowanych jego ofertą – twierdzi Michał Badora, Specjalista ds. SEM. – Przykładowo, w sklepie dariosklep.pl, który pracuje na platformie Shoper i sprzedaje wyposażenie do łazienek, na 1000 zł wydane na kampanię AdWords przypadło 16 tys. zł przychodu. Właścicielom motoprym.pl, sklepu z akcesoriami motocyklowymi, każde 1000 zł przeznaczone na promocję zwróciło się z nawiązką 22 tys. złotych przychodu.

Żeby móc uzyskać podobne wyniki nie trzeba wcale podejmować skomplikowanych działań. Specjalistyczna wiedza też nie będzie potrzebna – nowa usługa platformy Shoper „Sklep z zamówieniami” oferuje obsługę kampanii AdWords na zamówienie danego sklepu. A to znaczy, że właściciel zgłasza chęć uruchomienie kampanii, ale jej prowadzenie nie leży już po stronie jego, a dostawcy oprogramowania. To szczególnie ważne dla początkujących przedsiębiorców, którzy kupując sklep internetowy w modelu abonamentowym, dostają taką kampanię o określonej wartości już na dzień dobry, bez konieczności samodzielnego uczenia się obsługi kampanii i algorytmu Google.

– AdWords przekłada się bezpośrednio i w mierzalny sposób na wzrost obrotów e-biznesu i może ułatwić sprzedaż zwłaszcza tym sklepom, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z branżą e-commerce – dodaje Michal Badora. O szczegółach nowej usługi można dowiedzieć się więcej na stronie: https://www.shoper.pl/sklep-z-zamowieniami/

Previous Marketing w sieci – to proste
Next Inwestycje w IT mogą przynosić oszczędności i przyspieszać rozwój biznesu

Może to Ci się spodoba

Zakładam firmę 0 Comments

Co warto zawrzeć w biznesplanie?

Rozpoczęcie działalności gospodarczej wiąże się z koniecznością skonstruowania dobrego biznesplanu. Dobrze napisany konspekt działalności gospodarczej pomoże nam zdobyć aprobatę banku, jeśli zwracamy się do niego w celu otrzymania kredytu. Cechy

Profesjonalna obsługa w zakresie BHP

Przedsiębiorstwa działające w różnych branżach muszą liczyć się z wieloma normami prawnymi, których spełnienie jest podstawą do właściwego funkcjonowania firmy. W interesie państwa jest egzekwowanie przepisów prawa pracy, natomiast pracodawca

Zakładam firmę 0 Comments

Czy trudno założyć firmę w Hiszpanii?

Wielu polskich właścicieli myśli o założeniu własnej firmy poza granicami. Głownie dlatego, że większość kontrahentów biznesowych pochodzi z różnych państw Europy. Wśród najbliższych klientów Polski jest Hiszpania, gdzie rodzi się

3 komentarze

  1. Monia S
    Sierpień 31, 21:45 Reply
    ja myślę, że dobrym sposobem jest jeszcze oparcie biznesu na usługach wirtualnego biura albo wirtualnego sekretariatu. Moim zdaniem bardzo ułatwia to prowadzenie tego typu firmy, nie musimy mieć własnego biura ani podawać domowego adresu. Pozdrawiam
  2. AdamO
    Wrzesień 18, 14:24 Reply
    Wirtualne biuro? A jak to działa i co to ma do rzeczy?
  3. Kamila
    Maj 11, 10:23 Reply
    Świetny artykuł. Na początku działalności każdego sklepu na pewno najważniejsza jest reklama. Warto zainteresować się współpracą z agencją reklamową, ja skorzystałam z usług agencji Tech-Media i jestem bardzo zadowolona

Zostaw odpowiedź