Pierwszy sklep internetowy: jak ułatwić jego start?
Największym wyzwaniem startującego e-biznesu niewątpliwie jest jego promocja, przyciągnięcie jak największej liczby kupujących i osiągnięcie obiecującego poziomu konwersji. Przedsiębiorca oczekuje, że w kanale online będzie efektywnie prowadził sprzedaż, dlatego już na starcie domaga się dobrych wyników. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, Platforma Shoper uruchomiła usługę “Sklep z zamówieniami”.
Największym wyzwaniem startującego e-biznesu niewątpliwie jest jego promocja, przyciągnięcie jak największej liczby kupujących i osiągnięcie obiecującego poziomu konwersji. Przedsiębiorca oczekuje, że w kanale online będzie efektywnie prowadził sprzedaż, dlatego już na starcie domaga się dobrych wyników. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, Platforma Shoper uruchomiła usługę “Sklep z zamówieniami”.
– Polska jest dziś jednym z najdynamiczniej rozwijających się rynków e-commerce w Europie – zapewnia Krzysztof Krawczyk, prezes firmy DreamCommerce, która dostarcza na polski rynek oprogramowanie Shoper. – Jak wynika z „Barometru e-commerce”, do końca 2016 r. roku liczba sklepów internetowych w naszym kraju przekroczy poziom 23,5 tysiąca, a w 2020 r. takich podmiotów może funkcjonować nawet 30 tysięcy. W tym kontekście, największa umiejętność w branży e-commerce polega dziś na sprawnym poszerzaniu rynków zbytu i wybiciu się ponad konkurencję.
A w tym wyraźnie może pomóc uruchomienie kampanii Google AdWords, która polega na systemie reklamowym wyświetlającym linki prowadzące do danego sklepu w wynikach wyszukiwarki Google – czyli miejscu, w którym każdego dnia miliony internautów spędzają najwięcej czasu.
– Dobrze zaplanowana i przeprowadzona kampania przekłada się bezpośrednio i w mierzalny sposób na wzrost i zwiększenie wartości konwersji. Zapewnia widoczność początkującego e-biznesu dla klientów zainteresowanych jego ofertą – twierdzi Michał Badora, Specjalista ds. SEM. – Przykładowo, w sklepie dariosklep.pl, który pracuje na platformie Shoper i sprzedaje wyposażenie do łazienek, na 1000 zł wydane na kampanię AdWords przypadło 16 tys. zł przychodu. Właścicielom motoprym.pl, sklepu z akcesoriami motocyklowymi, każde 1000 zł przeznaczone na promocję zwróciło się z nawiązką 22 tys. złotych przychodu.
Żeby móc uzyskać podobne wyniki nie trzeba wcale podejmować skomplikowanych działań. Specjalistyczna wiedza też nie będzie potrzebna – nowa usługa platformy Shoper “Sklep z zamówieniami” oferuje obsługę kampanii AdWords na zamówienie danego sklepu. A to znaczy, że właściciel zgłasza chęć uruchomienie kampanii, ale jej prowadzenie nie leży już po stronie jego, a dostawcy oprogramowania. To szczególnie ważne dla początkujących przedsiębiorców, którzy kupując sklep internetowy w modelu abonamentowym, dostają taką kampanię o określonej wartości już na dzień dobry, bez konieczności samodzielnego uczenia się obsługi kampanii i algorytmu Google.
– AdWords przekłada się bezpośrednio i w mierzalny sposób na wzrost obrotów e-biznesu i może ułatwić sprzedaż zwłaszcza tym sklepom, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z branżą e-commerce – dodaje Michal Badora. O szczegółach nowej usługi można dowiedzieć się więcej na stronie: https://www.shoper.pl/sklep-z-zamowieniami/
Może to Ci się spodoba
To może się opłacić w 2016 roku
Pomysłów na biznes jest wiele. Chyba każdy chciałby zarabiać dużo, a przy tym łatwo i przyjemnie. Czy najlepiej jest szukać oryginalnego sposobu i znaleźć to, na co jeszcze inni nie
Kto może prowadzić zakład okulistyczny?
Idąc polskimi miastami zauważamy, iż coraz więcej osób nosi okulary. I nie dotyczy to tylko seniorów, ale także i młodzieży, która sporą część dnia spędza przed komputerem. Sprawdzanie wzroku powinno
Jak promować usługi pogrzebowe?
Otwarcie firmy pogrzebowej to duże przedsięwzięcie, które wymaga wkładu finansowego oraz mnóstwa czasu i orientacji w tematyce. Warto zastanowić się nad skuteczną i ciekawą reklamą dla swojego biznesu. Jak trafnie
3 komentarze
Monia S
31 sierpnia, 21:45AdamO
18 września, 14:24Kamila
11 maja, 10:23