O czym pamiętać podczas rozmowy z nerwowym klientem?

O czym pamiętać podczas rozmowy z nerwowym klientem?

Fundamentalnym zadaniem każdej sekretarki jest przyjmowanie klientów i skuszonych wizją wspólnych interesów kontrahentów. Wiele rozmów odbywa się przez telefon, jednak od czasu do czasu zdarzają się osobiste spotkania w biurze firmy. Zazwyczaj konwersacja przebiega spokojnie, aczkolwiek bywają nerwowi i agresywni klienci. Jak sobie z nimi radzić? O czym pamiętać w takich sytuacjach?

Każdy właściciel, który poszukuje sekretarki, zwraca uwagę na elokwencję, zachowanie, inteligencję, reakcje na stres i asertywność. To ważne w kontakcie z nieuprzejmymi i kłopotliwymi klientami, którzy przysparzają całe mnóstwo problemów.

Aby uniknąć nieprzyjemnej kłótni należy zastosować kilka najważniejszych rad. Przede wszystkim nie podnosić głosu, bo działa niekorzystnie na przebieg rozmowy i dodatkowo irytuje klienta. Poza tym należy zachowywać się spokojnie, nie pokazywać zdenerwowania, a tym bardziej lęku. Nawet w niebezpiecznych sytuacjach nie można dać się sprowokować, bezwzględnie zatrzymać klasę i słownictwo na najwyższym poziomie.

Jeśli klient będzie wyjątkowo awanturniczy można poprosić ochronę lub zadzwonić po policję, która wyjaśni sprawę i sprawnie wyprosi kontrahenta.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Na ile dni wolnego mogą liczyć pracownicy w 2014?
Next W jakim celu tworzy się oświadczenie majątkowe?

Może to Ci się spodoba

Etykieta w biznesie 0 Comments

Czym charakteryzuje się e-firing?

Wzrost popularności internetu doprowadził do sytuacji, że coraz mniej osób preferuje spotkanie jako najważniejszą metodę kontaktu. Większość problemów rozwiązuje się za pośrednictwem poczty elektronicznej, formularzy na stronie lub portali społecznościowych.

Etykieta w biznesie 0 Comments

Jak wygląda rozmowa telefoniczna z kontrahentem?

Dobre kontakty z wspólnikami są bardzo istotne, ponieważ budują więzi biznesowe i są dodatkową zaletą całej współpracy. Niejednokrotnie jednak rozmowa w cztery oczy nie jest możliwa z wielu względów. Jak

Zarządzanie 0 Comments

Tekstylia, czyli odzież do promocji swojej marki!

Gadżety reklamowe to popularna i chętnie wykorzystywana metoda promocji marki. Decydują się na nią zarówno niewielkie, jak i duże przedsiębiorstwa. Długopisy czy smycze z logo firmy pojawiają się na wszelkiego

Etykieta w biznesie 1Comments

Jak zachowywać się podczas bankietu?

Ostatnimi czasy dużą popularnością cieszą się bankiety biznesowe. Organizowane są głównie przez duże korporacje i większe przedsiębiorstwa, aby uczcić zawarcie kontraktu lub poznać lepiej współpracowników. Mają charakter zawodowy, jednak można

Etykieta w biznesie 0 Comments

Jaki wybrać strój do pracy?

W każdym państwie występuje inna, charakterystyczna moda. Niestety w czasie pracy należy znać umiar i wybierać stroje takie, jak wymogi oczekują. Jaki ubiór obowiązuje w Polsce czy Niemczech podczas spotkań

Etykieta w biznesie 0 Comments

Spersonalizowane i przejrzyste oferty, doradztwo i budowanie zaufania

Coraz większa konkurencja w sektorze finansowym oraz zbliżające się wdrożenie dyrektywy PSD2 powodują, że banki muszą szukać elementów, które wyróżnią je na rynku i zbudują grono lojalnych klientów, niezależnie od kanału kontaktu. Kreowanie

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź