O czym pamiętać podczas rozmowy z nerwowym klientem?
Fundamentalnym zadaniem każdej sekretarki jest przyjmowanie klientów i skuszonych wizją wspólnych interesów kontrahentów. Wiele rozmów odbywa się przez telefon, jednak od czasu do czasu zdarzają się osobiste spotkania w biurze firmy. Zazwyczaj konwersacja przebiega spokojnie, aczkolwiek bywają nerwowi i agresywni klienci. Jak sobie z nimi radzić? O czym pamiętać w takich sytuacjach?
Każdy właściciel, który poszukuje sekretarki, zwraca uwagę na elokwencję, zachowanie, inteligencję, reakcje na stres i asertywność. To ważne w kontakcie z nieuprzejmymi i kłopotliwymi klientami, którzy przysparzają całe mnóstwo problemów.
Aby uniknąć nieprzyjemnej kłótni należy zastosować kilka najważniejszych rad. Przede wszystkim nie podnosić głosu, bo działa niekorzystnie na przebieg rozmowy i dodatkowo irytuje klienta. Poza tym należy zachowywać się spokojnie, nie pokazywać zdenerwowania, a tym bardziej lęku. Nawet w niebezpiecznych sytuacjach nie można dać się sprowokować, bezwzględnie zatrzymać klasę i słownictwo na najwyższym poziomie.
Jeśli klient będzie wyjątkowo awanturniczy można poprosić ochronę lub zadzwonić po policję, która wyjaśni sprawę i sprawnie wyprosi kontrahenta.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Czym charakteryzuje się e-firing?
Wzrost popularności internetu doprowadził do sytuacji, że coraz mniej osób preferuje spotkanie jako najważniejszą metodę kontaktu. Większość problemów rozwiązuje się za pośrednictwem poczty elektronicznej, formularzy na stronie lub portali społecznościowych.
Jak wygląda rozmowa telefoniczna z kontrahentem?
Dobre kontakty z wspólnikami są bardzo istotne, ponieważ budują więzi biznesowe i są dodatkową zaletą całej współpracy. Niejednokrotnie jednak rozmowa w cztery oczy nie jest możliwa z wielu względów. Jak
Tekstylia, czyli odzież do promocji swojej marki!
Gadżety reklamowe to popularna i chętnie wykorzystywana metoda promocji marki. Decydują się na nią zarówno niewielkie, jak i duże przedsiębiorstwa. Długopisy czy smycze z logo firmy pojawiają się na wszelkiego
Jak zachowywać się podczas bankietu?
Ostatnimi czasy dużą popularnością cieszą się bankiety biznesowe. Organizowane są głównie przez duże korporacje i większe przedsiębiorstwa, aby uczcić zawarcie kontraktu lub poznać lepiej współpracowników. Mają charakter zawodowy, jednak można
Jaki wybrać strój do pracy?
W każdym państwie występuje inna, charakterystyczna moda. Niestety w czasie pracy należy znać umiar i wybierać stroje takie, jak wymogi oczekują. Jaki ubiór obowiązuje w Polsce czy Niemczech podczas spotkań
Spersonalizowane i przejrzyste oferty, doradztwo i budowanie zaufania
Coraz większa konkurencja w sektorze finansowym oraz zbliżające się wdrożenie dyrektywy PSD2 powodują, że banki muszą szukać elementów, które wyróżnią je na rynku i zbudują grono lojalnych klientów, niezależnie od kanału kontaktu. Kreowanie
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post