Blog firmy a odpowiedzialność za komentarze
Obecnie wiele firm i przedsiębiorstw prowadzi swoje strony internetowe. Niektóre, chcąc poprawić kontakt z klientami, zakłada bloga firmowego. Umieszcza się tam najnowsze informacje, zmiany, modyfikacje, rabaty, nowe godziny pracy i inne bieżące wiadomości. Oprócz tego istnieje opcja komentowania, z której korzystają zainteresowani internauci. Czy moderator strony odpowiada za wypowiedzi odwiedzających?
Okazuje się, że prowadzenie bloga niesie ze sobą pewną odpowiedzialność. Jeśli moderator może kontrolować dodawane komentarze (weryfikować ich treść i publikować) powinien to robić. Przede wszystkim dlatego, że wpisy o treściach rasistowskich, groźbach karalnych i innych pojawiać się nie powinny.
Jeśli właściciel bloga nie zastosuje się do wytycznych może spodziewać się kary finansowej, a w krytycznych przypadkach odpowiedzialności prawnej.
Należy wziąć pod uwagę również zdjęcia i inne pliki multimedialne, które dodają internauci. Jeśli naruszają godność innych lub są sprzeczne z ogólnymi zasadami życia społecznego muszą zostać bezwzględnie usunięte. Najlepszym rozwiązaniem jest akceptowanie komentarzy, tzn. możliwość wybierania wpisów nadających się do publikacji.
Taka sama zasada znajduje zastosowanie na portalach społecznościowych, gdzie komentowanie jest bardzo popularne, forach, stronach internetowych i platformach.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Blogi, własna firma i content marketing – czy to da się połączyć?
Przedsiębiorcy coraz częściej wychodzą naprzeciw internautom i udostępniają im za darmo teksty informacyjne, artykuły i poradniki. To świetny sygnał, który świadczy o tym, że polscy właściciele firm zaczynają doceniać moc
E-commerce w praktyce
Czym jest e-commerce? Jak skutecznie prowadzić sprzedaż w Internecie? Jak zarządzać płatnościami on-line?Jak wykorzystywać w sprzedaży e-mail marketing oraz maketing automation? Na te pytania i wiele innych znajdziemy odpowiedź już
Polskie firmy coraz częściej inwestują w testy bezpieczeństwa systemów informatycznych
Wartość rynku związanego z bezpieczeństwem IT w ubiegłym roku wzrosła w Polsce o 8 proc. i przekroczyła 300 mln dol. Przedsiębiorcy wiedzą, że na inwestycjach w zabezpieczenia systemów informatycznych nie warto oszczędzać. Wydatki te w niektórych firmach stanowią nawet
Czy trzeba odprowadzać podatek od przychodów z reklam internetowych?
Niejednokrotnie spotykamy się z umowami udostępnienia przez właścicieli portali internetowych powierzchni owych stron dla celów marketingowych partnerów biznesowych. Czy przychody uzyskiwane z tego tytułu podlegają odliczeniu od podatku przychodowego? Według
Start-up – czyli rozwój internetowych przedsiębiorstw
W obecnych czasach Internet umożliwia nam coraz więcej rozwiązań. Działalność w sieci jest coraz bardziej powszechna i założenie e-biznesu nie jest już żadnym ewenementem. Jednak wbrew pozorom jest to jeszcze
Czym są komunikaty reklamowe?
Z roku na rok rośnie zainteresowanie internetem. Coraz więcej osób na stały dostęp do sieci i w pełni korzysta z połączenia w swoim życiu. Dla marketingowców to pretekst do rozwoju

1 Comment
Maciej
01 września, 16:10