Blog firmy a odpowiedzialność za komentarze
Obecnie wiele firm i przedsiębiorstw prowadzi swoje strony internetowe. Niektóre, chcąc poprawić kontakt z klientami, zakłada bloga firmowego. Umieszcza się tam najnowsze informacje, zmiany, modyfikacje, rabaty, nowe godziny pracy i inne bieżące wiadomości. Oprócz tego istnieje opcja komentowania, z której korzystają zainteresowani internauci. Czy moderator strony odpowiada za wypowiedzi odwiedzających?
Okazuje się, że prowadzenie bloga niesie ze sobą pewną odpowiedzialność. Jeśli moderator może kontrolować dodawane komentarze (weryfikować ich treść i publikować) powinien to robić. Przede wszystkim dlatego, że wpisy o treściach rasistowskich, groźbach karalnych i innych pojawiać się nie powinny.
Jeśli właściciel bloga nie zastosuje się do wytycznych może spodziewać się kary finansowej, a w krytycznych przypadkach odpowiedzialności prawnej.
Należy wziąć pod uwagę również zdjęcia i inne pliki multimedialne, które dodają internauci. Jeśli naruszają godność innych lub są sprzeczne z ogólnymi zasadami życia społecznego muszą zostać bezwzględnie usunięte. Najlepszym rozwiązaniem jest akceptowanie komentarzy, tzn. możliwość wybierania wpisów nadających się do publikacji.
Taka sama zasada znajduje zastosowanie na portalach społecznościowych, gdzie komentowanie jest bardzo popularne, forach, stronach internetowych i platformach.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Klient w e-sklepie wydaje średnio cztery razy więcej niż w tradycyjnym. Co 10. zamówienie składane jest przez aplikację mobilną
Klient serwisu internetowego wydaje na każde zakupy czterokrotnie więcej niż w tradycyjnym sklepie. W koszyku coraz częściej znajdują się produkty świeże, a już niemal co 10. zamówienie jest składane za pośrednictwem
Polskie start-upy są bardzo innowacyjne i zwiększają zatrudnienie
Co siódma krajowa firma we wczesnym stadium rozwoju (tzw. start-up) prowadzi działalność patentową. Wśród pozostałych przedsiębiorstw odsetek ten wynosi około promila. Start-upy jednak z rezerwą podchodzą do zewnętrznych źródeł finansowania. Dotychczas
Platforma polskiego start-upu ułatwi sprawdzanie partnerów biznesowych
Firmom brakuje wiarygodnych informacji o kondycji finansowej ich kontrahentów. W momencie podpisania długoterminowych umów kluczowa jest wiedza, czy dostawca dostarczy towar, a odbiorca będzie w stanie za niego zapłacić – mówi Anna Gałązka, współtwórca start-upu ZweryfikujFirmę. Spółka
Startupy w dzisiejszych czasach: ryzykowny krok czy bezpośrednia droga do sukcesu i swobody działania
Już od kilkunastu lat świat otwiera przed ludźmi zupełnie nowe możliwości, dzięki którym wiele osób może skorzystać z zupełnie innych sposobów na zarabianie środków. Jednym z takich sposobów jest otworzenie
Jak nowoczesne technologie wspierają biznes?
Technologie nie tylko ułatwiają prowadzenie biznesu, ale także zmieniają go. Mają wpływ na zarządzanie przedsiębiorstwami oraz na podejmowanie strategicznych decyzji. Dziś trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę bez dostępu do zaawansowanych
Reklama w prasie a content marketing – która formę promocji wybrać?
Wielu wydawców i właścicieli sklepów często zastanawia się, czy skupić się na reklamie w internecie czy też promować swoja markę w prasie. Zarówno marketing internetowy jak i prasowy ma swoje

1 Comment
Maciej
01 września, 16:10