Jakie funkcje musi mieć dobry router pod telefonię VoIP?
Podczas gdy analogowe systemy telefonii stacjonarnej odchodzą w zapomnienie, nowoczesne systemy telekomunikacyjne oparte na technologii VoIP mają się świetnie. Doskonała jakość połączeń, wygoda użytkowania i szeroki wachlarz dodatkowych funkcji to główne czynniki, które skłaniają przedsiębiorców do inwestowania w VoIP. Jaki router wybrać, aby cieszyć się niczym niezakłóconymi połączeniami? Poniżej kilka porad w tym temacie.
Jakiego routera należy używać z myślą o telefonii VoIP?
Router VoIP jest elementem niezbędnym do wykonywania połączeń telefonicznych. Z myślą o użytkownikach technologii VoIP, producenci przygotowali różnorodne urządzenia. Niezależnie od opcji dodatkowych, głównym zadaniem każdego z nich jest rozdzielenie sygnału sieciowego, przez co możliwe jest prowadzenie tanich rozmów wykorzystujących połączenie internetowe. Za pomocą routera użytkownik otrzymuje też unikalny adres IP w sieci LAN.
Co powinien mieć dobry router VoIP?
- QoS – funkcja pozwalająca kontrolować przepustowość łączy do różnych urządzeń (w tym telefonu VoIP), dzięki czemu bez względu na to kto i jak korzysta z domowej sieci – jakość rozmów będzie bardzo dobra, na rynku są też dostępne modele pozwalające podłączyć telefon analogowy;
- Stacja DECT: można też spotkać modele z wbudowaną stacją DECT, pozwalającą obsłużyć bezprzewodowe słuchawki telefoniczne.
W trosce o spełnienie oczekiwań najbardziej wymagających klientów, sprzedawcy oferują również routery VoIP z wbudowanym modemem DSL i bramką VoIP. Tego typu zaawansowane urządzania są bardzo wygodne, gdyż umożliwiają bezproblemowe przeglądanie stron www w czasie, gdy prowadzona jest rozmowa telefoniczna z wykorzystaniem Internetu.
Routery sprzedawane z myślą o telefonii VoIP nazują na określonych standardach szyfrowania, dlatego też przesyłane przez użytkowników dane są bezpieczne.
Dlaczego warto korzystać z routera VoIP?
Wśród licznych zalet tego rozwiązania, warto wymienić najważniejsze z nich:
- obsługa kont SIP;
- kompatybilność z faksem;
- niezawodność;
- redukcja szumów i echa;
- funkcjonalność;
- prostota konfiguracji;
- poręczność i kompaktowość;
- przystępna cena;
- możliwość regulacji głośności rozmów.
Więcej praktycznych informacji na temat technologii VoIP, a także pomoc w konfiguracji routera można uzyskać na stronie datera.pl
Może to Ci się spodoba
W jakich przypadkach praca jest satysfakcjonująca?
Pragnieniem każdego młodego lub doświadczonego podwładnego jest czerpanie zadowolenia z uprawianego zawodu. Inaczej mówiąc wyznaczone obowiązki wykonuje się szybko, bez narzekania i szukania wymówek. Jest to jednak ciężkie do osiągnięcia
Koniec z programem Mieszkanie Dla Młodych (MDM)
Projekt MDM, który cieszył się dużym zainteresowaniem Polaków, powoli zbliża się ku końcowi. Czas trwania programu przewidziany był na okres od 1 stycznia 2014 roku do 30 września 2018 roku.
Sektor finansowy czeka w 2018 roku karuzela legislacyjna
Ten rok będzie rewolucyjny dla branży finansowej. Banki i ubezpieczycieli czeka szereg nowych regulacji i zmian legislacyjnych, które radykalnie wpłyną na prowadzenie działalności. Wiodącym tematem będzie generowanie przychodów i zysków przy jednoczesnym zapewnieniu zgodności
Prawie połowa warszawskich biurowców ma co najmniej 10 lat
Już 48 proc. biurowców w Warszawie ma 10 lat lub więcej. Starsze budynki mają jednak szansę pozostać atrakcyjne dla najemców – przekonuje Agnieszka Krzekotowska, dyrektor Działu Zarządzania Nieruchomościami w Colliers International. Ich zaletą
Chmurowa rewolucja zmienia rynek pracy. Zyskają nie tylko specjaliści IT
Cloud computing, czyli rozwiązania chmury obliczeniowej, szturmem zdobywają kolejne dziedziny biznesu. Obawy, że zagrozi to miejscom pracy są bezpodstawne – podkreślają przedstawiciele spółki ATM. Chmurowa rewolucja oznacza bowiem nowe miejsca
Media społecznościowe to miejsce najgorętszych dyskusji o bankach i oszczędzaniu
Internauci chętnie dyskutują w sieci o oszczędnościach. W I kwartale tego roku w mediach społecznościowych pojawiło się blisko 90 proc. wszystkich wzmianek o bankach – wynika z badania IMM. Klienci radzą, czasami dają gotowe rozwiązania.
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post