INCENTIVE Travel, czyli jak zjednać sobie przychylność kluczowych kontrahentów?

INCENTIVE Travel, czyli jak zjednać sobie przychylność kluczowych kontrahentów?

Prowadzisz firmę, tworzysz swój biznes, rozwijasz markę. Zapraszasz do współpracy kolejnych klientów, większych i mniejszych. Niektórzy zostają, inni odchodzą. Wśród nich są także tacy, na których wyjątkowo Ci zależy, z różnych powodów. Jak przekonać ich do stałej współpracy i w jaki sposób zyskać ich przychylność? Jedną z najlepszych dróg do osiągnięcia tego celu są podróże incentive.

Czym jest INCENTIVE Travel?

Incentive w Polsce często porównuje się do wyjazdów motywacyjnych lub wyjazdów intergacyjnych. I jest w tym sporo prawdy, choć te stwierdzenia nie do końca oddają ducha prawdziwego incentive travel. Są to podróże nastawione na aktywne spędzanie czasu, możliwość wzajemnego poznania się i wspólnego przeżywania. Wymagają współpracy, doskonałej koordynacji działań oraz zaufania pomiędzy uczestnikami danej wycieczki. Tworzą okazję do zacieśniania więzów międzyludzkich oraz biznesowych.

Dlaczego warto wybrać incentive?

Wspólne przeżywanie łączy. Zwłaszcza jeśli dzielimy egzotyczne przygody w obcym kraju, napotykając na swojej drodze utrudnienia i przeszkody. W takich momentach mamy okazję popracować nie w teorii, ale w realnym świecie, rozwiązując na bieżąco aktualne problemy. Im trudniejsze bariery napotkamy, tym ciekawsze wspomnienia będą nas łączyć po powrocie i tym mocniejsze więzy wytworzą się między współpracownikami. A raz nawiązana nić porozumienia będzie przynosić wiele korzyści w późniejszym czasie.

Współpraca B2B na wyjeździe

Każda relacja biznesowa, tak jak prywatna jest inna, dlatego także każda podróż powinna być inna. Aby wyjazd incentive odniósł zamierzony skutek, musi być doskonale przygotowany i dostosowany do wyjeżdżających. Od indywidualnych preferencji uczestników zależy kierunek oraz proponowane aktywności, ilość zagospodarowanego oraz wolnego czasu, rodzaj zwiedzania. Jeśli zamierzasz zaprosić swoich kontrahentów na incentive, upewnij się, że wyjazd zostanie dopracowany w 100% i będzie spełniał wszystkie Twoje wymagania. Najlepiej wybrać takie biura podróży, które umożliwiają indywidualne dopasowanie.

Jeśli Incentive Travel to gdzie?

Zdecydowałeś już, że wyjedziesz, aby pogłębić swoje biznesowe relacje, ale nadal zastanawiasz się nad kierunkiem? Podróże w egzotyczne zakątki świata pozostawiają najciekawsze wspomnienia – do wyboru masz aż cztery kontynenty. Poznawanie afrykańskiej przyrody na safari, odpoczynek tuż obok żyraf i słoni oraz kąpiele w turkusowych zatokach Mauritiusa i Zanzibaru będą idealne dla wszystkich spragnionych przygód. Odkrywanie kultury Dalekiego Wschodu w gorących Indiach lub rześkim powietrzu okolic Himalajów wyjątkowo zbliży uczestników wycieczki. Wyprawa do dalekiej Australii i Nowej Zelandii sama w sobie będzie stwarzała wiele okazji do zacieśniania więzów i nawiązywania nowych relacji. Kolorowa Ameryka Południowa i wyprawy do najciekawszych miejsc Ameryki Północnej będą odpowiedzią dla wszystkich ciekawych otaczającego świata.

Incentive Travel to jedna z najatrakcyjniejszych, a zarazem najskuteczniejszych form marketingu bezpośredniego. Pozytywnie wpływa na relacje w biznesie i tworzy szansę na wykreowanie silnej i trwałej współpracy.

Incentive - wyjazdy firmowe z Planetescape

Previous Start-upy mogą liczyć na coraz większe wsparcie finansowe
Next Do 2020 roku prawie połowa inwestycji samorządowych będzie realizowana we współpracy z prywatnymi firmami

Może to Ci się spodoba

Na koniec roku rynek usług w chmurze może być wart 600 mln zł

Rozwiązania chmurowe to najszybciej rosnący segment rynku informatycznego w Polsce. Coroczny wzrost na poziomie ok. 20 proc. powoduje, że na koniec tego roku wartość rynku może sięgnąć 600 mln zł –

Podbijanie słupków sprzedaży wymaga dziś od firm dużo większej aktywności w mediach

Podbijanie słupków sprzedaży wymaga dziś od firm dużo większej aktywności w mediach. Ich precyzyjna analiza biznesowa pomaga budować komunikację marketingową, przede wszystkim określić grupy docelowe przekazu oraz sprawdzić jego zasięg i reakcję odbiorców.

Właściciel największego producenta prefabrykowanych domów drewnianych chce sprzedać duży pakiet akcji

Firma Danwood Holding, dostawca prefabrykowanych domów o konstrukcji drewnianej wykańczanych pod klucz, rozpoczyna pierwszą ofertę publiczną akcji. Właściciel chce sprzedać do 50 proc. akcji z możliwością zwiększenia o 10 proc. W przypadku sprzedaży

Firmy nieprzygotowane na cyberzagrożenia z powodu braku specjalistów i niskich budżetów

Zbyt mały budżet i brak specjalistów o określonych kompetencjach w obszarze cyberbezpieczeństwa – to główne bariery, które utrudniają firmom ochronę przed atakami w sieci. Ponad połowa przyznaje, że nie jest w stanie wykryć i odeprzeć zaawansowanego cyberataku.

Mała firma 5 komentarzy

Firma w mieszkaniu – zwiększenie zysku przez amortyzację

Spora grupa przedsiębiorców decyduje się na prowadzenie działalności gospodarczej we własnym mieszkaniu. Takie rozwiązanie ma swoje liczne plusy, m.in. brak konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z wynajmowaniem lokalu, możliwość prowadzenia

Leasing 0 Comments

Czym jest leasing?

W dzisiejszych czasach coraz częściej wybieraną formą dofinansowania działalności małych firm i przedsiębiorstw jest leasing. Jego coraz większej popularności sprzyja bogaty rynek finansowy oraz coraz większa oferta różnych form finansujących.

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź