InPost jako klucz do efektywnej logistyki w Twojej firmie
Sukces biznesowy sklepu internetowego zależy nie tylko od wysokiej jakości produktów w atrakcyjnej cenie, ale także m.in. od optymalnej strategii w zakresie sposobów i kosztów wysyłki towarów. Idealną propozycją dla stawiających pierwsze kroki w e-handlu wydaje się oferta InPost Abonament dla Firm.
Boom w e-commerce trwa!
Zakupy online przeżywają rozkwit, polski rynek e-commerce nieustannie rośnie od kilku lat (pandemia COVID-19, a dokładniej rzecz biorąc ograniczenia zakupowe, które były jej efektem, stały się motorem napędowym dla całego handlu internetowego). Obecnie aż 79% polskich internautów korzysta z zakupów online. 75% kupuje w polskich e-sklepach, 30% w zagranicznych. Czynnikami motywującymi do zakupów w sieci, jak wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2023”, są: dostępność całą dobę (76%), brak konieczności jechania do sklepu (76%), ceny atrakcyjniejsze niż w sklepach tradycyjnych (70%).
Paczkomaty rządzą!
Ludzie, którzy polubili zakupy w sieci w czasie lockdownów, wydaje się, że nie zamierzają rezygnować z tego udogodnienia. To wszystko sprawia, że prognozy w e-commerce na następne lata wyglądają nadzwyczaj dobrze. Sposoby i koszty przesyłki, jak pokazują badania i doświadczenie, mają zasadniczy wpływ na liczbę udanych konwersji. Oczywiście, im rodzaj przesyłki jest dogodniejszy i tańszy dla klienta, tym lepiej. Obecnie, jak wynika z raportu firmy Gemius „E-commerce w Polsce w roku 2022”, najczęściej wybieraną formą przesyłki przez kupujących online jest Paczkomat (81%).
InPost Abonament dla Firm
Oferta tego operatora logistycznego dla sklepów internetowych jest bardzo szeroka, przeznaczona dla różnej wielkości e-handlowców. InPost Abonament dla Firm to propozycja skierowana do małego biznesu lub osób dopiero stawiających pierwsze kroku w e-commerce. Przedsiębiorcy nie tylko, że mogą podpisać umowę online na 12 lub 24 miesiące, to jeszcze mogą wybrać dogodny dla siebie abonament spośród 4 pakietów kwotowych (150 zł, 300 zł, 600 zł, 1200 zł). W abonamencie możesz wysłać zarówno przesyłki kurierskie, jak i te nadawane przez Paczkomat. Każdy pakiet cenowy to określona liczba przesyłek w określonej cenie. Szczegółowe ceny przesyłek w każdym pakiecie można zobaczyć w cenniku.
InPost Abonament dla Firm – korzyści
Oferta InPost Abonament dla Firm jest dosyć elastyczna, można ją dostosować do wielkości biznesu i własnych potrzeb. Jednak niezależnie od pierwotnie wybranego abonamentu, wraz z rozwojem sklepu można go zwiększyć. Nie musisz się także obawiać wyższych kosztów po wyczerpaniu limitu paczek w abonamencie, każda następna kosztuje dokładnie tyle, ile w cenniku. Ale elastyczność i przejrzystość to nie jedyne atuty oferty, inne to:
- stabilność cen – koszt abonamentu podczas trwania umowy (12 lub 24 miesiące) jest niezmienny,
- promocyjne ceny przesyłek COD (za pobraniem),
- brak dodatkowych opłat (opłata paliwowa jest wliczona w cenę),
- dostęp do dedykowanej opieki posprzedażowej,
- darmowe podjazdy kurierskie (bezpłatny podjazd kurierski już po jedną paczkę),
- 95% przesyłek dociera do klientów już następnego dnia.
Podsumowanie
Jeśli myślisz poważnie, a czas ku temu jest sprzyjający – dobra koniunktura na rynku e-commerce trwa, o własnym sklepie internetowym i nie wiesz, jak rozwiązać kwestię wysyłki, to musisz koniecznie zainteresować się ofertą InPost Abonament dla Firm. Wydaje się, że została ona pod względem cen idealnie skrojona na miarę małych biznesów i osób, które swoją przygodę z handlem w sieci dopiero zaczynają. Pamiętaj, wsparcie solidnego i uznanego na rynku operatora logistycznego, to sine qua non biznesowego sukcesu w e-handlu.
Może to Ci się spodoba
Nie wiesz, jak powinna być wystawiona faktura? Program ułatwi to zadanie!
Każdy przedsiębiorca, który sprzedaje swoje towary lub usługi na rzecz innych przedsiębiorców, powinien wystawiać faktury dokumentujące tę sprzedaż. Minęły już czasy, kiedy faktura była wypisywana ręcznie; teraz używa się automatycznych
Czym jest Fundusz Rozwoju Inwestycji Komunalnych?
Ustawa dotycząca Funduszu Rozwoju Inwestycji Komunalnych została zmodernizowana i poprawiona prawie pięć lat temu. Czy od tamtego czasu rzeczywiście coś się zmieniło? Jak obecnie korzystają z niego samorządy terytorialne? Od
Ponad tysiącu firm grożą kary za niewprowadzenie ograniczeń w poborze prądu w sierpniu 2015 r
Sektor przemysłowy ponosi wciąż skutki wprowadzenia przed rokiem obowiązkowych ograniczeń w poborze prądu. Firmom, które nie podporządkowały się restrykcjom, grożą kary finansowe, których maksymalna wysokość może wynieść nawet 15 proc. rocznych przychodów. Izba
Nawet połowa innowacyjnych mikrofirm eksportuje swoje produkty
Większość mikrofirm stawia na innowacje. Co dziesiąta wytwarza nowatorskie produkty i usługi, które mogłyby z powodzeniem zawojować zagraniczne rynki. Barierą w ekspansji zagranicznej często jest nie tylko brak odpowiedniego wsparcia finansowego, lecz także słaba
Kobiety mogą być przyszłością firm technologicznych
Rośnie liczba kobiet pracujących w branży technologicznej. Wciąż jednak jest ich zdecydowanie mniej niż mężczyzn, a to właśnie w paniach firmy widzą potencjał, który może być impulsem do rozwoju całej branży. Aby
JSW coraz mocniej stawia na węgiel koksowy
Jastrzębska Spółka Węglowa zakłada, że globalne ceny węgla koksowego utrzymają się w najbliższym czasie na stabilnym poziomie. Przyczynią się do tego m.in. polityka surowcowa Chin oraz wzrost zapotrzebowania na węgiel w krajach takich
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post