Jaki wybrać strój do pracy?

Jaki wybrać strój do pracy?

W każdym państwie występuje inna, charakterystyczna moda. Niestety w czasie pracy należy znać umiar i wybierać stroje takie, jak wymogi oczekują. Jaki ubiór obowiązuje w Polsce czy Niemczech podczas spotkań służbowych?

Polska jest państwem, które znajduje się w „lepszej połowie” Europy w sprawie ubrań. Trudno się dziwić, kiedy każde spotkanie firmowe zobowiązuje do wytwornego stroju. Pracując nie można pozwolić sobie na szaleństwa modowe.

W Niemczech obowiązują stroje oficjalne. Mężczyźni ubierają klasyczne garnitury, natomiast panie nie mogą znacząco pokazywać dekoltów i nóg. Wysokie obcasy i makijaż również nie są akceptowany. Wszystko po to, aby nie dekoncentrować współpracowników.

W praktyce, zarówno Polska jak i jej zachodni sąsiedzi, kładą duży nacisk na pracowników, którzy mają częsty kontakt z klientami. Oczywiście osoby na wysokich stanowiskach również zobligowani są do formalnego ubioru.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Kiedy pracobiorcy nabywają prawo do świadczenia chorobowego?
Next Jak powinno wyglądać sprawozdanie z działalności spółki?

Może to Ci się spodoba

Etykieta w biznesie 2 komentarze

Odpowiednia komunikacja z rynkiem podnosi wycenę przedsiębiorstwa o 20-30 proc.

Postrzeganie spółki przez inwestorów w dużej mierze uzależnione jest od sposobu jej komunikacji z rynkiem. Duża liczba dostępnych tekstów i analiz na temat danego przedsiębiorstwa może podnieść jej wartość nawet o 20-30 proc. – pokazują

Mała firma 0 Comments

Jaki jest cel organizowania zebrania?

Każda renomowana firma, która zatrudnia wielu pracowników musi zwoływać systematyczne spotkania biznesowe. Są konieczne do dobrego funkcjonowania korporacji, usuwania błędów i rozwiązywania problemów. Jakie kwestie porusza się na zebraniach? Kto

Etykieta w biznesie 0 Comments

Jak prawidłowo przedstawiać osoby?

Często w biznesie stykamy się z wydarzeniem, że trzeba przedstawić sobie dwie osoby, które wcześniej się nie znały. W trakcie pełnienia roli gospodarza lub gdy asystujemy ważnej osobie może to

Etykieta w biznesie 0 Comments

O czym pamiętać podczas rozmowy z nerwowym klientem?

Fundamentalnym zadaniem każdej sekretarki jest przyjmowanie klientów i skuszonych wizją wspólnych interesów kontrahentów. Wiele rozmów odbywa się przez telefon, jednak od czasu do czasu zdarzają się osobiste spotkania w biurze

Etykieta w biznesie 0 Comments

W jakim celu urządza się bankiety?

Dobre relacje z kontrahentami i partnerami to standard prowadzenia profesjonalnej firmy. Wśród wypadów integracyjnych, kartek świątecznych i jubileuszowych są również bankiety i spotkania towarzyskie. Są mile widziane głównie w dużych

Etykieta w biznesie 0 Comments

Konferencja prasowa- potrzeba czy nie?

Spotkania, eventy, konferencje, prelekcje i prezentacje – coraz liczniejsze grono przedstawicieli mediów traktuje dziś obecność na tego typu wydarzeniach przede wszystkim jako przykry obowiązek i stratę cennego czasu. Czy jest

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź