Makro Cash and Carry – marka dla przedsiębiorców
Korzystać z oferty firm zajmujących się handlem hurtowym mogą inne przedsiębiorstwa, które zakupione w większych ilościach, lecz niższych cenach towary następnie odsprzedają. Jednak nie tylko takie jednostki detaliczne korzystają z zakupów hurtowych, ale także przedsiębiorstwa, które pragną obniżyć koszty prowadzenia własnej działalności. Od lat 90. w Polsce przedsiębiorcy mogą korzystać z nowoczesnych i wciąż rozwijających się hurtowni samoobsługowych Makro Cash and Carry. Czym jest marka Makro oraz dlaczego warto stać się jej klientem?
Makro Cash and Carry
Makro należy do niemieckiej sieci samoobsługowych hurtowni typu cash and carry. Są to wielkopowierzchniowe sklepy samoobsługowe, w których uprawnionymi do zakupu są wyłącznie przedsiębiorcy oraz przedstawiciele instytucji użyteczności publicznej, jak szkoły, szpitale czy kościoły, a także urzędów państwowych. Makro Cash and Carry swoją pierwszą hurtownię w Polsce otworzyło w 1994 roku w Warszawie. Firma szybko zyskała uznanie przedsiębiorców i obecnie na polskim rynku znajduje się 30 hal oraz 11 mniejszych punktów Makro. Od niedawna zakupów z części asortymentu można również dokonywać poprzez stronę internetową Makro.
Jak zostać klientem Makro?
By skorzystać z możliwości dokonywania zakupów w jednej z hurtowni należy dokonać rejestracji w Dziale Obsługi Klienta w najbliższej hali Makro lub wypełnić formularz on-line. Przedsiębiorca otrzymuje imienną kartę, którą powinien posiadać przy każdej wizycie w hurtowni. Tylko za pomocą karty jest możliwe otworzenie bramki i wejście na teren hali. Klientowi podczas zakupów może towarzyszyć jedna osoba, lecz przedsiębiorca może również zamówić w Makro wydanie dodatkowych kart imiennych, dla osób przez niego upoważnionych.
Asortyment Makro
Cała oferta produktowa Makro skierowana jest przede wszystkim do klientów prowadzących detaliczną działalność handlową. Dzięki bezpośredniej współpracy z producentami, Makro może zaproponować najniższe ceny przy jak najwyższej jakości produktów. W asortymencie znajduje się szeroki wybór produktów przemysłowych, artykuły biurowe, produkty świeże, warzywa i owoce, mięsa, świeże ryby oraz produkty długoterminowe i alkohole. Makro oferuje również produkty marek ekskluzywnych oraz własne marki, jak Aro, czy profesjonalne wyposażenie restauracji oraz hoteli i firm gastronomicznych Horeca, jak również produkty marki Rioba, dostępne tylko w dobrych kawiarniach i restauracjach. Każdy przedsiębiorca prowadzący hotel, restaurację lub catering może także skorzystać z szybkich dostaw zamówionych produktów.
Owocna współpraca z Makro
W miarę rozwoju firmy Makro wprowadziło do swojej oferty szereg usług mających wspierać różne rodzaje działalności, od doradztwa dla handlu detalicznego, przez Akademię Efektywnej Przedsiębiorczości, szeroką ofertę szkoleń, a także liczne programy partnerskie. Dla branży handlu detalicznego Makro oferuje również możliwość przystąpienia do sieci sklepów ODIDO, która zrzesza niezależnych właścicieli sklepów spożywczych. Dzięki temu klient zyskuje skuteczne rozwiązania dla swojego sklepu w postaci profesjonalnego doradztwa, dodatkowego rabatu na zakupy w halach Makro, kampanie reklamowe w mediach oraz narzędzia i materiały wspierające zwiększenie sprzedaży. Klienci Makro mogą skorzystać z finansowania zakupów poprzez leasing, kartę kredytową lub raty, a także otrzymać zniżkę na stacjach benzynowych Makro i realizować zakupy za pomocą kuponów Sodexo otrzymanych od swoich klientów. Oferta współpracy z Makro dotyczy również branży hotelarskiej i gastronomii w całym zakresie, od wyposażenia pokoi hotelowych, łazienek, zaopatrzenia restauracji hotelowych, przez dostawy, specjalistyczne porady w dziedzinie wyboru sprzętu gastronomicznego, po kulinarne, kelnerskie i inne szkolenia personelu restauracyjnego.
Dowiedz się więcej: https://www.makro.pl/zostan-klientem/dlaczego-warto-kupowac-w-makro
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Nowy obowiązek dla dużych firm. Do 30 września muszą przeprowadzić audyt energetyczny
Zgodnie z nowymi przepisami duże firmy muszą do końca września przeprowadzić audyt energetyczny. Wbrew pozorom nie zostało dużo czasu – przestrzegają eksperci, gdyż przy średniej komplikacji taki audyt może trwać ok. 3–4
PKO BP chce pomagać małym i średnim firmom w wychodzeniu na zagraniczne rynki
Małe i średnie firmy coraz śmielej wychodzą na zagraniczne rynki, ale liczą przy tym na pomoc banków. Temu służyć ma Platforma Wsparcia Eksportu, nad którą PKO Bank Polski kończy prace. Przedsiębiorcy
Przesyłki kurierskie w sklepie internetowym
Usługi kurierskie stanowią jeden z kluczowych elementów działalności w branży e-commerce. Obecnie tradycyjne usługi kurierskie są drugą najpopularniejszą metodą dostawy w sklepach internetowych w Polsce. Większą popularnością cieszy się tylko
Wypadki i kolizje drogowe kosztują gospodarkę niemal 50 mld zł rocznie
Poprawa bezpieczeństwa na polskich i europejskich drogach to przede wszystkim kwestia ludzkiego zdrowia i życia, a także wysokich kosztów finansowych. Od 2013 roku trwa realizacja narodowej strategii poprawy ruchu drogowego, przyjęto też
Śledzenie kontenerów i naczep – jak wykorzystać monitoring eTOLL?
Systemy monitoringu GPS dają firmom transportowym nieosiągalne dotąd możliwości śledzenia pojazdów wykorzystywanych w codziennej pracy. Kontrolowanie położenia i parametrów kontenerów i naczep pozwala na znacznie sprawniejsze planowanie przebiegu transportu i
Rynek pracy zaczyna należeć do pracownika
Bezrobocie w Polsce systematycznie spada. Rząd w swojej prognozie założył, że pod koniec przyszłego roku wyniesie niewiele ponad 8 proc. Rynek pracy zaczyna zatem należeć do zatrudnionych, których głos podczas negocjowania umów
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post