Namioty i balony pneumatyczne

Namioty i balony pneumatyczne

Jak zwrócić uwagę potencjalnego klienta? Czy w świecie wypełnionym reklamami jest jeszcze miejsce na coś oryginalnego? Trzeba uczciwie przyznać, że specjaliści od działań marketingowych i reklamy nie mają łatwego zadania. Baner, strona w gazecie, okna w przeglądarkach, to wszystko już było. Nie, czegoś jednak klienci nie mają dość. Jest coś, co może ich zaciekawić. Balony pneumatyczne reklamowe stale wzbudzają zainteresowanie. Pojawienie się atrakcyjnej dmuchanej reklamy przykuwa wzrok, a to już pierwszy stopień do sukcesu.

Nietypowa dmuchana reklama – nowatorskie formy promocji

Współczesny konsument nie jest osobą, którą łatwo zadowolić, a tym bardziej dotrzeć do niego z przekazem reklamowym.

Jak zainteresować i zdobyć klienta, nie powtarzając utartych schematów?

Okazuje się, że nie tyle sama treść, ile jej nośnik jest w stanie wzbudzić zainteresowanie. Nawet jeśli tekst nie jest wybitnie atrakcyjny, istnieje ogromna szansa, że utrwali się w świadomości kogoś, kogo firma chce do siebie przyciągnąć.

Być może niektórzy czytelnicy pamiętają scenę z popularnego serialu, w której młody chłopiec przyczepił napis promujący wyroby jego matki do sterowca?

Nie przypadkiem wielkie korporacje ozdabiają balony pneumatyczne w trakcie międzynarodowych imprez swoimi logami.

Trzeba zdać sobie sprawę z faktu, iż jest to obecnie bodaj jedyna forma przekazu niepowodująca obojętności.

Konsument nie minie promocji, nie zwracając na nią uwagi, nie odwróci oczu zirytowany, nie da jej się nie zauważyć, wręcz przeciwnie. Tym bardziej że nie mówimy tu o niewielkich balonikach dziecięcych. Balon powinien być słusznych rozmiarów, by być widocznym z daleka i przykuwać uwagę.

Balony reklamowe – zalety

  • Widoczność z dużej odległości;
  • Atrakcyjne kształty;
  • Bogata paleta kolorów;
  • Tekst reklamowy zajmuje dużą powierzchnię;
  • Konsument nie ma wrażenia, iż wywiera się na niego nacisk;
  • Balony pneumatyczne można wykorzystywać wielokrotnie;
  • Atrakcyjna cena, wielokrotny przekaz.

I wiele innych.

Namioty reklamowe – budowanie świadomości marki

Podobną metodę stosuje się, tworząc nadruki reklamowe np. na torbach wielokrotnego użytku. O ileż jednak atrakcyjniejszy jest wielobarwny namiot ustawiony przy okazji pikniku, targów czy też jako punkt informacyjny?

Balony i namioty pneumatyczne firmy AVIOTEX cechuje wysoka trwałość i wszechstronność zastosowań.

Na świadomość konsumentów będzie oddziaływać logo, treść lub hasło, przy czym można mieć pewność, że namiot pneumatyczny w odróżnieniu od banera długo pozostanie w pamięci, czy to klienta, czy też jego pociech.

Uważasz, że balony reklamowe i namioty pneumatyczne będą doskonałym, a zarazem skutecznym uzupełnieniem kampanii wizerunkowej Twojego firmy? Masz rację!

Potrzeba tak niewiele, by zyskać krocie. Daj się zauważyć.

Previous Sebastian Nadolny, Finmex: co dalej z Bitcoinem?
Next Koszty uzyskania przychodu - co to jest?

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Dowiedz się jak usprawnić transport maszynowy

W przemyśle, tam gdzie ważne miejsce zajmuje transport maszynowy, podzespoły napędowe i transportujące nie mogą pozostawiać miejsca na żadne kompromisy. Jakość ich pracy to nie tylko kwestia tego, czy transport

Wiadomości 0 Comments

Co się stanie, jeśli nie spłacimy chwilówki?

Pożyczki chwilówki to bardzo wygodny sposób na szybkie pozyskanie dodatkowych pieniędzy, zwłaszcza że teraz można je uzyskać nawet drogą internetową. Trzeba jednak pożyczać z głową – każda chwilówka musi być

Wiadomości 0 Comments

10 mld zł na budowę dróg w 7 lat. Polski elektroniczny system poboru opłat jednym z najbardziej efektywnych w Europie

Ponad 10 mld zł wpływów do Krajowego Funduszu Drogowego zapewnił przez siedem lat funkcjonowania elektroniczny system poboru opłat drogowych od kierowców. viaTOLL jest jednym z najbardziej efektywnych finansowo systemów w Europie, ale i najbardziej

Wiadomości 0 Comments

Wybieramy drukarnię internetową

Druk materiałów – bez względu na to jakich – warto zlecić naprawdę dobrej drukarni. Obecnie jednak konkurencja na rynku tego rodzaju usług jest ogromna. Ciekawym rozwiązaniem są drukarnie internetowe, które

Wiadomości 0 Comments

Codziennie czyste podłogi bez wysiłku? Roboty sprzątające to hit! Same posprzątają wszystkie podłogi w domu

Robot sprzątający staje się powoli coraz częstszym wyposażeniem naszych mieszkań i domów. Podczas gdy my jesteśmy w pracy lub odpoczywamy, urządzenia te posprzątają wszystkie podłogi – odkurzą je, a nawet

Wiadomości 0 Comments

10 korzyści z przyjmowania płatności bezgotówkowych

Wszędzie wokół słyszysz o zaletach płatności bezgotówkowych, ale ciągle zastanawiasz się, czy to na pewno właściwe rozwiązanie dla Twojego biznesu? Przeczytaj nasz poradnik i dowiedz się, jakie korzyści możesz osiągnąć,

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź